;
coinex

تاریخ رویداد هواوی، حک شده بر روی آخرین رندر از هواوی میت 10 پرو

تاریخ رویداد هواوی، حک شده بر روی آخرین رندر از هواوی میت 10 پرو
تنها چهار روز دیگر تا زمان رونمایی از گوشی‌های پرچمدار سری میت 10 هواوی باقی مانده و خبرها و شایعات مربوط به این گوشی‌ها بیشتر از قبل شده است. یکی از این گوشی‌ها، مدل هواوی میت 10 پرو خواهد بود.

به تازگی رندرهایی از این دستگاه به بیرون درز کرد که طراحی خاص هواوی میت 10 پرو را نشان می‌داد، بعد از آن تصاویری واقعی از این گوشی منتشر شده و دیروز رندرهایی از آن، رنگ‌بندی‌های خاص این اسمارت فون را آشکار کرد. اکنون آخرین رندر هواوی میت 10 پرو صفحه قفل این گوشی را به تصویر کشیده که بر روی آن تاریخ رویداد رونمایی هواوی نقش بسته است.

این تصویر که توسط اوان بلاس معروف به اشتراک گذاشته شده، نمایشگر 5.99 اینچی ال سی دی آن را نشان می‌دهد. این نمایشگر دارای نسبت تصویر 18 به 9 بوده و از رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل پشتیبانی می کند. البته در خبری که اخیرا در تکراتو منتشر کردیم به این نکته اشاره شده بود که نمایشگر هواوی میت 10 پرو کیفیت تصویری فول اچ دی خواهد داشت (1080 در 1920 پیکسل) و نه کواد اچ دی.

در هر صورت دکمه فیزیکی هوم در پنل جلویی آن دیده نمی‌شود و مسلما به دلیل استفاده از نمایشگر تمام صفحه، جایی هم برای اسکنر اثر انگشت باقی نمانده است.

این سنسور به پنل پشتی هواوی میت 10 پرو منتقل شده و درست در زیر دوربین دوگانه آن قرار گرفته است. دوربین دوگانه ترکیبی از دو سنسور با چینش عمودی است و برند لایکا نیز در کنار آن خودنمایی می کند. یکی از مهمترین ویژگی‌هایی که وجود آن در سری گوشی‌های میت 10 هواوی تایید شده، پردازنده کرین 970 است.

هواوی تبلیغاتی زیادی درباره این پردازشگر جدید انجام داده است. کرین 970 در واقع اولین چیپستی است که با یک تراشه اختصاصی هوش مصنوعی به صورت یکپارچه طراحی شده و این موضوع آن را تبدیل به اولین پردازنده هوش مصنوعی جهان کرده است.

 

بیشتر بخوانید:  تماشا کنید: هواوی میت ۱۰ یک گوشی هوشمند نیست!

 

6 گیگابایت حافظه رم وجود دارد و 64 گیگابایت و 128 گیگابایت حافظه داخلی برای نسخه‌های مختلف آن در نظر گرفته شده است. دوربین دوگانه از به هم پیوستن یک سنسور 12 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/1.6 (این همان دهانه دیافراگم استفاده شده در دوربین ال جی وی 30 است) و یک سنسور 20 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

در جلو برای دوست داران سلفی یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیده می شود، این دوربین به خوبی می‌تواند از تماس‌های تصویری شما نیز پشتیبانی کند و البته قطعه‌ای که انرژی مورد نیاز برای تمامی این عناصر را تامین می‌کند، یک باتری نسبتا بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی است.

گوشی های سری میت 10 در چهار مدل مختلف معرفی خواهند شد. هواوی میت 10، هواوی میت 10 لایت، هواوی میت 10 پرو و هواوی میت 10 پورشه دیزاین، مدل‌های مختلف از این سری جدید هواوی است.این گوشی ساز چینی امیدوار است تا مدل‌های این سری محبوب بتواند گوشی‌های جدید آیفون را مغلوب کند.

آخرین گزارش‌های منتشر شده نشان می دهد که این کمپانی چینی توانست تا با پشت سر گذاشتن کوپرتینویی‌ها در سه ماهه دوم امسال به جایگاه دومین فروشنده برتر موبایل جهان دست پیدا کند. اخیرا گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس به بازارهای جهانی عرضه شده و آیفون ایکس نیز به زودی وارد آن می‌شود. باید دید که اپل می‌تواند با استفاده از این فرصت، مجددا جایگاه قبلی خود را از غول تکنولوژی چینی بازپس بگیرد یا خیر!

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر