;
coinex

آپدیت جدید تلگرام با موقعیت مکانی زنده و مدیاپلیر جدید منتشر شد

آپدیت جدید تلگرام با امکانات بیشتر

تلگرام به عنوان محبوب ترین اپلیکیشن پیام رسان در داخل کشور اهمیت فوق العاده ای دارد. به تازگی آپدیت جدید تلگرام با امکاناتی جدید منتشر شده است.

هربار که آپدیت جدید تلگرام منتشر می‌شود، به طور کلی منتظر ارتقای این اپلیکیشن از دو جهت هستیم. از یک جهت استیکر های جدیدی که تیم سازندگان به آن اضافه می کنند، و از طرف دیگر افزودن ویژگی‌هایی که موجب تجربه بهتری در هنگام استفاده از این نرم افزار می‌شود. اینبار تلگرام به شما امکان به اشتراک‌گذاری مکان خود را به صورت زنده می‌دهد. پلیر تلگرام و برخی ابزارهای دیگر نیز بروزرسانی شده‌اند که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

لیست تغییرات در آپدیت جدید تلگرام ورژن 4.4

  • اشتراک‌گذاری مکان جغرافیایی خود به صورت زنده با دوستانتان (در هنگام حرکت نیز امکان استفاده از این ویژگی وجود دارد.)
  • امکان کنترل نمایش پیام‌ها برای کاربرانی که به تازگی در گروه عضو شده‌اند.
  • امکان شناسایی راحت‌تر پیام‌های مدیر گروه با برچسب ادمین.
  • امکان گوش دادن راحت‌تر به فایل‌های صوتی با پلیر جدید.
  • اضافه شدن زبان فرانسوی، مالایی، اندونزیایی، روسی و اکراینی به تلگرام.
  • اضافه شدن امکان ترجمه متون به صورت خودکار در تلگرام.

ویژگی نمایش موقعیت مکانی زنده تلگرام، تا حدی شبیه آپدیت اخیر گوگل برای اشتراک‌گذاری موقعیت مکانی در نقشه است. این ویژگی به شما امکان می‌دهد موقعیت خود را به صورت زنده برای دوستانتان برای مدت، 15 دقیقه، 1 ساعت یا 8 ساعت نمایش دهید. پس از اتمام این مدت دوستانتان به موقعیت شما دسترسی نخواهند داشت. این سرویس فوائد بسیاری دارد؛ به عنوان مثال اگر می‌خواهید در یک قرار دسته جمعی حاضر شوید با استفاده از این سرویس می‌توانید از موقعیت سایر دوستانتان اطلاع یافته و آنها را زودتر پیدا کنید.

مدیا پلیری که در آپدیت جدید تلگرام موجود است به شما امکان می‌دهد، فایل‌های صوتی خود را به صورت راحت‌تری گوش دهید. تغییراتی در گروه‌های تلگرامی نیز به وجود آمده، که به عنوان مثال به شما اجازه می‌دهد به راحتی پیام مدیر گروه را پیدا کنید. در اپلیکیشن جدید امکانات جدیدی برای ترجمه متون نیز موجود است. این اپلیکیشن در حال حاضر در اپ استور موجود است، لینک دانلود کمکی از آی پی کی میرور نیز در پایان این مقاله قرار دارد.

مشاهده نسخه دمو

لینک دانلود از آی پی کی میرور

.

منبع: androidpolice

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر