;
coinex

تبلت آنر واترپلی هواوی با IP67 رسما به نمایش گذاشته شد

تبلت آنر واترپلی معرفی شدهواوی همچنان خود را در میدان رقابت تبلت‌های اندرویدی نگه داشته و به تازگی از جدیدترین محصول خود تحت برند آنر با نام تبلت آنر واترپلی رونمایی کرده است.

تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند این روزها دیگر علاقه‌ی چندانی به ساخت تبلت‌های اندرویدی نشان نمی‌دهند. در این میان اما شرکت چینی هواوی همچنان به موفقیت این محصولات ایمان دارد. تبلت جدید این کمپانی در کنار محصول تازه‌ی دیگر هواوی یعنی آنر 7 ایکس معرفی شد که خبر آن را در روزهای گذشته به شما دادیم.

همان‌طور که از نام این محصول مشخص است، تبلت واترپلی نیز دارای استاندارد IP67 بوده که یعنی در عمق یک متری آب تا 30 دقیقه دوام خواهد آورد. این تبلت نیز درست مانند آنر 7 ایکس به چیپست کایرن 659 مجهز شده و در دو نسخه یکی با 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود اقدام به خرید یکی از آن‌ها کنید.

تبلت آنر واترپلی با رنگ نقره ای
تبلت آنر واترپلی

این تبلت 10.1 اینچی به نمایشگری با رزولوشن 1920 در 1200 مجهز شده و همچنین یک دوربین 8 مگاپیکسلی پشتی به علاوه‌ی یک دوربین سلفی نیز در این محصول بکار رفته است. قابلیت پشتیبانی از حافظه میکرو اس‌دی، سنسور تشخیص اثر انگشت تلفیق شده با دکمه‌ی هوم، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و باتری 6600 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ فوق سریع، دیگر امکانات تبلت آنر واترپلی به حساب می‌آیند. سیستم‌عامل این دستگاه نیز اندروید 7.0 نوقا همراه با رابط کاربری EMUI 5.1 خواهد بود.

به لحاظ امکانات ارتباطی نیز محصول چیزی کم نخواهد داشت و نسخه LTE آن نیز به بازار عرضه می‌شود. فروش تبلت آنر واترپلی از ده روز دیگر در چین آغاز خواهد شد و مدل پایه‌ی آن که 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارد و البته از سیم‌کارت پشتیبانی نمی‌کند، چیزی حدود 303 دلار قیمت خواهد داشت. نسخه 4 گیگابایتی با 64 گیگابایت حافظه داخلی و بدون پشتیبانی از سیم‌کارت 364 دلار قیمت‌گذاری شده و همین نسخه همراه با پشتیبانی از سیم‌کارت، با قیمت 409 دلار به فروش خواهد رسید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر