;
coinex

جزییات جدیدی از گوشی‌های هوشمند شیائومی ردمی 5 و ردمی 5 ای پرومو

جزییات جدیدی از گوشی‌های هوشمند شیائومی ردمی 5 و ردمی 5 ای پرومو

امروز یک منبع خبری دو تصویر و جزییات جدیدی را از دو گوشی شیائومی ردمی 5 و ردمی 5 ای پرومو منتشر کرد. در این مطلب به بیان این جزییات پرداخته‌ایم.

ابتدا به شرح جزییات مرتبط با گوشی شیائومی ردمی 5 (Xiaomi Redmi 5) می‌پردازیم. منبعی که تصاویر جدید را ارائه کرده، گفته است که تصویری که بخشی از یک گوشی را نشان می‌دهد به مدل ردمی 5 تعلق دارد. اگر که این گفته صحت داشته باشد، می‌توان گفت که سازنده چینی می‌خواهد این محصول را با یک نمایشگر دارای حاشیه‌های بسیار باریک وارد بازار کند؛ البته در این تصویر نمایشگر گوشی روشن نیست به همین دلیل نمی‌توان گفت که حاشیه‌های بالایی و پایینی ردمی 5 چقدر ضخامت دارند.

همان طور که در این تصویر مشاهده می‌کنید، همه کلیدهای فیزیکی گوشی در سمت راست بدنه گذاشته شده‌اند. منبع ارائه کننده این تصویر گفته است که سازنده چینی این گوشی هوشمند را با یک دوربین اصلی دوگانه 16 و 5 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی وارد بازار می‌کند. ظاهرا ردمی 5 قرار است که در سه مدت با قیمت‌های 152، 197 و 258 دلاری و حافظه‌های داخلی مختلف وارد بازار شود.

ردمی 5

تصویر دیگری که در این نوشتار مشاهده می‌کنید به گوشی ردمی 5 ای پرومو (Redmi 5A promo) تعلق دارد. این تصویر نشان می‌دهد که پرومو از یک بدنه فلزی دارای حاشیه‌های منحنی شکل و دوربین اصلی تک سنسور مجهز به فلش بهره می‌برد. از نظر ظاهری می‌توان گفت که تفاومت پرومو با مدل ردمی 4 ای جنس بدنه آن است زیرا شیائومی مدل ردمی 4 ای را با یک بدنه پلاستیکی در اختیار کاربران قرار داد. در این تصویر همچنین نشان داده شده است که اسپیکر ردمی 5 ای پرومو در پشت این گوشی هوشمند قرار گرفته است.

ردمی 5 ای پرومو

طبق اطلاعات موجود این گوشی هوشمند 137 گرم وزن دارد و می‌تواند با یک بار شارژ به مدت 8 روز در حالت آماده به کار روشن باقی بماند. شیائومی مدل ردمی 4 ای را در قالب یک گوشی 131.5 گرمی مجهز به یک باتری 3,120mAh وارد بازار کرد. مدل جدید این محصول که تصویرش را در این خبر مشاهده می‌کنید به دلیل داشتن بدنه‌ای فلزی وزن بیشتری دارد اما شکی در این نیست که سازنده چینی این محصول را با یک باتری دارای ظرفیت بیشتر از 3,000mAh وارد بازار می‌کند. در تصویر گوشی ردمی 5 ای پرومو علاوه بر این ذکر شده است که این محصول با یک سیستم عامل MIUI 9، نمایشگر 5 اینچی 720 پیکسلی، پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 425 و رم 2 و 3 گیگابایتی وارد بازار می‌شود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر