;
coinex

اقدام جالب هنرمند آمریکایی در ساخت یک مجسمه دیجیتالی به شکل سر انسان

اقدام جالب هنرمند آمریکایی در ساخت یک مجسمه دیجیتالی به شکل سر انسانمتیو مور، هنرمند آمریکایی، مجسمه دیجیتالی طراحی کرده که شکل سر انسان را بازسازی می‌کند!

برای اینکه مجسمه دیجیتالی به شکل صورت شما تغییر کند کافیست پشت این مجسمه یک عکس از خود بگیرید و مجسمه را با چهره خودتان ببینید.

تحقیقات نشان می‌دهند که افراد معمولا از به نمایش در آمدن چهره خود در انظار عمومی احساس خوشایندی ندارند. اما شاید سریع‌ترین راه برای غلبه به این احساس، این باشد که همه صورت شما را روی یک غالب بزرگ سه بعدی ببینند.

متیو مور با هدف «پذیرش چهره و معایب خود و نحوه ارائه خود به جهان» نام این اثر را «همانطور که هستیم» نامگذاری و نصب کرده است که به درک شناخت افراد از نحوه ارائه تصاویر خودشان در رسانه‌های اجتماعی کمک شایانی خواهد کرد.

مجسمه دیجیتالی «همانطور که هستیم» ۴/۳ متر ارتفاع دارد که از نوارهای فوق شفاف و ۸۵۰ هزار LED تشکیل شده است. برای گرفتن عکس، بازدیدکنندگان وارد اتاقک پشت مجسمه می‌شوند که ۲۹ دوربین به صورت همزمان از تمامی جهات صورت عکس می‌گیرند. این تصاویر با هم یک مدل سه بعدی از چهره را تشکیل می‌دهند که آن را با تمامی جزئیات به نمایش در می آورد.

هدف این است که این مجسمه دیجیتالی با ۱۰۰هزار عکسی که می‌تواند در مغز خود ذخیره کند، برای نمایش قومیت‌های مختلف به صورت مساوی به نمایش گذاشته شود. عمر مفید این مجسمه ۷ تا ۱۰ سال تخمین زده می‌شود.

افراد غالبا از به نمایش گذاشتن چهره خود حس خوبی ندارند اما با ارائه این پروژه، بازدیدکنندگان حس قدرت را نیز تجربه می‌کنند؛ زیرا همیشه مجسمه افراد قهرمان و قدرتمند ساخته می‌شود.

این مجسمه دیجیتالی منحصر به فرد و جالب هم اکنون در کلومبوس اوهایوی آمریکا قرار دارد.

اقدام جالب هنرمند آمریکایی در ساخت یک مجسمه دیجیتالی به شکل سر انسان اقدام جالب هنرمند آمریکایی در ساخت یک مجسمه دیجیتالی به شکل سر انسان اقدام جالب هنرمند آمریکایی در ساخت یک مجسمه دیجیتالی به شکل سر انسان اقدام جالب هنرمند آمریکایی در ساخت یک مجسمه دیجیتالی به شکل سر انسان اقدام جالب هنرمند آمریکایی در ساخت یک مجسمه دیجیتالی به شکل سر انسان

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر