;
coinex

رندری از نوکیا 9 طراحی این دستگاه را به زیبایی نشان داد

رندری از نوکیا 9 طراحی این دستگاه را به زیبایی نشان داد
نوکیا در سال 2017 تعدادی از گوشی‌های هوشمند خود را به نمایش گذاشت. نوکیا 3، نوکیا 5، نوکیا 6 و نوکیا 8 موج اول گوشی‌های ارائه شده توسط اچ ام دی گلوبال بودند و اکنون نوبت به گوشی پرچمدار نوکیا 9 است.

به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد تا موج دوم عرضه گوشی‌های خود را آغاز کند. یکی از پیش بینی‌شده‌ترین گوشی‌هایی که قرار است به عنوان پرچمدار بعدی این برند خودی نشان دهد، نوکیا 9 است. اخیرا رندرهایی از این دستگاه در قالب یک ویدیو، کانسپتی از نوکیا 9 را به نمایش گذاشت.

 

 

این کانسپت که با جزئیات زیاد طراحی شده، ویژگی‌هایی از ظاهر گوشی آینده نوکیا را آشکار کرده است. در نمای جلویی نوکیا 9 یک نمایشگر تمام صفحه بدون حاشیه دیده می‌شود. این سبک از طراحی دیگر در بین گوشی‌سازان سراسر جهان به یک روال معمول تبدیل شده است.

شاید بتوان شیائومی را آغازگر استفاده از نمایشگرهای بدون حاشیه نامید. شیائومی با مدل می میکس استاندارد خود این نوع پنل را به نمایش درآورد و سامسونگ در مدل گلکسی اس 8 آن را به اوج رساند. اکنون نوبت به نوکیا 9 است تا نمایشگر بدون حاشیه دیگری را به نمایش گذارد.

در تصاویر به خوبی مشخص است که پنل پشت با انحنای کمی در اطراف، ساخته شده است. این موضوع می‌تواند به راحت گرفتن گوشی در دست کمک کند. در پایین دستگاه پورت یو اس بی نوع C قرار گرفته و در پنل پشتی، سنسور اثر انگشت دیده می شود. دوربین دوگانه‌ای در بالای سنسور اثر انگشت که با چیدمان عمودی سنسورها خودنمایی می‌کند. هنوز اطلاعی از تعداد مگاپیکسل این دو سنسور در دست نیست.

یکی از چیزهایی که شاید باعث ناراحتی برخی از طرفداران این برند فنلاندی بشود، نبود جک هدفون 3.5 میلیمتری است. اگر چه اپل از زمان ساخت آیفون 7 این سوکت را حذف کرده و گوگل نیز علیرغم سرزنش کردن کوپرتینو برای حذف این جک هدفون، در گوشی‌های گوگل پیکسل 2 خود از آن استفاده نکرد؛ اما این ویژگی همچنان برای بسیاری از کاربران جذاب است. بسیاری از افراد همچنان با هندزفری‌ و یا هدفون‌های سیمی به گوشی خود وصل می‌شوند.

نوکیا 9 چیزی در حدود 140.9 میلی‌متر درازا، 72.9 میلی‌متر پهنا و 7.5 میلی‌متر ضخامت دارد. البته ماژول دوربین این دستگاه کمی برآمده است و به همین دلیل ضخامت در این منطقه به 8.9 میلی‌متر می‌رسد.

درباره مشخصات نوکیا 9 نیز چیزهایی شنیده می شود. گفته می‌شود که نمایشگر ان یک پنل 5.5 انچی با رزولوشن 1440 در 256 پیکسل (کواد اچ دی) است. 4 گیگابایت رم (در بعضی منابع به 6 و یا حتی 8 گیگابایت حافظه رم نیز اشاره شده) دارد و به 64 و یا 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است.

پردازنده‌ای که به احتمال بسیار زیاد در این دستگاه قدرتنمایی خواهد کرد، اسنپدراگون 835 کوالکام است. ترکیبی از این مشخصات می‌تواند نوکیا 9 را به یکی از قوی‌ترین گوشی‌های هوشمند جهان تبدیل کند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر