;
coinex

استفاده از گوشی هوشمند آیفون X اپل 3 دلار در روز برای شما هرینه دارد!

استفاده از گوشی هوشمند آیفون X اپل 3 دلار در روز برای شما هرینه دارد!آیفون X به زودی وارد بازار می‌شود. مدل 256 گیگابایتی این گوشی هوشمند 1,149 دلار قیمت دارد. هر بار لمس کردن این دستگاه 0.12 سنت برای شما هزینه بر است.

آیفون X یکی از گران‌ترین گوشی‌های سال 2017 میلادی است اما تحلیل گران گفته‌اند که پرداخت این بهای سنگین برای تعداد زیادی از کاربران این گوشی هوشمند مخصوصا در سال 2018 میلادی محدودیت شدیدی محسوب نمی‌شود. زیرا در این سال، کوپرتینو سرعت لازم را برای عرضه این گوشی هوشمند در تعداد بسیار زیاد پیدا می‌کند؛ با همه این تفاسیر آیا تا به حال به این امر فکر کرده‌اید که استفاده از این گوشی هوشمند به طور روزانه چقدر برای شما هزینه‌بر است؟ یا این که هر بار لمس کردن این محصول چقدر هزینه را برای شما به دنبال دارد؟ لوک ورابلوسکی (Luke Wroblewski) این مسئله را مورد بررسی قرارداده و بر اساس آماری که توسط اپل ارائه شده گفته است که استفاده از آیفون X به طور روزانه مبلغی معادل 3.14 دلار را بر کاربر تحمیل می‌کند.

کاربران گوشی‌های آیفون هر روز 80 بار قفل گوشی خود را باز می‌کنند!

محاسبات ارزشی فوق بر اساس آمار ارائه شده توسط شرکت اپل انجام شده، زیرا این سازنده مشهور چند وقت پیش گفته بود یک کاربر آیفون، روزانه در حدود 80 بار قفل گوشی خود را باز می‌کند. کوپرتینو همچنین گفته است که یک آیفون به طور میانگین 2600 بار در روز و 32 بار در هر کاربرد لمس می‌شود. با توجه به این آمار می‌توان گفت که هر بار باز کردن قفل یک گوشی آیفون X برای کاربر 0.04 دلار هزینه‌بر است و هر بار لمس کردن این گوشی هوشمند مبلغی معادل 0.12 سنت را بر کاربر تحمیل می‌کند.

 جزییاتی در رابطه با آیفون X

آیفون X قرار است که در دو مدل 64 و 256 گیگابایتی با قیمت‌های 999 و 1,149 دلاری وارد بازار شود. انتظار می‌رود که پیش فروش این گوشی هوشمند از تاریخ 6 آبان (28 اکتبر) و صادرات آن از تاریخ 12 آبان (3 نوامبر) آغاز شود با وجود این برخی از منابع خبری گفته‌اند که عرضه این گوشی هوشمند احتمالا با تاخیر انجام می‌شود. اپل هنوز نگفته که گوشی جدید خود را ابتدا در کدام بازار عرضه می‌کند اما گفته است که اپل استور و همه شرکت‌های واسط آمریکایی این محصول را با طرح‌های پرداخت بسیار خوبی در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

 آیفون X

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر