;
coinex

ویژگی‌های برجسته در تبلت گلکسی تب اکتیو 2 ؛ دستگاهی ضد آب با قلم اس پن

ویژگی‌های برجسته در تبلت گلکسی تب اکتیو 2 ؛ دستگاهی ضد آب با قلم اس پن
شایعات می‌گویند که سامسونگ به زودی از تبلت گلکسی تب اکتیو 2 (Galaxy Tab Active 2) رونمایی خواهد کرد. این دستگاه دومین نسل از مدل گلکسی تب اکتیو است که در سال 2014 عرضه شد.

تبلت جدید سامسونگ ماه گذشته در وب سایت کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) ظاهر شد، تاییدیه ایالات متحده را دریافت کرد و از این طریق، برخی از مشخصات خود را به نمایش گذاشت.

اواخر هفته گذشته، دفترچه راهنمای کاربران این دستگاه در وب سایت رسمی سامسونگ خودنمایی کرد و اکنون رولاند کوانت (Roland Quandt) معروف –او یکی از معروفترین درزدهندگان و یا فاش کنندگان خبر در دنیای تکنولوژی است- برخی از جالبترین ویژگی‌های تبلت گلکسی تب اکتیو 2 را فاش کرد. گلکسی تب اکتیو 2 در دو نسخه وای فای (شماره مدل SM-T390) و قابلیت LTE (شماره مدل SM-T395) عرضه خواهد شد.

این تصویر مربوط به دفترچه راهنمای این تبلت است که پنل پشتی آن را به نمایش گذاشته و نشان می‌دهد که باتری قابل تعویض خواهد بود.
این تصویر مربوط به دفترچه راهنمای این تبلت است که پنل پشتی آن را به نمایش گذاشته و نشان می‌دهد که باتری قابل تعویض خواهد بود.

البته دفترچه راهنمای کاربران، نکات جالب دیگری را نیز درباره گلکسی تب اکتیو 2 آشکار می‌کند. یک قلم استایلوس در این دستگاه قرار گرفته و دکمه اصلی هوم در زیر نمایشگر است. این دکمه به صورت یکپارچه با اسکنر اثر انگشت طراحی شده و تمامی این‌ها به خوبی در طرح اسکیس این تبلت قابل مشاهده است

بر اساس توئیت رولاند کوانت، تبلت گلکسی تب اکتیو 2  دستگاهی است که سامسونگ آن را با تمرکز بر روی کاربران تجاری خود تولید کرده است و از آنجایی که متعلق به خانواده سری اکتیو (Active) سامسونگ است، به کد حفاظت IP68 مجهز خواهد بود.

داشتن این کد به معنای ضد آب بودن آن است و البته نشان می‌دهد که تبلت تب اکتیو 2 تحمل شرایط غوطه وری به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب را خواهد داشت.

داشتن این کد به معنای ضد آب بودن آن است و البته نشان می‌دهد که تبلت تب اکتیو 2 تحمل شرایط غوطه وری به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب را خواهد داشت. این دستگاه دارای خروجی پین پوگو (POGO) است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به وسایل جانبی ثالث دیگری، مانند بارکد خوان، وصل شود.

ال سی دی 8 اینچی با رزولوشن 800 در 1280 پیکسل و 480 نیت روشنایی، از مشخصات صفحه نمایش آن است. چیپست هشت هسته‌ای اگزینوس 7880 با سرعت کلاک 1.6 گیگاهرتز و با پشتیبانی از 3 گیگابایت حافظه رم، داده‌ها را به سرعت پردازش می کند.

گلکسی تب اکتیو 2 با حافظه داخلی کم 16 گیگابایتی عرضه خواهد شد، اما وجود یک درگاه برای کارت میکرو اس دی نشان می دهد که جای هیچ نگرانی درباره کمبود حافظه داخلی وجود ندارد و می‌توان آن را ارتقا داد.

در پنل پشتی، یک دوربین 8 مگاپیکسلی با ویژگی فوکوس خودکار قرار گرفته و در جلو برای دوست‌داران سلفی، یک دوربین 5 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. به جز اسکن اثر انگشت، ممکن است که تبلت گلکسی تب اکتیو 2 قادر به باز کردن قفل دستگاه به روش تشخیص سه بعدی چهره باشد.

اندروید 7.1 با طعم نوقا، مدیریت نرم افزاری این دستگاه را بر عهده دارد. بر بالای این سیستم عامل گوگل رابط کاربری اکسپرینس سامسونگ قرار گرفته و باتری 4450 میلی‌امپر ساعت، انرژی مورد نیاز آن را تامین خواهد کرد.

هیچ تاریخی برای عرضه تبلت گلکسی تب اکتیو 2 اعلام نشده است، اما ادعا می‌شود با قیمتی در حدود 500 تا 600 یورو به بازارهای اروپایی ارسال شود.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر