;
coinex

سه ترفند بازاریابی که به کمک آن می‌توانید مشتریانتان را برای خرید بیشتر ترغیب کنید

سه ترفند بازاریابی که به کمک آن می‌توانید مشتریانتان را برای خرید بیشتر ترغیب کنیددر آینده با شیوه‌های جدید در حوزه کسب و کار روبرو خواهیم بود که یکی از آن‌ها بازاریابی در دنیای دیجیتال است. در ادامه با تکراتو همراه باشید تا بیشتر درباره اهمیت این موضوع بحث کنیم.

تبلیغات یک صنعت زنده و حوزه‌ای در حال پیشرفت است. همه شرکت‌ها باید به این بلوغ فکری برسند که برای ایجاد یک برند معتبر، لازم است دائماً با مشتریان خود در ارتباط باشند. دیگر زمان تغییر فرارسیده است.

تبلیغاتی که در صنعت اپلیکیشن‌های موبایل وجود دارد مثل اپلیکیشن اینستاگرام یک نمونه بسیار ساده از نسل بعدی حوزه تبلیغات هست. به همین دلیل است که انتظار داریم در سال‌های آینده با تبلیغات از طریق گوشی‌های همراه، تحولاتی عظیم در این صنعت ایجاد شود. در اینجا سه نوع شیوه مختلف تبلیغاتی برای رونق کسب‌وکار شما در عرصه گوشی‌های همراه را آورده‌ایم.

تبلیغاتتان را خدمات محور کنید (بازاریابی بر اساس ارائه خدمات)

بازاریابی بر پایه ارائه خدمات استوار است و سرویس‌دهی سریع مشتری می‌تواند به‌طور یکپارچه، منجر به ارتقاء برند شما شود، درواقع به کمک آن هردو طرف متقابلاً سود خواهند برد. مثلاً شرکت L’Oreal’s، غول لوازم‌آرایشی، به مشتریانش این اجازه را می‌دهد که گریم‌های مختلف را قبل از خرید محصول روی صورتشان امتحان کنند.

در اینجا ممکن است برای برخی از مشتریان پا به سن گذاشته سؤال پیش بیاید، «چرا باید به حرف شما گوش بدهم؟» خب، پاسخ روشن است، شما به آن‌ها چیزی می‌دهید که دوباره نتیجه‌اش به خودتان برمی‌گردد.

خودتان را غرق در ارائه خدمات اسپانسری کنید

برندهای معتبر با بهره‌گیری از تکنولوژی، مثل واقعیت مجازی سعی دارند تجربه تأثیرگذاری در استفاده از خدمات اسپانسری برند و کمپانی خود به مشتریان داشته باشند. در سال ۲۰۱۵ شرکت کوکاکولا به خاطر تبلیغات نمادینی که داشت، با استفاده از تکنولوژی واقعیت مجازی در مورد فصل تعطیلات توانست در سراسر جهان زبان زد شود. این تنها یک نمونه ساده تبلیغات است که مخاطب را کاملاً غرق در تصورات زیبای ذهنی می‌کند بدون اینکه تمرکز زیادی بر اسم برند داشته باشد که در این مورد بیشتر به حال و هوای زمان تعطیلات می‌پردازد. این‌ تنها یک نمونه از شیوه‌های تبلیغاتی فروتنانه برای جلب‌ توجه مخاطب به نام برند است.

5. بازاریابی شبکه‌های اجتماعی

اما بودجه‌ای به سنگینی کوکاکولا دارید؟ خیر. پس بهتر است تمرکزتان را روی برند شخصی خود بگذارید و از ابزارهای گوگل استفاده کنید. ابزار واقعیت مجازی در هِدسِت بُرد گوگل یکی از به‌صرفه‌ترین راه‌ها است. می‌توانید پاداش‌هایی برای مشتریان به خاطر ساختن ویدیو یا استفاده از اپلیکیشن‌های این هِدسِت بدهید.

به مشتریانتان این امکان را بدهید «در لحظه خرید کنند»

پرداخت از طریق گوشی موبایل در حال حاضر تا حدودی مرسوم شده، پس بهتر است یک پله فراتر فکر کنید. مثلاً انتخاب و خرید مستقیم محصول تنها به کمک یک آگهی روی گوشی می‌تواند گزینه خوبی باشد. با رشد روزافزون تکنولوژی و در کنار آن صنعت حمل‌ونقل، مشتریان می‌توانند تنها از طریق آگهی اقدام به خرید کنند و بدین طریق خواهند توانست روزبه‌روز چیزهای جدیدتری تجربه کنند و از لحظه‌لحظه خرید خود لذت ببرند و حتی ممکن است بجای یک محصول، دو محصول بخرند. می‌توانید به کمک بخش اِستوری اینستاگرام، بازاریابی هدفمندتری داشته باشید. در اینجا اعم از اینکه در چه حوزه‌ای فعالیت داشته باشید مثل پوشاک یا حوزه مراقبت‌های پوستی، به‌راحتی خواهید توانست خدمات خود را به مشتریان عرضه کنید.

جدای از همه موارد بالا، لذت‌بخش بودن و قابل‌دسترس بودن آن در هرلحظه برای مشتری اهمیت دارد. هر ایده‌ای که در صنعت تبلیغات مطرح می‌شود بر داده‌های جمعیت‌شناختی تکیه دارد؛ و البته عواملی نظیر احساسات هم بر آن مؤثر خواهد بود. نتیجه نهایی که مشخصاً فروش محصول خواهد بود، بیشتر از همه به احساسات و عواطف خریدار در لحظه فروش بستگی خواهد داشت.

ایجاد روابط متقابل و کامل در فروش شامل هر روش کوچکی ازجمله نکاتی که قبلاً ذکر کردیم، می‌شود. ایجاد یک سرویس خدماتی یا تجربه جدید یا یک رویکرد نوین در خرید همه برای این است که مصرف‌کننده را به هدفش نزدیک‌تر کنیم. بله منظورم همان هدف‌گذاری بر روی مشتری است، اما تبلیغات باید فراتر از یک تصویر ثابت یا یک تماس صمیمانه با مشتری عمل کند: یعنی باید اول از همه توسط مخاطب باارزش تلقی شود.

جا دارد اینجا ارزش تبلیغات بنری را هم برایتان متذکر شویم، یا تبلیغاتی که در پیش‌نمایش ویدیوهای اینترنتی نمایش داده می‌شود و همچنین تبلیغات فیس‌بوکی، همه این‌ها راه‌هایی هستند که به کمک آن‌ها خواهید توانست مخاطبان خود را بیشتر تحت تأثیر قرار دهید. متفاوت‌تر از رقبا تبلیغ کنید تا بتوانید بیشتر به مشتریانتان نزدیک‌ شوید، البته رسانه‌ها را هم از یاد نبرید.

.

منبع: inc

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر