;
coinex

عملکرد بد آی او اس 11 برای کاربرانی که این بروزرسانی را دریافت کرده‌اند

عملکرد بد آی او اس 11 برای کاربرانی که این بروزرسانی را دریافت کرده‌انداز ماه پیش تاکنون که اپل ios 11 را منتشر کرده، استقبال خوبی از این بروزرسانی به عمل آمده است، اما عملکرد بد آی او اس 11 باعث خشم و ناراحتی بسیاری از کاربران شده است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید:

در حالی که کمتر از یک ماه از عرضه نسخه 11 سیستم عامل اختصاصی شرکت اپل می‌گذرد، این نسخه تا به اینجای کار بر روی 54.49 درصد از دستگاه‌های شرکت اپل نصب شده است. این آمار بدین معنی است که بیش از نیمی از دستگاه‌های شرکت اپل از آخرین نسخه از سیستم عامل این شرکت در حال استفاده هستند.

تحلیلگران موسسه Mixpanel اعلام کرده‌اند، نزدیک به 55 درصد دستگاه‌های اپلی از ios 11 استفاده می‌کنند، با اینحال چیزی حدود 39.17 درصد از این دستگاه‌ها از آی او اس 11 و چیزی حدود 6.34 درصد نیز از نسخه‌های قدیمی‌تر این سیستم عامل بهره می‌برند.

بیش از نیمی از دستگاه‌های پشتیبانی کننده از آی او اس 11 این نسخه از این سیستم عامل را نصب کرده‌اند و این یک دستاورد خوب برای شرکت اپل به حساب می‌آید، اما ios 11 تجربه وحشتناکی را برای آن دسته از کاربران آیفون و آیپد که گوشی و تبلت خود را به‌روزرسانی کرده‌اند، به ارمغان آورده است.

آی او اس 11 به یکی از پر اشکال‌ترین سیستم عامل شرکت اپل که تاکنون منتشر شده، تبدیل شده است و دستاوردهای وحشتناکی نظیر کاهش شدید عمر باتری به خصوص در حالت آماده به کار (stand by) را برای کاربران به ارمغان آورده است. کاربران زیادی در فضای اینترنت گزارش کرده‌اند که به دلیل عملکرد بد آی او اس 11 ، عمر باتری دستگاه‌های آن‌ها تا 6 ساعت کاهش یافته و از این موضوع بسیار شکایت کرده‌اند. از جمله سایر مشکلاتی که ios 11 برای دستگاه‌های اپلی به وجود می‌آورد می‌توان به کرش کردن اپلیکیشن‌های مختلف، فریز شدن و لگ‌های متوالی اشاره کرد و حتی 3 آپدیت دیگری که شرکت اپل منتشر کرد نیز نتوانست تغییر به خصوصی در رفع این مشکلات به وجود بیاورد.

عده زیادی از کاربران از این موضوع که این به‌روزرسانی‌ها حتی مشکلات بیشتری را برای دستگاه‌های آن‌ها به وجود آورده‌، شکایت کرده و حتی اپل وجود این مشکلات را تصدیق نمی‌کند تا برای رفع آن اقدامی انجام دهد.

شرکت اپل در حال کار بر روی ios 11.1 است و تا این لحظه نسخه‌های آزمایشی زیادی را برای توسعه دهندگان و آزمایش کنندگان عمومی فرستاده است. اما با توجه به عملکرد بد آی او اس 11 ، سخت است باور داشته باشیم که تغییرات اساسی در رفع مشکلات قبلی ایجاد خواهد شد.

از طرف دیگر، ios 11.1 باید کاربران ناراضی ios 11 را ترغیب به دریافت کند، زیرا تا همین جای کار بسیاری از کاربران ios 10 از به‌روزرسانی به ios 11 امتناع کرده و امیدوارند تا به زودی به یک نسخه پایدارتر و بدون باگ‌تر از این سیستم عامل دسترسی پیدا کنند.

عملکرد بد ios 11

.

منبع : softpedia

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر