;
coinex

قیمت هواوی میت 10 و میت 10 پرو و تاریخ عرضه آن

قیمت هواوی میت 10 و قیمت هواوی میت 10 پرو همزمان با رونمایی از این دو گوشی هوشمند، مشخص شد. پرچمداران قدرتمند سری میت 10 از گرانترین گوشی های هوشمند بازار موبایل جهان خواهند بود.

هواوی ساعتی قبل با رونمایی از گوشی‌های قدرتمند سری میت 10 دستگاه‌هایی را به نمایش درآورد که بدون شک یکی از بهترین‌های بازار خواهند بود. وجود پردازنده کرین 970 این موضوع را تضمین می‌کند. پردازنده ای که تمام تمرکز هواوی برای خودنمایی بوده و آن را اولین پردازنده هوش مصنوعی جهان معرفی می‌کند.

هنوز به طور کامل عملکرد هوش مصنوعی این پردازنده که بر پایه یادگیری ماشینی طراحی شده، مشخص نیست، اما گفته می‌شود که این پردازنده می‌تواند رفتارها و عملکردهای شما را با این گوشی ارزیابی کرده، یاد بگیرد و در زمان لازم از آن استفاده کند.

این یک تعریف کلی از پردازنده‌ای است که به واحد پردازش عصبی (NPU)‌ مجهز بوده و به ادعای کمپانی سازنده آن، بسیار باهوش است. اما مشخصات سری هواوی میت 10 به همین ختم نمی‌شود.

هواوی میت 10 پرو
هواوی میت 10 پرو

دوربین دوگانه که با فناوری‌های لایکا درهم آمیخته، می‌تواند به جذابیت‌های این دستگاه اضافه کند و البته از طراحی زیبای آن نیز نمی‌توان به راحتی گذشت. طراحی ساندویچی پنل‌های شیشه‌ای و البته انتخاب دو تناژ رنگی برای تزیین پنل پشتی، گوشی‌های تمام عیاری را به نمایش گذاشته است.

تنها نکته منفی که امروز در مراسم رونمایی از این دو گوشی هوشمند شنیده شد، مربوط به تاریخ عرضه و مناطقی خواهد بود که این مدل‌ها قرار است در آنجا به فروش برسند. گفته می‌شود که هواوی قصد دارد تا پایان سال جاری این دو ماشین باهوش را فقط در ایالات متحده و اروپا عرضه کند.

 

بیشتر بخوانید:  معرفی هواوی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو؛ ماشین‌‌های باهوش هواوی رخ نشان دادند!

 

نکته منفی این موضوع مسلما به کاربران خارج از این محدوده بازمی‌گردد. با این تفاسیر، تا قبل از پایان سال جاری میلادی، منتظر ورود قانونی هواوی میت 10 و میت 10 پرو به بازار ایران نباشید.

هواوی میت 10 دارای 4 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است و مدل میت 10 پرو، حافظه رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایتی در اختیار دارد. قیمت هواوی میت 10 با این فضای ذخیره سازی، 699 یورو معادل 825 دلار است و قیمت هواوی میت 10 پرو برای عرضه در بازارهای اروپایی، 799 یورو (حدود 940 دلار) اعلام شده است.

تاریخ عرضه هواوی میت 10 ماه اکتبر بوده (همین ماه فعلی میلادی که تا 9 آبان ادامه دارد) و مدل میت 10 پرو هم در اواسط نوامبر، حدودا اواخر آبان ماه، وارد بازار می شود. تا اواخر دی ماه امسال منتظر فروش رسمی هواوی میت 10 در ایران نباشید. ورود از مبادی غیرقانونی، داستان دیگری است!

بیشتر بخوانید:

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر