;
coinex

گوشی‌های سری میت 10 هواوی از یک ویژگی برجسته به نام رابط کاربری اموشن دسکتاپ بهره می‌برد!

گوشی‌های سری میت 10 هواوی از یک ویژگی برجسته به نام رابط کاربری اموشن دسکتاپ بهره می‌برد!

رابط کاربری اموشن دسکتاپ (EMUI Desktop) هواوی کاربران گوشی‌های سری میت 10 را قادر می‌سازد تا محتویات گوشی خود را بر روی یک مانیتور به نمایش در آورند.

هواوی دیروز در کنفرانس مطبوعاتی خود از یکی از قابلیت‌های نرم افزاری برجسته گوشی‌های سری میت 10 خود رونمایی کرد. این قابلیت کاربر را قادر می‌سازد تا از طریق یک تلویزیون یا مانیتور رایانه با گوشی خود کار کند. فناوری جدید هواوی عملکردی شبیه به پایه صد دلاری دکس داک (DeX dock) سامسونگ دارد و به کاربر این امکان را می‌دهد تا با نصب کردن گوشی میت 10 خود به کمک یک کابل مخصوص به مانیتور یا تلویزیون از آن استفاده کند.

برای استفاده از این قابلیت کاربر تنها باید با استفاده از یک تبدیل یو اس بی نوع سی به پورت اچ دی ام آی، گوشی خود را به یک مانیتور نصب کند. زمانی که این اتصال برقرار شد، رابط کاربری اموشن دسکتاپ گوشی بر روی نمایشگر ظاهر می‌شود. این رابط کاربری بعد از 10 ثانیه لیستی از نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی میت 10 شما را در اختیارتان می‌گذارد.

رابط کاربری اموشن دسکتاپ گوشی‌های سری میت 10 توانایی پشتیبانی ماوس و صفحه کلید را نیز دارد از این رو اگر که از یک تبدیل یو اس بی نوع سی به پورت اچ دی ام آی دارای چند پورت ورودی استفاده نمایید، می‌توانید با نصب کردن چنین گجت‌هایی راحت‌تر با نرم افزارهای خود کار کنید. هواوی این امکان را فراهم ساخته است تا کاربر بتواند در صورت نداشتن دسترسی به ماوس یا صفحه کلید از نمایشگر گوشی میت 10 خود به عنوان یک صفحه کنترل کننده استفاده کند و سپس کاربردهای نرم افزارهای موجود در گوشی را بر روی مانیتور یا تلویزیون نمایش دهد. رابط کاربری جدید هواوی در حال حاضر تنها می‌تواند تعداد محدودی از نرم افزارها را به صورت تمام صفحه نمایش دهد.

هنوز مشخص نیست که آیا رابط کاربری اموشن دسکتاپ گوشی‌های سری میت 10 هواوی کاربرد بهتری در مقایسه با پایه دکس داک سامسونگ دارد یا خیر اما باید در نظر داشت که کاربران گوشی‌های جدید سازنده چینی به واسطه این قابلیت دیگر مجبور نیستند که یک پایه اضافی را بخرند و همیشه با خود حمل کنند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر