;
coinex

آموزش خاموش کردن وای فای و بلوتوث در آی او اس 11

آموزش خاموش کردن وای فای و بلوتوث در آی او اس 11شاید تصور کنید که روش خاموش کردن وای فای و بلوتوث در آی او اس 11 نیز همانند نسخه‌های قبلی آی او اس، به کمک کنترل سنتر و خاموش کردن شوتکارت آنها، غیرفعال می‌شود؛ اما اینطور نیست.

اما اگر کنترل سنتر را باز کرده و شورتکات وای فای را فشار دهید، چه اتفاقی می‌افتد؟ در این صورت، اتصال به شبکه قطع شده و گوشی همراه شما عملیات سرچ برای جستجوی شبکه‌های دیگر را متوقف می‌کند. اگر روی شورتکات بلوتوث ضربه بزنید، ارتباط با دستگاهی که به آن متصل بودید قطع شده و گوشی آیفون شما نیز جستجو برای پیدا کردن دستگاه‌های دیگر را متوقف می کند.

اما حقیقت این است که وای فای و بلوتوث در گوشی آیفون شما روشن باقی می‌ماند؛ این بدان معناست که همچنان از ظرفیت باتری استفاده می‌کند. علاوه بر این، ویژگی‌های مشخصی مثل AirDrop، Handoff و Instant Hotspot، ایر پیلی و خدمات لوکیشن همچنان فعال هستند. دستگاه آی او اس شما همچنین به اپل واچ یا اپل پنسل نیز متصل خواهد بود.

روشن ماندن وای فای و بلوتوث، علاوه بر اینکه شارژ باتری را کاهش می‌دهد، ریسک‌های امنیتی را به همراه دارد؛ چرا که فکر می‌کنید وای فای و بلوتوث خود را خاموش کرده‌اید و تصور نمی‌کنید که احتمال سوء استفاده‌ی سودجویان وجود داشته باشد.

آموزش خاموش کردن وای فای و بلوتوث در آی او اس 11

برای خاموش کردن بلوتوث باید از این روش استفاده کنید: به تنظیمات رفته و پس از انتخاب بلوتوث، دکمه کنار آن را خاموش کنید.

برای خاموش کردن وای فای باید از این روش استفاده کنید: به تنظیمات رفته و پس از انتخاب وای فای، دکمه کنار آن را خاموش کنید.

به همین سادگی می‌توانید دسترسی سودجویان و هکرها را مسدود کرده و از مصرف بیش از اندازه باتری جلوگیری کنید.

آموزش خاموش کردن بلوتوث و وای فای در آی او اس 11

.

منبع: makeuseof

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر