;
coinex

مدیر مایکروسافت: ایکس باکس وان ایکس طرفداران خاص خود را خواهد داشت

اکس باکس وان اکس

فیل اسپنسر، یکی از مدیران مایکروسافت، اعتقاد دارد که ایکس باکس وان ایکس برای تمامی خریداران عرضه نشده است و هواداران خاص خود را خواهد داشت.

اکس باکس وان اکس 16 آبان به بازار عرضه خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود با استقبال بسیار خوبی مواجه شود. هرچند طبق گفته‌ی یکی از مدیران اکس‌باکس، این محصول محبوب‌ترین کنسول مایکروسافت نخواهد بود. او همچنین اشاره می‌کند که دستگاهی مانند وان ایکس برای تمامی مشتریان مناسب نیست.

ایکس باکس وان ایکس تا امروز با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. پیش‌فروش نسخه‌های مختلف این کنسول، از جمله نسخه‌ی پراجکت اسکورپیو، با سرعت بسیار بالایی در حال انجام است. با این وجود فیل اسپنسر، یکی از مدیران مایکروسافت، اعتقاد دارد که کنسول بازی ایکس باکس وان ایکس احتمالا رکورد فروش ایکس باکس وان اس را دست‌نخورده باقی خواهد گذاشت.

 

بیشتر بخوانید: فروش کنسول قدرتمند ایکس باکس اسکورپیو تا چند ماه آینده آغاز خواهد شد

 

اسپنسر می‌گوید:

ایکس باکس وان اس همچنان محبوب‌ترین محصول ما خواهد بود. زیرا قیمت بسیار مناسبی دارد و از تمامی بازی‌های روز پشتیبانی می‌کند.

ایکس باکس وان اس دستگاه بسیار قدرتمندی است و نیازهای طرفداران بازی را به خوبی برآورده می‌کند. به همین دلیل خرید یک کنسول جدید و گران‌قیمت به نظر منطقی نمی‌رسد. هرچند اسپنسر می‌گوید که اکس باکس وان اکس تجربه‌ی منحصر به فردی را به خریداران ارائه می‌کند و با سایر کنسول‌ها قابل مقایسه نیست. به همین دلیل او اعتقاد دارد که وان‌ ایکس مشتریان خاص خود را خواهد داشت.

اسپنسر اشاره می‌کند:

تجربه‌ی بازی با ایکس باکس وان ایکس در تلویزیون‌های فول اچ‌دی و 4K بی‌نظیر خواهد بود. اما قرار نیست همه از این دستگاه استقبال کنند. مانند زمانی که دسته‌ی بازی اکس‌باکس وان الیت را عرضه کردیم و می‌دانستیم قشر خاصی از هواداران بازی از آن استفاده خواهند کرد. بازی کردن سرگرمی اصلی بسیاری از افراد است. محصولاتی مانند وان ایکس برای این افراد طراحی شده است.

اسپنسر در پاسخ به این سوال که آیا فناوری کنسول‌های بازی از توقعات و علاقه‌ی بازیکنان پیشی گرفته است یا خیر پاسخ داد که او اعتقاد دارد هواداران بازی همواره به دنبال قابلیت‌های جدید هستند و اکس باکس وان اکس نیز مانند نسخه‌های قبلی این کنسول موفق خواهد بود.

منبع: ComicBook

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر