;
coinex

نسخه سرامیکی شیائومی می میکس 2 با حافظه رم بزرگ از راه می‌رسد

نسخه سرامیکی شیائومی می میکس 2 با حافظه رم بزرگ از راه می‌رسد
شیائومی، نسخه سرامیکی شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi Mix 2) را به زودی عرضه می کند. نسخه‌ای که به حافظه رم بزرگی مجهز خواهد بود.

شیائومی می میکس 2 مدتی قبل معرفی شد. قاب آلومینیومی و بدنه پشتی سرامیکی، طراحی زیبایی را به نمایش گذاشته است؛ اما گویا یک نسخه برتر نیز در راه است. شیائومی قصد دارد اسپشل ادیشن شیائومی می میکس 2 (Special Edition Mi Mix 2) را عرضه کند.

این نسخه مخصوص، یک گوشی تمام سرامیکی خواهد بود و هیچ قابی از آلومینیوم در آن دیده نمی‌شود. بدنه یکدست صاف و زیبای آن در رنگ‌های مشکی و سفید خودنمایی خواهد کرد.

امروز با انتشار پستی در یکی از شبکه اجتماعی چینی، نسخه سرامیکی می میکس 2 شیائومی خودی نشان داد. در زیر پست آمده است که با آمدنش آتش خواهد زد؟ کاربر دیگری هم به این موضوع اشاره کرده است که به زودی این مدل به فروش می‌رسد.

 

نسخه سرامیکی شیائومی می میکس 2

پنل پشتی نسخه سرامیکی شیائومی می میکس 2 بسیار براق و آینه‌ای با انحنای کمی در اطراف بوده و هیچ قابی از فلز در آن دیده نمی‌شود. شکل و شمایل کلی شبیه به شیائومی می میکس 2 معمولی اس، اما مطمئنا وزن آنها متفاوت خواهد بود.

دوربین و سنسور عقب نیز در سر جای خود ثابت باقی مانده‌اند، اما عبارت Mix Built By Xiaomi از پنل پشتی آن حذف شده است؛ شاید به این دلیل که ما در حال نگاه کردن به یک نمونه اولیه از این دستگاه هستیم.

تغییر چندانی در مشخصات این نسخه سرامیکی با نسخه معمولی وجود ندارد، به جز اینکه نسخه سرامیکی شیائومی می میکس 2 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. بقیه مشخصات همان است که در مدل استاندارد وجود دارد. نمایشگر 5.99 اینچی با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل در پنل جلویی خودی نشان داده و اسنپدراگون 835 در این مدل نیز به قدرتنمایی مشغول خواهد بود.

نسخه سرامیکی شیائومی می میکس 2

هندل کردن کارهای گرافیکی بر عهده آدرنو 540 است. یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پنل عقب و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو برای عکاسی با این گوشی در نظر گرفته شده و یک باتری 3400 میلی‌آمپر ساعتی (احتمال می‌دهیم که در منبع این خبر به اشتباه باتری 4400 میلی‌آمپر ساعتی درج شده باشد) انرژی مورد نیاز روزانه را تامین خواهد کرد. پشتیبانی از Quick Charge 3.0 در این باتری برای شارژ سریع وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید:  بررسی گوشی پرچمدار می میکس ۲ شیائومی؛ محصولی با یک نمایشگر بدون حاشیه واقعی!

 

همان طور که گفته شد، بجز حذف فریم فلزی و البته 8 گیگابایت حافظه داخلی فرق چندانی بین این نسخه مخصوص و مدل معمولی شیائومی می میکس 2 وجود ندارد. نسخه سرامیکی این گوشی پرچمدار با قیمتی در حدود 720 که کمی گران‌تر از نسخه استاندارد است، وارد بازار خواهد شد.

شواهد حاکی از آن است که این نسخه در حوالی ماه نوامبر وارد بازار خواهد شد، برخی خبرها به تاریخی قبل از 11 نوامبر (20 آبان اشاره دارند.

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر