;
coinex

حمایت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک از تولیدکنندگان داخلی

حمایت صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک از تولیدکنندگان داخلی در تله کام 2017صحا (صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک)، در هجدهمین نمایشگاه بین المللی مخابرات و اطلاع رسانی (تله کام ۲۰۱۷)، از تعدادی از شرکت کنندگانی که تولیدکننده داخلی هستند و یا خدمات بومی شده ارائه می‌کنند، حمایت کرد. این شرکت کنندگان تسهیلاتی را از صحا دریافت خواهند کرد.

مهندس فرصاد جان احمدی، رئیس اداره ارزیابی طرح‌های صحا با بیان این تصمیم اعلام کرد، طی تفاهم‌نامه‌ای که با  اتحادیه صنعت مخابرات صورت گرفته، این تسهیلات در دو قسمت مساوی و با بازپرداخت ۱۰ ماهه با نرخ سود مناسب به تسهیلات گیرندگان با هدف ایجاد شرایط برابر برای متقاضیان شرکت کننده در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تله کام ۲۰۱۷) ارائه خواهد شد.

همچنین وی تصریح کرد که متقاضیان با تکمیل پرسنامه «شرکت در نمایشگاه» در وبگاه صحا بنشانی www.esfrd.ir در بخش تسهیلات مراجعه کرده و مدارک خود را از طریق سامانه خدمات الکترونیک به صندوق ارسال نمایند.

روابط عمومی صحا اعلام کرد نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی در روزهای ۲۴ الی۲۷ مهرماه در محل نمایشگاه های دائمی بین المللی تهران برگزار می‌گردد.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر