;
coinex

ظاهرا گوشی اچ تی سی U11 پلاس در روز 12 آبان معرفی می شود

اچ تی سی U11 پلاس

اچ تی سی با ارسال دعوتنامه ای برای یک همایش که قرار است در روز 12 آبان برگزار شود، از خبرنگاران دعوت به عمل آورده است و ظاهرا قرار است گوشی اچ تی سی U11 پلاس رونمایی شود. برای بررسی جزئیات این ماجرا در ادامه با تکراتو همراه باشید :

شرکت اچ تی سی خود را برای یک همایش جدید که قرار است در روز 2 نوامبر (12 آبان) برگزار شود، آماده می‌کند. این تاریخ پیش‌تر در شایعات مختلف به روزهای نزدیک به معرفی گوشی اچ تی سی U11 پلاس اشاره داشته است. این شرکت تایوانی برای این همایش دعوت‌نامه‌هایی برای خبرنگاران ارسال کرده است اما هنوز به صورت رسمی تائید نکرده است که قرار است در جریان این همایش چه محصولی به صورت رسمی رونمایی شود. گوشی اچ تی سی U11 کنونی در ماه می قبلی با مشخصات سخت افزاری بسیار قدرتمند به همراه قابلیت‌های مناسب معرفی شده بود. گوشی اچ تی سی U11 پلاس نیز انتظار می‌رود که مشخصات سخت افزاری تقریباً مشابهی داشته باشد اما با این تفاوت که از طراحی بدون لبه و با حاشیه‌های کم نیز بهره ببرد. شایعات قبلی به این موضوع اشاره می‌کرد که شرکت اچ تی سی قصد دارد تا گوشی U11 پلاس را در ماه نوامبر در کشورهای چین و تایوان، پیش از سایر کشورها عرضه کند و اکنون این دعوت‌نامه شرکت اچ تی سی برای همایش 2 نوامبر واقع در کشور تایپه، بیش از پیش به شایعات قبلی صحه می‌گذارد.

گوشی اچ تی سی U11 کنونی دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD یا 2560 در 1440 پیکسلی است، اما شایعات بر این موضوع دلالت دارند که اچ تی سی U11 پلاس به یک صفحه نمایش 6 اینچی با لبه‌های باریک و رزولوشن QHD+ یا 2880 در 1440 پیکسل با نسبت ابعاد 18:9 مجهز شده است. به جز صفحه نمایش، ظاهراً سایر مشخصات سخت افزاریِ به کار رفته در اچ تی سی U11 پلاس مشابه مشخصات به کار رفته در U11 معمولی است و از جمله آن‌ها می‌توان به تراشه 8 هسته‌ای ساخت شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 835، 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. هنوز نمی‌توان با قاطعیت در مورد اینکه آیا این گوشی از درگاه میکرو اس دی پشتیبانی خواهد کرد یا خیر سخنی به میان آورد. گوشی اچ تی سی U11 پلاس همچنین ممکن است که با یک دوربین 12 مگاپیکسلی با تثبیت کننده اپتیکال تصاویر (OIS)، قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K و فوکوس خودکار با سرعت بالا به همراه یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی عرضه شود. برخی از شایعات دیگر نیز از وجود یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با حالت‌های سلفی مختلف در این گوشی خبر داده‌اند.

گوشی اچ تی سی U11 پلاس با اندروید 7.1 نوقا عرضه خواهد شد، اما خیلی طول نمی‌کشد که این گوشی به نسخه 8.0 اندروید اوریو به‌روزرسانی شود. اما خیلی واضح نیست که چرا شرکت سازنده، این گوشی را با آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید روانه بازار نکرده است. شایعات از دیگر مشخصات و ویژگی‌های این گوشی نظیر گواهینامه IP68، وجود 2 سیم کارت، تکنولوژی VoLTE که به گوشی این اجازه را می‌دهد که در حین مکالمه نیز از اینترنت پر سرعت 4G استفاده کند، پورت USB Type-C به همراه یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی که از تکنولوژی نسل 3.0 شارژ سریع شرکت کوالکام نیز استفاده می‌کند، اشاره کرده اند. گوشی اچ تی سی U11 همچنین به همراه یک قاب که توانایی فعال سازی تنظیمات مختلف را داشت عرضه شده بود و اکنون نیز انتظار می‌رود تا اچ تی سی U11 پلاس نیز چنین قابلیتی را پشتیبانی کند. بر اساس شایعات، ظاهراً اچ تی سی U11 پلاس با رنگ‌های مشکی و نقره ای و در اوایل ماه دسامبر عرضه شود.

.

منبع : phoneArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر