;
coinex

رندرهای گلکسی ای 5 و گلکسی ای 7 مدل 2018 دوربین دوگانه را نشان می‌دهد [ویدیو]

رندرهای گلکسی ای 5 و گلکسی ای 7 مدل 2018
رندرهایی از گلکسی ای 5 و گلکسی ای 7 مدل 2018 توسط OnLeaks به اشتراک گذاشته شد. او به همراه MySmartPrice ویدیویی را منتشر کردند که نمای 360 درجه‌ای از طراحی گوشی‌های آینده سری گلکسی A را نشان می‌دهد.

آنها نشان دادند که این دو دستگاه با نمایشگر بدون حاشیه‌ای شبیه به گلکسی نوت 8 و یا گوشی‌های سری گلکسی اس 8 معرفی خواهند شد. در هر دو دستگاه، یک دوربین اصلی درست در بالای سنسور اثر انگشت قرار گرفته است. یک ماژول برای فلاش دوربین نیز در همین حوالی باید باشد، اما همان طور که در ویدیوی زیر می‌بینید، به نظر می‌رسد که OnLeaks فراموش کرده تا آن را به رندر خود اضافه کند.

شایعات می‌گویند که گلکسی ای 5 مدل 2018 با یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی پلاس معرفی خواهد شد و این در حالی است که مدل بزرگتر گلکسی ای 7 با همان رزولوشن یک صفحه نمایش 6 اینچی را به نمایش خواهد گذاشت.

به جز تفاوت در اندازه نمایشگرهای این دو گوشی، به نظر بقیه مشخصات کاملا شبیه به هم خواهد بود. اگزینوس 7885 چیپست قرار گرفته در دل این گوشی‌هاست، اگر چه این دو دستگاه در برخی از بازارها با اسنپدراگون 660 کوالکام قدرتنمایی خواهند کرد.

بدون در نظر گرفتن مدل این تراشه‌ها، هر دو پردازنده توسط 4 گیگابایت رم پشتیبانی شده و 32 گیگابایت حافظه داخلی دارند.

یکی از ویژگی‌های گوشی‌های بالارده که شایعات از وجود آن در گوشی‌های میان رده سری گلکسی ای 2018 سامسونگ خبر می‌دادند، دوربین دوگانه بود. به نظر می‌رسد که این شایعه حقیقت داشته باشد، اما این دوربین دوگانه در پنل پشتی دیده نخواهد شد، بلکه در این گوشی‌ها با یک دوربین دوگانه سلفی سروکار خواهیم داشت.

از استانداردهای موجود در یک گوشی پرچمدار باز هم می‌توان در گلکسی ای 5 و گلکسی ای 7 مدل 2018 پیدا کرد. کد حفاظت IP68 این دستگاه‌ها را ضد آب کرده و البته بیکسبی هم حضور دارد، اما به نظر نمی‌رسد که برای بیدار کردن دستیار مجازی و هوشمند سامسونگ دکمه اختصاصی (حداقل در این رندر) در نظر گرفته شده باشد!

آخرین نکته گفته شده برای طراحی گلکسی ای 7 و گلکسی ای 5 مدل 2018 این است که پنل پشتی آنها شیشه‌ای است. یعنی ممکن است که شارژ بی سیم هم به این ویژگی‌ها اضافه شود؟ شایعات می‌گویند گوشی‌های گلکسی ای 2018 قیمت نسبتا بالایی خواهند داشت.

 

بیشتر بخوانید:  گوشی های گلکسی ای ۲۰۱۸ با قیمت بالاتری به فروش می‌رسند

 

هنوز هیچ کدام از این شایعات تایید نشده‌اند، اما این طور که از شواهد پیداست، گوشی‌های گلکسی ای 5 و گلکسی ای 7 مدل 2018 به یکی از پرطرفدارترین گوشی‌های میان رده بازار تبدیل خواهند شد که اصلی‌ترین دلیل آن می‌تواند طراحی بدون حاشیه آنها باشد.

هنوز هیچ تاریخی برای معرفی و یا عرضه این گوشی‌ها اعلام نشده است، شاید اوایل سال 2018 زمان مناسبی باشد.

ویدیوی زیر را ببینید و بعد به این سوال پاسخ دهید. آیا این طراحی را می‌پسندید؟

.

منبع: androidauthority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    با سلام خیلی عالی شده کاش سامسونگ محتویات داخل جعبه گوشی شارژر و ….را رنگ مشگی بکند که زیباتر بشود تشکر

    پاسخ