;
coinex

سیستم عامل سیل فیش ایکس برای خرید و دانلود کاربران اکسپریا ایکس عرضه شد

سیستم عامل سیل فیش ایکس برای خرید و دانلود کاربران اکسپریا ایکس عرضه شد!

سیل عامل فیش ایکس یک سیستم عامل جدید است که برای کاربران گوشی‌های اکسپریا ایکس عرضه شده است. این سیستم عامل قابلیت‌های جدیدی را در خود دارد.

اوایل سال میلادی جاری گفته شد که سونی و جولا (Jolla) با یکدیگر قرارداد بسته‌اند تا سیستم عامل سیل فیش (Sailfish) را برای کاربران گوشی‌های اکسپریا عرضه کنند. در ماه اوت (10 مرداد تا 9 شهریور) جولا اعلام کرد که سیستم عامل سیل فیش ایکس (Sailfish X) که برای گوشی سونی اکسپریا ایکس (Xperia X) طراحی شده است، از ماه سپتامبر (10 شهریور تا 9 مهر) عرضه می‌گردد.

این وعده سر موعد گفته شده عملی نشد با وجود این کاربران هم اکنون می‌توانند این سیستم عامل را بخرند یا برای گوشی‌های خود دانلود کنند. شما هم اکنون می‌توانید سیستم عامل سیل فیش ایکس را برای گوشی اکسپریا ایکس خود خریداری کنید.

دستورالعمل نصب این سیستم عامل در حال حاضر تنها برای کاربران ویندوز عرضه شده است. با وجود این، گفته شده است که کاربران لینوکس (Linux) و مک (mac) هم به زودی این دستورالعمل‌ها را دریافت می‌کنند.

در نظر داشته باشید که نسخه کنونی سیل فیش ایکس توانایی پشتیبانی قابلیت‌هایی مثل بلوتوث و رادیو اف ام و سنسورهایی مثل فشار سنج، قدم شمار و اثر انگشت را ندارد. کاربران گوشی سونی اکسپریا ایکس هم اکنون می‌توانند با پرداخت مبلغ 58.6 دلار این سیستم عامل را در کشورهای عضو اتحادیه اروپا، نروژ و سوییس خریداری کنند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر