;
coinex

6 دلیل برای خرید آیفون اس ای به جای آیفون‌های پر زرق و برق جدید!

6 دلیل برای خرید آیفون اس ای به جای آیفون‌های پر زرق و برق جدید!اپل به زودی آیفون 10 (iPhone X) خود را وارد بازار می‌کند اما شما هم اکنون می‌توانید یک آیفون بهتر را با نصف قیمت بخرید؛ آیفون اس ای (SE)! تکراتو را دنبال کنید.

اپل تا به حال گوشی‌های بسیاری خوبی را وارد بازار کرده است. این سازنده به زودی پیشرفته‌ترین محصولش را نیز عرضه می‌کند با این وجود، اگر می‌خواهید بهای کمتری را پرداخت کنید و باز هم یک گوشی آیفون خوب را در دست داشته باشید به شما توصیه می‌کنیم که آیفون اس ای را انتخاب نمایید. در این نوشتار به شرح 6 دلیل برای برتری این گوشی هوشمند نسبت به سایر گوشی‌هایی که اپل بعد از این مدل وارد بازار کرده است، پرداخته‌ایم.

دلایل برتری آیفون اس ای نسبت به آیفون‌های جدید اپل

آیفون اس ای اقتصادی‌تر است و با قیمت پایه 350 دلار عرضه می‌شود!

قیمت آیفون اس ای

بسیاری از طرفداران اپل بی صبرانه منتظر این هستند که آیفون X وارد بازار شود زیرا این محصول تنها یک گوشی هوشمند نیست بلکه نقش یک نماد را نیز بازی می‌کند. با این وجود، اگر نمی‌خواهید کسی را تحت تاثیر قرار دهید، می‌توانید آیفون اس ای را با کارایی‌هایی مشابه اما قیمت بسیار ارزان‌تر بخرید. این گوشی هوشمند در پایین‌ترین مدل خود با یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی و سخت افزارهای آیفون 6 اس با قیمت 350 دلار عرضه می‌شود از این رو در دنیای گوشی‌های هوشمند نقش یک هوندا سیویک را دارد که این امکان را به کاربرانش می‌دهد تا با خودروهای فراری دست و پنجه نرم ‌کند.

آیفون اس ای قدرت فوق العاده زیادی دارد!

قدرت آیفون اس ای

بد نیست بدانید که آیفون اس ای از همان تراشه‌ای بهره می‌برد که سازنده آمریکایی در ساخت مدل 6 اس و آی پد جدیدش استفاده کرده است؛ تراشه اپل ای 9! این پردازشگر کاربردهایی فراتر از توانایی‌های یک گوشی هوشمند را در اختیار شما می‌گذارد به همین دلیل سازنده آمریکایی همیشه از اس ای به عنوان قدرتمندترین گوشی 4 اینچی جهان یاد می‌کند. شما می‌توانید با تراشه ای 9 اپل به راحتی از مناظر مورد نظرتان با کیفیت 4K فیلم‌برداری کنید و علاوه بر این بازی‌های سنگین را نیز اجرا نمایید؛ به عبارت دیگر ای 9 هرآنچه را که از یک آیفون انتظار دارید در اختیار شما می‌گذارد. مهم‌ترین نکته در مورد این تراشه، این است که آیفون اس ای به کمک پردازشگر اپل ای 9 حس استفاده از یک گوشی مدرن را به شما منتقل می‌کند.

آیفون اس ای مانند سایر گوشی‌های قدرتمند اندروید و آی او اس به دوربین قدرتمندی مجهز شده است!

دوربین آیفون اس ای

آیفون اس ای فاقد قابلیت‌های پایدارسازی بصری تصاویر و عکس برداری واید کالر (wide-color capture) است به همین دلیل در شرایط کم نور عکس‌ها و فیلم‌های بسیار خوبی را ارائه نمی‌کند با این وجود، قابلیت‌های برجسته دیگری مثل عکس‌برداری HDR و فیلم‌برداری 4 کی را در اختیار شما می‌گذارد. این گوشی هوشمند مانند دیگر آیفون‌های جدید قابلیت لایو فوتو را نیز در خود دارد.

شما می‌توانید با کمک دوربین 12 مگاپیکسلی اصلی آیفون اس ای عکس‌های بسیار باکیفیتی را از مناظر مختلف بگیرید. دیافراگم به کار رفته در این دوربین با دیافراگم سایر گوشی‌های آیفون کمی فرق دارد اما قطعات دوربین آیفون اس ای همان قطعاتی هستند که در دوربین آیفون‌های سری 7، 8 و حتی X مورد استفاده قرار گرفته‌اند. یکی دیگر از ویژگی‌های مشترک بین آیفون اس ای و آیفون 6 اس دوربین اصلی به کار رفته در این دو گوشی هوشمند است.

آیفون اس ای با اندازه 4 اینچ نقش یک گوشی بسیار خوب را ایفا می‌کند!

اندازه آیفون اس ای

آیفون ایکس با طولی در حدود 6 اینچ و عرضی در حدود 3 اینچ یک ترکیب بزرگ از شیشه، فلز و سیلیکون است. آیفون اس ای در مقابل این گوشی هوشمندT کوچک به نظر می‌رسد اما در حقیقت این گونه نیست زیرا این ما هستیم که به گوشی‌های بزرگ عادت کرده‌ایم. بعضی از کاربران به آیفون‌های بزرگ علاقمند هستند به همین دلیل مدل‌های پلاس گوشی‌های سازنده آمریکایی را خریداری می‌کنند اما افرادی هم هستند که چنین سلیقه‌ای ندارند. اگر از طرفداران گوشی‌های اندازه کوچک هستید آیفون اس ای را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در ضمن به یاد داشته باشید که اس ای به خاطر ابعاد خوبش راحت‌تر در دست قرار می‌گیرد.

آیفون اس ای به جک هدفون مجهز است!

جک هدفون آیفون اس ای

اپل در سال 2016 همزمان با عرضه آیفون 7 جک هدفون را کنار گذاشت و در ساخت آیفون 8 و آیفون X هم همین روند را دنبال کرد. اگر از هدفون‌های بلوتوث دار استفاده می‌کنید یا می‌خواهید با پرداخت 150 دلار یک آی پاد بخرید، مجهز نبودن گوشی به جک هدفون مشکل چندان بزرگی محسوب نمی‌شود با این وجود، تعداد زیادی از افراد از چنین محصولاتی استفاده نمی‌کنند به همین دلیل فقدان جک هدفون برای آن‌ها یک محدودیت بزرگ محسوب می‌شود. اس ای شما را قادر می‌سازد تا بدون روبرو شدن با چنین محدودیتی از گوشی خود کمال استفاده را ببرید.

 

بیشتر بخوانید: آیفون ۸ و آیفون ایکس را فراموش کنید! ۷ دلیل برای خرید آیفون ۷

آیفون اس ای سیستم عامل سایر گوشی‌های جدید اپل را بر روی خود دارد!

سیستم عامل آیفون اس ای

اپل همیشه جوی را ایجاد می‌کند که کاربر فکر کند که با خرید یک آیفون جدید تجربه بهتری را دریافت می‌کند؛ اما حقیقت مسلم این است که همه گوشی‌های آیفون از یک نوع سیستم عامل بهره می‌برند از این رو شما با خریدن آیفون اس ای از همان خدمات نرم افزاری بهره می‌برید که در صورت خریدن یک آیفون X آن‌ها را دریافت می‌کنید.

اپل در ترغیب این احساس که کاربران و طرفدارانش باید جدیدترین آیفون را بخرند، واقعا خوب عمل کرده است. این سازنده هر سال در ماه سپتامبر (10 شهریور تا 9 مهر) چند گوشی جدید را با عنوان بهترین آیفون‌هایش معرفی می‌کند تا این روند را حفظ کند اما اگر به دوربین سلفی گوشی خود توجه چندان زیادی ندارید، می‌توانید با خریدن یک آیفون اس ای از کاربردهای جدیدترین آیفون‌های اپل بهره ببرید.

.

منبع: businessinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر