;
coinex

اچ تی سی یو 11 پلاس در بنچمارک رویت شد؛ مشخصات خودی نشان داد

اچ تی سی یو 11 پلاس در بنچمارک رویت شد؛ مشخصات خودی نشان داد
اچ تی سی یو 11 پلاس (HTC U11 Plus) یکی از گوشی‌های پرچمدار جدید این کمپانی تایوانی است که به نظر می‌رسد به زودی معرفی خواهد شد. بنچمارک منتشر شده از این دستگاه برخی از مشخصات آن را فاش کرد.

یکی از جالب‌ترین خبرهایی که در چند وقت پیش منتشر شد، خرید بخش موبایل اچ تی سی توسط گوگل بود. بسیاری منتظر بودند تا تغییرات این دو کمپانی را بعد از بستن قرارداد جدید شاهد باشند، اما فعلا چیز جدیدی دیده نمی‌شود. اچ تی سی به دنبال انتشار گوشی‌های بیشتری است.

این گوشی ساز تایوانی چندی پیش دعوتنامه‌هایی را برای برگزاری رویدادی در دوم نوامبر (11 آبان ماه) ارسال کرد. تا انجا که ما می‌دانیم، قرار است دو گوشی هوشمند جدید در این رویداد معرفی شوند. یکی از آنها اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) است که به بازار گوشی‌های میان رده تعلق دارد و دیگری پرچمداری است که با نام اچ تی سی یو 11 پلاس شناخته می‌شود.

اچ تی سی یو 11 پلاس در بنچمارک رویت شد

امروز لیستی از دو بنچمارک مختلف منتشر شد. لیست به نمایش درآمده، دستگاهی را نشان می‌دهد که به پردازنده اسنپدراگون 835 با پشتیبانی از 4 گیگابایت حافظه رم مجهز است. یک نمایشگر 6 اینچی با رزولوشن 1440 در 2880 پیکسل (کیفیت تصویری کواد اچ دی پلاس) دارد. دوربین عقب 12 مگاپیکسلی است و یک دوربین 8 مگاپیکسلی سلفی خواهد داشت.

این‌ها مشخصات جذابی است، ولی جالب‌ترین بخش ماجرا مربوط به اسم مستعار این دستگاه است. اچ تی سی مستر با شماره مدل HTC 2Q4D1 که اندروید 8.0 اوریو را اجرا می‌کند. اگرچه این مشخصات چندان بزرگ و شگفت انگیز نیست، اما به راحتی نشان می دهد که یک گوشی هوشمند پرچمدار از اچ تی سی در راه است.

تمامی این مشخصات با شایعاتی که از قبل درباره اچ تی سی یو 11 پلاس شنیده‌ایم، مطابقت دارد و بر این اساس می‌توان حدس زد که اچ تی سی، این دستگاه را به زودی به نمایش خواهد گذاشت. در هر صورت با توجه به شواهد موجود تنها دو برداشت وجود دارد.

یا اطلاعات منتشر شده قبلی درباره گوشی پرچمدار جدید اچ تی سی درست بوده و این خبر، آن را تایید می‌کند، یا اینکه کسی شیطنت کرده و دو بنچمارک جعلی از این دستگاه درست کرده است. در هر صورت تا چند روز آینده همه چیز رخ نشان خواهد داد.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر