;
coinex

اپل برای ساختن یک آیفون تاشو با شرکت کره‌ای ال جی دیسپلی همکاری می‌کند!

 

اپل برای ساختن یک آیفون تاشو با شرکت کره‌ای ال جی دیسپلی همکاری می‌کند!
گوشی‌های تاشو در آینده‌ای نزدیک وارد بازار می‌شوند به همین دلیل اپل هم در تلاش است تا بتواند با کمک ال جی دیسپلی یک آیفون تاشو را عرضه کند.

سامسونگ بدون شک پول زیادی را از فروش گوشی آیفون ایکس (iPhone X) اپل به جیب می‌زند، زیرا بعضی از قطعات این گوشی هوشمند، مثل نمایشگرهای انحنادار OLED را برای سازنده آمریکایی تامین می‌کند. بدون شک کوپرتینو از این که دارد با کمک سرسخت‌ترین رقیبش پیشرفته‌ترین محصولش را عرضه می‌کند، حس چندان خوبی ندارد، اما ظاهرا این شرکت به منابع دیگری هم دست یافته است.

سامسونگ هم اکنون بازار تامین نمایشگرهای OLED گوشی موبایل را در اختیار دارد، اما هنوز طول می‌کشد که بتواند در تامین نمایشگرهای OLED تاشو به چنین پتانسیلی دست یابد، زیرا ال جی، رقیب هم وطنش، در این زمینه قدم برداشته و ظاهرا به توانایی‌های لازم برای پیشروی در این بازار نیز رسیده است.

از این رو می‌توان گفت که احتمالا اپل برای تامین نمایشگرهای آیفون تاشو خود و استفاده از خدمات این غول تکنولوژی، با ال جی قرارداد همکاری ببندد.

گزارش‌هایی که اخیرا از طرف دو منبع خبری The Bell و The Investor منتشر شده‌اند، حکایت از ان دارد که سازنده آمریکایی می‌خواهد به کمک شرکت ال جی دیسپلی (LG Display)، نمایشگر گوشی‌های آیفون تاشو خود را تامین کند. در این زمینه بد نیست بدانید که ال جی اینوتک (LG Innotek) هم مسئولیت تامین برد مدار چاپی انعطاف پذیر سخت (RFPCB) این گوشی هوشمند را بر عهده گرفته است.

منابع The Bell گفته‌اند که اپل تصمیم گرفته تا آیفون تاشو خود را در سال 2020 میلادی وارد بازار کند تا بتواند از این طریق با سامسونگ و ال جی رقابت داشته باشد. دو سازنده کره‌ای از چند سال پیش تلاش‌های خود را برای عرضه گوشی‌های تاشو شروع کرده‌اند، اما هنوز موفق به عرضه چنین محصولی نشده‌اند با وجود این، سامسونگ می‌خواهد در سال 2018 میلادی اولین گوشی تاشو خود را در اختیار کاربران بگذارد.

جزییات مطرح شده در این خبر برای اولین بار در ماه ژوئیه (اواسط تیرماه) در حاشیه این مطلب منتشر شد که اپل می‌خواهد مبلغ 2.6 میلیارد دلار را در کارخانه جدید ال جی برای تامین نمایشگرهای OLED محصولاتش سرمایه گذاری کند؛ قراردادی که هنوز به طور کامل تنظیم نشده است.

این که اپل تصمیم دارد با شرکت ال جی برای تامین نمایشگرهای OLED محصولاتش و همچنین ساخت یک گوشی آیفون تاشو همکاری کند، هنوز در حد یک شایعه است، اما از آنجایی که دیر یا زود گوشی‌های تاشو وارد بازار می‌شوند و سازندگان در تلاش هستند که برتری را از شرکت سامسونگ در تامین نمایشگرهای گوشی‌های همراه بگیرند، می‌توان احتمال داد که اپل نیز در زمینه ساخت گوشی‌های تاشو قدم برداشته باشد.

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر