;
coinex

رندر جدیدی از وان پلاس 5 تی طراحی زیبای آن را نشان داد

وان پلاس
هر چند که وان پلاس در سال 2016 و در اواخر آن سال دومین پرچمدار خود را به بازار عرضه کرد، اما امسال به نظر نمی‌رسد که این کمپانی چینی بخواهد تا برنامه سال قبل خود را تکرار کند. هرچند که به تازگی خبرهایی از وان پلاس 5 تی به گوشی می‌رسد.

با اتمام موجودی انبار وان پلاس 5 در بسیاری از بازارهای جهانی، برخی از کارشناسان بر این باورند که این گوشی‌ساز چینی قصد دارد تا دومین پرچمدار سال 2017 را در اواخر امسال به نمایش درآورد، دستگاهی که وان پلاس 5 تی (OnePlus 5T) نامیده خواهد شد.

چندی پیش رندری از وان پلاس 5 تی منتشر شد و اکنون رندر تازه‌ای که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده، طراحی آن را تایید می‌کند. این رندر تازه منتشر شده به خوبی طراحی وان پلاس 5 تی را نشان می‌دهد.

رندر منتشر شده به وضوح نشان یم دهد که وان پلاس 5 تی با یک نمایشگر تمام صفحه وارد بازار خواهد شد، نمایشگری که احتمالا از نسبت تصویر 18 به 9 پتیبانی خواهد کرد. از زمانی که وان پلاس عرضه گوشی‌های هوشمند خود را با مدل وان پلاس وان آغاز کرد، تمامی محصولات این سری به صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز بوده‌اند، اما به نظر می‌رسد که این سازنده چینی روال کار خود را تغییر خواهد داد.

رندر جدیدی از وان پلاس 5 تی طراحی زیبای آن را نشان داد

گفته می شود که وان پلاس 5 تی با یک نمایشگر 6 اینچی خودنمایی خواهد کرد. رزولوشن این صفحه نمایش 1080 در 2060 پیکسل گزارش شده و به این معنی است که نمایشگر این گوشی دارای وضوح تصویری فول اچ دی پلاس است.

چرا باید وان پلاس نسخه وان پلاس 5 تی را تولید کند؟

گوشی‌های بالا رده وان پلاس با عنوان “قاتل پرچمداران” شناخته می‌شوند؛ چرا که این گوشی‌های معمولا از مشخصات سطح بالایی برخوردارند و اغلب برچسب‌های قیمتی مقرون به صرفه‌ایی با خود حمل می‌کنند. وان پلاس 5 ویژگی‌های کم نظیری دارد. اسنپدراگون 835 در کنار 8 گیگابایت حافظه رم و دوربین دوگانه مجموعه‌ای را تشکیل داده که در کمتر گوشی هوشمندی شاهد آن هستیم.

 

بیشتر بخوانید:  بررسی وان پلاس ۵ از دیدگاه تکرادار

 

اما پرچمدار امسال وان پلاس یک ویژگی مهم را کم دارد و آن نمایشگر تمام صفحه است. بسیاری از بازیگران بزرگ بازار موبایل امسال همچون گلکسی اس 8 و گلکسی نوت 8 سامسونگ، ال جی وی 30 و آیفون ایکس اپل با یک صفحه نمایش بدون حاشیه تمام صفحه خودنمایی می‌کنند و مسلما برای سازنده “قاتل پرچمداران” تاسف آور است اگر، یک گوشی پرچمدار مجهز به نمایشگر تمام صفحه نداشته باشد!

این موضوع ما را بیشتر متقاعد می‌کند که شاید بتوانیم تولد وان پلاس 5 تی را ببینیم. وان پلاس 5 تی ممکن نیست که بتواند در بخش پردازنده با ارتقا زیادی همراه شود؛ چرا که در حال حاضر هیچ پردازنده قدرتمندتری از اسنپدراگون 835 وجود ندارد. شایعات نشان می دهند که شاید وان پلاس بخواهد برای این گوشی جدید از اسکن چهره برای باز کردن قفل آن استفاده کند.

گفته شده است که وان پلاس 5 تی حداقل در دو نسخه 64 گیگابایت و 128 گیگابایت و به‌ترتیب با قیمت 519 دلار و 579 دلار به بازار عرضه می‌شود.

پیش بینی شما چیست؟ آیا احتمال می‌دهید که این کمپانی گوشی ساز چینی مدل وان پلاس 5 تی را روانه بازار کند؟ و اگر این چنین باشد، شما خریدار آن خواهید بود؟!

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر