;
coinex

رندرهای جدید گلکسی ای 5 مدل 2018 یک گلکسی اس 8 مینی را به نمایش می‌گذارد!

رندرهای جدید گلکسی ای 5 مدل 2018 یک گلکسی اس 8 مینی را به نمایش می‌گذارد!
سامسونگ با رونمایی از گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، نمایشگر بیکران خود را به نمایش گذاشت. اکنون مدتی است که در فضای وب صحبت بر سر وجود این نمایشگر در گوشی‌های میان رده جدید گلکسی A است.

شایعات می‌گویند که دو مدل گلکسی ای 7 مدل 2018 و گلکسی ای 5 مدل 2018 با نمایشگری شبیه به گلکسی اس 8 معرفی خواهند شد. امروز رندرهای جدیدی از گلکسی ای 5 مدل 2018 در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد. بله، درست است! چیزی که در این تصاویر دیده می شود، گوشی هوشمندی شبیه به یک گلکسی اس 8 کوچک است.

 

 

گفته می شود که سامسونگ قصد دارد تا با اضافه کردن برخی از ویژگی‌های سری گلکسی S به گلکسی A، گوشی‌های میان رده خود را تقویت کند. علاوه بر صفحه نمایش بیکران، مدل‌های جدید گلکسی ای در سال 2018 با دکمه اختصاصی بیکسبی همراه خواهند بود.

رندرهایی که به تازگی از قاب گلکسی ای 5 مدل 2018 منتشر شده است، شماره مدل SM-A530F آن را نیز نشان می‌دهد.

رندرهای منتشر شده نه تنها نمایشگر بیکران را نشان می‌دهند، بلکه در لبه منحنی سمت چپ آن دکمه اختصاصی بیکسبی نیز مشخص است. صفحه نمایش گلکسی ای 5 مدل 2018 احتمالا از ویژگی نمایشگر همیشه روشن پشتیبانی می‌کند.

در رندر قاب یه برش تقریبا بزرگ دیده می‌شود که می‌تواند سنسور دوربین و اسکنر اثر انگشت آن را در خود جای دهد.

مشخصات گلکسی ای 5 مدل 2018

در گذشته، سامسونگ گوشی‌های گلکسی ای خود را در دو مدل مختلف مجهز به تراشه‌های اسنپدراگون و اگزینوس عرضه می‌کرد. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که گلکسی ای 5 مدل 2018 می تواند با تراشه‌های اگزینوس 7885 و اسنپدراگون 660 معرفی شود.

هر دو مدل به 4 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهند شد. مدل مجهز به اسنپدراگون 660 برای عرضه در بازارهای ایالات متحده تدارک دیده شده و ای 5 مجهز به اگزینوس 7885 در بازارهای بین المللی به فروش می‌رسند. شایعات حاکی از آن است که مدل‌های گلکسی ای سال آینده با برچسب قیمت گرانتری راهی بازار می شوند.

 

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر