;
coinex

عرضه آیفون X به موقع انجام می‌شود؛ فاکسکان در حال ارسال اولین محموله

عرضه آیفون X به موقع انجام می‌شود؛ فاکسکان در حال ارسال اولین محموله
طرفداران اپل خوشحال باشند! آیفون X برای عرضه در بازارهای جهانی آماده شده است. این طور که از شواهد پیداست، این دستگاه در همان زمان اعلام شده در بازار رخ نشان می‌دهد.

کوپرتینو قول داده بود که پیش فروش آیفون X (آیفون 10 بخوانید) را از 27 اکتبر (5 آبان ماه) آغاز کرده و اولین محموله از این گوشی را در 3 نوامبر (12 آبان ماه) به دست مشتریان خود برساند، اما در چند هفته اخیر، بسیاری از منابع و افرادی که با برنامه‌های اپل آشنا بوده‌‌اند، از یک تاخیر بزرگ در ارسال گوشی‌های آیفون X خبر می‌دادند.

با وجود آنکه اپل هیچ کدام از شایعات مربوط به تاخیر ارسال آیفون 10 را تایید نکرد؛ بسیاری از منابع، از تلاش‌های بی وقفه اپل برای تولید این دستگاه خبر داده، اما تاخیر در ارسال آن را کاملا حتمی می‌دانستند. آن‌هم یک تاخیر طولانی که تا ماه دسامبر (اواسط آذرماه) به طول می‌انجامد.

گفته می‌شد که مقصر اصلی برای تاخیر در عرضه آیفون X ، رومئو و ژولیت خواهند بود!

 

بیشتر بخوانید:  رومئو و ژولیت داستان آیفون ایکس را دراماتیک کردند!

 

با این حال، ادعا شده است که آیفون X خود را در موعد مقرر به بازار موبایل می‌رساند، البته در تعداد نسخه‌های محدود!

تاکنون تنها 46 هزار و 500 دستگاه آیفون X ارسال شده است

شرکت فاکسکان اعلام کرد که ظرفیت تولید آیفون 10 را از هفته‌ای 100 هزار دستگاه به هفته‌ای 400 هزار دستگاه افزایش داده است، اما با این وجود هم، همچنان سرعت تولید این گوشی هوشمند، کمتر از تخمین‌های اولیه است.

پیش بینی تحلیلگران از فروش آیفون X تا پایان سال جاری چیزی در حدود 35 میلیون دستگاه بوده است، اما با این سرعت در تولید، بعید به نظر می‌رسد که عرضه آیفون X حتی به پیش بینی‌های اولیه نزدیک شود.

گزارش شده که تاکنون تنها 46,500 دستگاه آیفون X ارسال شده است، اما بر اساس شواهد، این رقم به سرعت افزایش خواهد یافت.

اپل توانست بر سر وعده خود باقی بماند و عرضه آیفون 10 را در زمان مقرر انجام دهد، اما هنوز مشخص نیست که چه تعدادی از گوشی‌های آیفون ویژه خود را قبل از اتمام سال جاری به دست مشتریانش خواهد رساند. در هر صورت، هلند و امارت متحده عربی، اولین مقصد برای ارسال این دستگاه خواهند بود.

.

منبع: softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر