;
coinex

هواوی میت 10 پرو قبل از رویداد 24 مهر در پوستری تبلیغاتی ظاهر شد

هواوی میت 10 پرو قبل از رویداد 24 مهر در پوستری تبلیغاتی ظاهر شد
با نزدیک‌تر شدن به زمان رونمایی از پرچمداران جدید سری میت 10 هواوی، بخش بازاریابی این کمپانی به تکاپوی بیشتری افتاده است. اخیرا پوستری تبلیغاتی از هواوی میت 10 پرو منتشر شد که طراحی این دستگاه را مجددا به تصویر کشیده است.

چند روز قبل مشخصات هواوی میت 10 فاش شد و اکنون پوستری تبلیغاتی، رخی از میت 10 پرو را به نمایش گذاشته است. عکس این پوستر تبلیغاتی که به نظر می‌رسد از پشت شیشه یک فروشگاه گرفته شده است، گوشی هوشمندی را در رنگ رزگلد به تصویر می‌کشد.

 

 

به لطف خبرهای مختلفی که تاکنون از هواوی میت 10 پرو منتشر شده، ما می‌دانیم که این دستگاه ساختار فلزی زیبایی خواهد داشت. رنگ‌بندی پنل پشتی آن در دو تناژ مختلف، چهره خاصی به آن بخشیده است.

 

 

گفته می‌شد که میت 10 پرو هواوی با نمایشگر اینتر ویوو (EntireView) و رزولوشن 1440 در 2180 پیکسل خودنمایی خواهد کرد؛ اما به نظر می‌رسد که هیچ نمایشگر کواد اچ دی در کار نخواهد بود، بلکه به جای آن یک صفحه نمایش فول اچ دی دیده می‌شود.

هواوی میت 10 پرو در تصویری تبلیغاتی

اگر وضوح تصویری نمایشگر میت 10 پرو تا مرز فول اچ دی پایین بیاید، این گوشی در مقایسه با تکنولوژی به‌کار رفته در نسل قبلی خود، ضعیف‌تر عمل کرده است. هواوی میت 9 پرو با یک صفحه نمایش با کیفیت کواد اچ دی عرضه شد.

این دستگاه یک گوشی هوشمند بدون حاشیه با نسبت تصویر 18 به 9 است. هواوی روند استفاده از دوربین دوگانه را در این مدل نیز حفظ کرده و جالب آنکه در این زمینه همچنان با لایکا همکاری می کند. یک دوربین دوگانه با ترکیبی از یک سنسور 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 23 مگاپیکسلی در پنل پشتی هواوی میت 10 پرو خودنمایی خواهد کرد.

در دل این دستگاه و درست در زیر صفحه نمایش آن، به ادعای این گوشی ساز چینی، هوشمندترین پردازنده جهان قرار گرفته است. هایسیلیکون کرین 970 همان پردازنده‌ای است که به این اسمارت فون قدرت می‌دهد.

انتظار می‌رود که میت 10 پرو در 4 پیکره‌بندی مختلف از نظر فضای ذخیره سازی عرضه شود. سه مدل از آن به حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه‌های داخلی 64، 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود و نسخه سطح بالاتر آن با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد.

اندروید 8 اوریو یکی از پیش بینی‌ شده ترین ویژگی‌هایی است که این دستگاه با وجود آن از جعبه خارج می‌شود. بر روی این نسخه از سیستم عامل گوگل، رابط کاربری اختصاصی هواوی، ایموشن (Emotion UI)، نقش خواهد بست.

با انتشار یک تیزر تبلیغاتی، ظرفیت باتری هواوی میت 10 پرو نیز مشخص شده است. این دستگاه تمام انرژی لازم جهت روشنایی خود را از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌کند، باتری نسبتا بزرگی که از شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

این مدل در رنگ‌بندی‌های مختلف رزگلد، آبی، مشکی و قهوه‌ای عرضه می‌شود. شانزدهم اکتبر برابر با 24 مهر، هواوی از گوشی‌های جدید سری میت 10 رونمایی خواهد کرد. در کنار میت 10، گوشی‌های هواوی میت 10 لایت، میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین نیز معرفی خواهند شد.

قیمت هواوی میت 10 پررو از حدود 830 دلار برای پایین‌ترین نسخه آن آغاز شده و به 1135 دلار در سطح بالاترین نسخه از آن ختم می‌شود.

 

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر