;
coinex

آیا گوشی نوکیا 7 فردا معرفی خواهد شد؟

گوشی نوکیا 7
شاید، فردا گوشی نوکیا 7 معرفی شود. اچ ام دی گلوبال دعوتنامه‌هایی را برای برگزاری رویدادی در نوزدهم اکتبر (27 مهرماه) ارسال کرده است. به جز برخی از ویژگی‌های مرموز، اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر نشده است.

بر اساس این دعوتنامه، رویدادی در روز پنج شنبه در چین برگزار می شود که گوشی هوشمند جدیدی در آن معرفی خواهد شد. در تیزرهای منتشر شده، یک ویژگی دوگانه دو طرفه دیده می‌شود و سایه‌ای از دوربین OZO در پس زمینه نقش بسته است.

ابتدا گمان می‌شد که این رویداد مربوط به معرفی نسخه جدیدی از نوکیا 8 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی باشد، اما برخی منابع هم به وجود گوشی نوکیا 7 میان رده اشاره می‌کنند.

با انتشار یک تصویر از طرح اسکیس نوکیا 7 شایعات درباره معرفی این دستگاه در روز پنج شنبه قوت بیشتری گرفته است. در طرح ارائه شده، ماژول دوربین به شکل خاصی خودنمایی می‌کند. در بین دوربین و فلاش LED آن برند زایس حک شده و در پایین این سیستم، سنسور اثر انگشت دیده می‌شود.

نوکیا 7

این طرح اسکیس از وضعیت دوربین عقب، بسیار شبیه به تیزری است که برای رویداد رونمایی از گوشی آینده نوکیا منتشر شده است (تصویر بالا). این یکی از مهمترین دلایلی است که پیش بینی می‌شود، فردا نوکیا 7 به بازار موبایل جهان معرفی خواهد شد.

این طرح تا حدودی یادآور طراحی نوکیا 8 است. کلیدهای خازنی در پایین صفحه نمایش دیده می شود. شایعات می گویند که باید منتظر یک نمایشگر 5.2 اینچی فول اچ دی در نوکیا 7 باشیم. چیپست اسنپدراگون 630 در درون این دستگاه قدرتنمایی کرده و بدنه احتمالا یک قاب فلزی به همراه شیشه یا شاسی پلی کربنات است.

در ماه گذشته، دو گوشی هوشمند با شماره مدل TA-1042 و TA-1041 تاییدیه‌های لازم چین را به دست آوردند. در حالی که به نظر می‌رسد یکی از این شماره مدل‌ها به نسخه‌ای از نوکیا 8 اشاره دارد، شماره مدل دیگر احتمالا مربوط به نوکیا 7 است.

البته هنوز هم دلیل دیگری برای رونمایی از گوشی نوکیا 7 در رویداد فردا وجود دارد. در یکی از تیزرها (تصویر زیر) حرف qi دیده می‌شود. این عبارت در زبان چینی به معنای 7 است و این هم دلیل دیگری برای معرفی نوکیا 7 در رویداد پنج شنبه خواهد بود.

البته هنوز هم دلیل دیگری برای رونمایی از گوشی نوکیا 7 در رویداد فردا وجود دارد. در یکی از تیزرها (تصویر زیر) حرف qi دیده می‌شود. این عبارت در زبان چینی به معنای 7 است و این هم دلیل دیگری برای معرفی نوکیا 7 در رویداد پنج شنبه خواهد بود.

نوکیا 2 یک گوشی پایین رده از این شرکت فنلاندی خواهد بود که قبل از این تاییدیه FCC را دریافت کرده است. اگر چه این شرکت ممکن است که برای اولین بار، رویدادی را برای معرفی تنها یک گوشی سطح پایین برگزار کند؛ اما این امکان هم وجود دارد که نوکیا 2 و نوکیا 7 فردا در کنار یکدیگر به روی صحنه ظاهر شوند.

البته این فقط یک گمانه زنی است؛ چرا که برخی شایعات از این حکایت دارند که نوکیا 9، نوکیا 7 و نوکیا 2 گوشی‌های هوشمندی جدیدی از برند فنلاندی هستند که اچ ام دی گلوبال در نمایشگاه MWC 2018 از روی آنان پرده بر می‌دارد.

بیشتر بخوانید: 

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر