;
coinex

آیفون 8 و آیفون 10 را فراموش کنید؛ آیفون های 2018 از هم اکنون خبرساز شده‌اند!

آیفون 8 و آیفون ایکس را فراموش کنید؛ آیفون های 2018 از هم اکنون خبرساز شده‌اند!

آیفون 8 و آیفون ایکس (یا همان آیفون 10) هر دو گوشی‌های خوبی هستند اما این سوال وجود دارد که آیا بهتر نیست منتظر آمدن آیفون های 2018 سازنده آمریکایی باشیم؟

به بیان ساده می‌توان گفت اگر گوشی هوشمندی که هم‌اکنون از آن استفاده می‌کنید، کند شده است و توان انجام کارهای روزمره شما را ندارد، باید آن را کنار بگذارید و یک گوشی جدید بخرید. اگر از طرفداران اپل هستید و یکی از گوشی‌های آیفون اس ای، 6 اس، 7 یا 8 را خریده‌اید یا تصمیم دارید که آیفون ایکس را بخرید که هیچ، اما اگر هنوز برای خرید گوشی‌های برند اپل اقدامی نکرده‌اید بهتر است که باز هم صبر کنید؛ زیرا شایعه‌های جالبی در مورد گوشی‌های سال 2018 سازنده مشهور آمریکایی به گوش می‌رسد.

شایعه‌های جدید اغلب به نمایشگرهای نسل بعدی گوشی‌های آیفون مرتبط می‌شوند از این رو با توجه به این شایعه‌ها و عکس‌هایی که اخیرا منتشر شده‌اند، می‌توان گفت که اپل به احتمال زیاد سال آینده حداقل در ساخت گوشی‌های میان رده خود از یک سبک طراحی کاملا متفاوت استفاده می‌کند.

هنوز هیچ مطلبی در مورد شیوه نامگذاری آیفون‌هایی که سال بعد وارد بازار می‌شوند، منتشر نشده است؛ از این رو مشخص نیست که گوشی‌های بعدی کوپرتینو با نام آیفون 8 اس وارد بازار می‌شوند یا آیفون 9 به همین دلیل در حال حاضر می‌توانیم تنها از آن‌ها با نام آیفون های 2018 یاد کنیم.

نکته مهمی که باید مد نظر قرار دهید این است که صحت این اطلاعات هنوز تایید نشده و علاوه بر این، زمان زیادی تا رونمایی از آیفون های 2018 باقی مانده است. از این رو، این احتمال وجود دارد که اپل هرگونه تغییری را در گوشی‌های بعدی خود اعمال کند. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که با چشم تردید به این جزییات نگاه کنید. در ادامه به ارائه شایعه‌هایی که تا به حال در مورد آیفون های 2018 اپل منتشر شده است، پرداخته‌ایم.

 

بیشتر بخوانید: آیفون ۸ و آیفون ایکس را فراموش کنید! ۷ دلیل برای خرید آیفون ۷

 

جانشینان آیفون 8 با نمایشگرهای تقریبا بدون حاشیه وارد بازار می‌شوند!

جانشینان آیفون 8 با نمایشگرهای تقریبا بدون حاشیه وارد بازار می‌شوند!

مجله وال استریت (Wall Street Journal) گفته است که کوپرتینو احتمالا آیفون های 2018 میان رده خود را به نمایشگرهای تقریبا بدون حاشیه مجهز می‌کند. این احتمال تا حد زیادی وجود دارد که سازنده مشهور آمریکایی در ساخت گوشی‌های بعدی خود از نوع پیشرفته‌تر نمایشگرهای ال سی دی که توسط شرکت ژاپن دیسپلی (Japan Display) ساخته می‌شوند و فول اکتیو ال سی دی (Full Active LCD) نام دارند، استفاده کند. این نمایشگرها به پنل‌های به کار رفته در گوشی‌های اسنشال فون (Essential Phone) و شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2) شبیه هستند.

نکته‌ای که باید در مورد گوشی‌های مجهز به نمایشگرهای فول اکتیو ال سی دی بدانید این است که این محصولات برخلاف گوشی‌هایی مثل آیفون ایکس که در ساخت آن‌ها از نمایشگرهای اولد استفاده شده است، حداقل یک حاشیه ضخیم (معمولا در قسمت پایین خود) دارند. این نوع از نمایشگرهای ال سی دی در مقایسه با نمایشگرهای اولد قیمت ارزان‌تری دارند و کمتر با مشکلات ساخت روبرو می‌شوند. از لحاظ قیمت بد نیست بدانید که استفاده از نمایشگرهای اولد در ساخت گوشی‌های آیفون ایکس باعث شده است که این گوشی هوشمند نسبت به مدل‌های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس اختلاف قیمتی 200 و 300 دلاری داشته باشد.

اندازه نمایشگر یکی از آیفون های 2018 بیشتر از 6 اینچ است!

اندازه نمایشگر یکی از آیفون های 2018 بیشتر از 6 اینچ است!

یک منبع به نام د کوریا هرالد (The Korea Herald) گفته که اپل به شرکت ژاپن دیسپلی سفارش ساخت ال سی دی‌های دارای اندازه بیشتر از 6 اینچ داده است. به دلیل اینکه ذکر شده این نمایشگر یک پنل ال سی دی است، می‌توان گفت که اپل می‌خواهد از آن در ساخت گوشی جانشین آیفون 8 پلاس استفاده کند.

عرضه آیفون های 2018 با نمایشگرهای تقریبا بدون حاشیه یعنی اپل دیگر از سبک طراحی آیفون 6 استفاده نمی‌کند!

عرضه آیفون های 2018 با نمایشگرهای تقریبا بدون حاشیه یعنی اپل دیگر از سبک طراحی آیفون 6 استفاده نمی‌کند!

این گفته بر اساس این احتمال است که سازنده آمریکایی در ساخت گوشی‌های سال بعد خود از نمایشگرهای فول اکتیو ال سی دی استفاده کند. اگر این مطلب صحت داشته باشد، می‌توان گفت که آیفون های 2018 حتی اگر با طراحی کاملا جدیدی ساخته نشوند، باز هم با ظاهری متفاوت عرضه می‌شوند و فاقد حاشیه‌های ضخیم گوشی آیفون 8 هستند.

اپل جانشین آیفون ایکس را با اندازه بزرگ‌تری عرضه می‌کند!

اپل جانشین آیفون ایکس را با اندازه بزرگ‌تری عرضه می‌کند!

اپل نمایشگرهای آیفون ایکس را به شرکت سامسونگ دیسپلی (Samsung Display) سفارش داد. ظاهرا سازنده آمریکایی دوباره به این شرکت سفارش ساخت سه نمایشگر اولد با اندازه 5.28، 5.85 و 6.46 اینچی را داده است؛ البته یک منبع خبری به نام ای تی نیوز (ET News) گفته که اپل سفارش ساخت نمایشگر 5.28 اینچی اولد خود را کنسل کرده است.

با توجه به این شایعه‌ها می‌توان گفت که سازنده آمریکایی احتمالا جانشین آیفون ایکس را با یک نمایشگر 6.46 اینچی اولد وارد بازار می‌کند. آیفون ایکس قرار است که در ماه نوامبر (10 آبان تا 10 آذر) با یک نمایشگر 5.8 اینچی اولد وارد بازار شود.

 

بیشتر بخوانید:

.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر