;
coinex

آموزش غیرفعال کردن روشنایی اتوماتیک صفحه نمایش در گوشی‌های آیفون

آموزش غیرفعال کردن روشنایی اتوماتیک صفحه نمایش در گوشی‌های آیفونویژگی تنظیم روشنایی اتوماتیک صفحه نمایش (Auto Brightness) در گوشی‌های آیفون برای این طراحی شده تا عمر باتری را بهینه کرده و نگاه کردن به صفحه نمایش را آسان کند.

برای مثال، زمانی که در اتاق خواب تاریک خود هستید و قبل از خواب به گوشی خود نگاه می‌کنید، روشنایی اتوماتیک صفحه نمایش باعث می‌شود که نور نمایشگر کمی تیره‌تر شود. زمانی که در محیط‌های روشن مثل روزهای آفتابی هستید، نور نمایشگر به صورت اتوماتیک به بالاترین سطح روشنایی خود می‌رسد.

ویژگی روشنایی اتوماتیک صفحه نمایش در هماهنگی خود با محیط اطراف عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد و از آنجاییکه صفحه نمایش، بیشترین مصرف باتری را دارد، پیشنهاد می‌کنیم که این ویژگی را به حالت روشن باقی بگذارید. با اینحال، اگر بنا بر هر دلیلی ترجیح می‌دهید روشنایی اتوماتیک صفحه نمایش را به صورت دستی تنظیم کنید، می‌توانید به سادگی این کار را انجام دهید. برای آموزش این روش با تکراتو همراه شوید:

 

غیر فعال کردن روشنایی اتوماتیک صفحه نمایش در گوشی‌های آیفون

برای این کار مراحل زیر را انجام دهید:

1. به قسمت تنظیمات (Settings) بروید.

2. General را انتخاب کنید.

3. گزینه Accessibility را پیدا کرده و روی آن ضربه بزنید.

4. Display Accommodations را انتخاب کنید.

5. در این قسمت باید روی دکمه Auto Brightness ضربه زده تا آن را خاموش کنید.

بدین ترتیب، روشنایی صفحه نمایش دستگاه شما، بدون توجه به میزان نور محیط، همیشه با یک میزان روشنایی نمایش داده می‌شود. اگر می‌خواهید روشنایی نمایشگر را تنظیم کنید، انگشتان خود را در هوم اسکرین (صفحه اصلی) به سمت بالا بکشید تا کنترل سنتر روی صفحه ظاهر شود، سپس می‌توانید اسلایدر Brightness را مطابق میل خود تنظیم کنید. البته فراموش نکنید که با روشنایی بیش از حد به چشمان خود آسیب می‌زنید.

.

منبع: howtogeek

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر