;
coinex

۵ نکته کلیدی برای بهبود نرخ تبدیل

۵ نکته کلیدی برای بهبود نرخ تبدیل

حرفه‌ای بودن در هنر فروش فقط به ترغیب مشتریان برای برقراری تعامل با کسب و کار شما محدود نمی‌شود، بلکه بسته به نگه داشتن آن‌ها در قیف فروش و هدایت آن‌ها تا انتهای قیف است. اما در این قیف فروش، اکثر کسب و کارها گمراه می‌شوند؛ در حالیکه برای ایجاد سرنخ‌های فروش با کیفیت تلاش می‌کنند، قادر به تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان واقعی نیستند.

ایجاد یک سرنخ موفقیت‌آمیز به معنای ایجاد یک ارتباط شخصی با مشتریان شماست. اگرچه همانند گذشته فروش حضوری دیگر رایج نیست. در حقیقت این رویکرد فردی دقیقا همان چیزی است که فروش مدرن را موفقیت‌آمیز کرده است. فناوری به ما این امکان را داده تا تعامل مشتری را ردیابی کنیم.

پیوند این ارتباط در یک دنیای مدرن و رقابتی یک چالش است. با این حال با استفاده از تکنیک‌های مناسب، قابل برطرف شدن است.

پلتفرم تبلیغاتی کانگورو شما را در جهت دستیابی به سرنخ‌های فروش کمک می‌کند. از طریق کانگورو می‌توانید کسب و کار خود را به مخاطبان هدف خود معرفی کنید. هنگامی که مخاطب هدف شما با کسب و کار شما آشنا می‌شود به همین ترتیب نرخ تبدیل بالاتری خواهید داشت: ساخت کمپین تبلیغاتی در کانگورو

۱. ایجاد ارزش کنید

۱. ایجاد ارزش کنید

قبل از هر چیزی باید برای مشتریان ارزش ایجاد کنید. این آغاز روند فروش است. شما باید کاری کنید تا مشتریان ارزشی که در پیشنهاد خود ارائه داده‌اید را ببینند. ارزش برای کسب و کارها بسیار واضح است اما دستیابی به آن اولین گام مهم در دستیابی به سرنخ موفق است.

آیا شما راهکاری برای زندگی بهتر ارائه می‌دهید؟ راهی برای ساده‌تر شدن آن؟ آیا محصول شما یک عامل منفی از زندگی مشتری شما حذف می‌کند؟ یا یک عامل مثبت به آن اضافه می‌کند؟

طرف دیگر ارائه ارزش، ارائه محتوایی به مشتریان در فرمتی است که به آن نیاز دارند. برای برخی از مشتریان این روش از طریق ارسال ایمیل کار می‌کند. برای برخی دیگر از مشتریان، باید با فرمت اپلیکیشن موبایلی باشد که بتوانند آن را دانلود کنند. محتوای ویدیویی برای بسیاری از مشتریان ایده‌آل است. اگر محتوایی که به آن‌ها ارائه می‌دهید محتوای مناسبی در قالب نامناسبی است، ارزشی برای آن‌ها ایجاد نخواهد کرد.

۲. اطلاعات ارائه دهید

۲. اطلاعات ارائه دهید

کلید اصلی برای جذب مشتریان ارائه اطلاعات لازم درباره فرایند است. ممکن است تیم شما با فرایندهای شرکت آشنا باشند اما مشتریان شما آشنا نیستند.

منتظر نمانید که سرنخ‌های بالقوه به سراغ شما بیایند و سوالات خود را از شما بپرسند. همیشه هنگامی که اطلاعات جدیدی در اختیار دارید، اولین باشید. نگه داشتن مشتریان در حلقه نشان می‌دهد که شما بر روی آن‌ها سرمایه گذاری کرده‌اید، حسی به آن‌ها می‌دهید که آن‌ها نیز بخش ارزشمندی از روند محسوب می‌شوند نه فقط یک شماره دیگر در نمودار فروش.
یک ایمیل ساده برای حفظ مشتریان بالقوه در روند با هر نوع ارتباطی که ایجاد کرده‌اید کافی است.

۳. حفظ یکپارچگی

صداقت بخش مهمی از این فرایند و هر رابطه موفق است. هرگز دلیل خوبی وجود ندارد که به مشتریان یا مشتریان بالقوه چیزی ارائه دهید که گمراه کننده باشد. این یک قاعده جامع برای کسب و کارهاست تا یک تعهد صادقانه و یکپارچه بدون توجه به مشکلات دیگر، ارائه دهند.

این موضوع به خصوص برای اداعاهای اثربخشی یک محصول و زمانبندی تحویل محصول موثر است. بیش از توانایی خود به مشتریان تعهد ندهید و هرگز زمانی که مشتری را از فرایند آگاه نکرده‌اید، خدمات ارائه ندهید. شما هرگز برای گفتن حقیقت به مشتری متاسف نخواهید شد و هرگونه دروغ به مشتریان به ضرر شما خواهد بود زیرا منجر به آسیب رساندن به مشتریان فعلی شما خواهد شد.

۴. یک تجربه ایجاد کنید

به تجربه‌های کلی که برای ایجاد فرصت‌های بالقوه ایجاد می‌کنید، توجه داشته باشید. خودتان را در فرایندی که به مشتریان بالقوه ارائه می‌دهید، قرار دهید و به این فکر کنید که چه کاری برای بهبود این فرایند می‌توانید انجام دهید. به یاد داشته باشید که این مراحل نامتصل نیستند بلکه یک همکاری هستند.

فرایند شما چه پاسخ‌هایی را ارائه می‌دهد؟ نواقص این تجربه کجاست؟ در مورد فرایند فروش به چشم یک زنجیره نگاه کنید. سپس به آن تجربه نگاه کنید و پیوندهای محکم‌تر در آن زنجیره ایجاد کنید، زیرا تلاش می‌کنید تا سرنخ‌های فروش شما موثرتر در تعامل باشند. اغلب، پیوندهای ضعیف آشکار وجود دارد که می‌تواند به منظور حفظ یکپارچگی کلی و ایجاد انگیزه برای مشتریان بالقوه باشد.

۵. رویکرد خود را به هم متصل کنید

همانطور که برای ایجاد این تجربه کلی تلاش می‌کنید، اطمینان حاصل کنید که سرنخ‌های فروش شما در کجاها هستند. در کجای قیف فروش قرار دارند؟ آیا در حال بررسی هستند؟ آماده خرید هستند؟ تلاش‌های شما برای ایجاد تعامل با مشتریانی که اولین بار محصول شما را می‌بیند، نباید همسان با مشتری که قبلا با شما در ارتباط بوده‌اند باشد.

یکی از بهترین روش‌هایی که می‌توان با مشتریان در تعامل بود این است که بدانید آن‌ها دقیقا در کجا قرار دارند.

موضوع مشترک این نکات برای بهبود نرخ تبدیل این است که همه آن‌ها در جهت ایجاد رابطه مثبت و شخصی با مشتری حرکت می‌کنند. از همان ابتدا شروع می‌شود و در کل فرایند حرکت می‌کند و شما را به نتیجه‎‌ای که به دنبال آن بودید می‌رساند: فروش.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر