;
coinex

هواوی واچ ۲ پرو مجهز به درگاه سیم کارت به زودی به بازار عرضه می‌شود

هواوی واچ ۲ پروهواوی واچ ۲ پرو ساعت هوشمند جدیدی است که به زودی توسط شرکت هواوی راهی بازار خواهد شد. این ساعت از درگاه سیم‌کارت و سیستم‌عامل اندروید پشتیبانی می‌کند.

به نظر می‌رسد که شرکت هواوی اخیرا و همزمان با عرضه‌ی میت ۱۰ و میت ۱۰ پرو، قصد دارد ساعت هوشمند جدید خود به نام هواوی واچ ۲ پرو را نیز به بازار عرضه کند. این خبر تا حدی غافلگیر کننده است. زیرا هواوی در مراسم هفته‌ی پیش خود که به مناسب انتشار میت ۱۰ برگزار شد، هیچ اشاره‌ای به عرضه‌ی یک ساعت هوشمند جدید نکرده بود.

طراحی این ساعت جدید تا حد زیادی به هواوی واچ ۲ کلاسیک شبیه است. هرچند نسخه‌ی پرو از ای‌سیم پشتیبانی می‌کند و مجهز به نسخه‌ای چینی از سیستم‌عامل اندروید واچ است که از سرویس‌های گوگل پشتیبانی نخواهد کرد.

درگاه آی‌سیمِ هواوی واچ ۲ پرو از شبکه‌های ارتباطی جی ۲، جی ۳ و جی ۴ پشتیبانی می‌کند. این ساعت همچنین به بلوتوث، وای‌فای و ان‌اف‌سی مجهز است و از هواوی پِی، الی‌پی و وی‌چت پی پشتیبانی می‌کند.

جزئیات کامل این دستگاه هنوز به دست رسانه‌ها نرسیده است. هرچند به احتمال زیاد سخت‌افزار آن مشابه هواوی واچ ۲ کلاسیک خواهد بود. این ساعت از پردازنده‌ی اسنپ‌دراگون 2100، ۷۶۸ مگابایت رم و ۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند و دارای صفحه‌نمایش امولد ۱.۲ اینچی با وضوح ۳۹۰ در ۳۹۰ پیکسل است. هواوی واچ جدید همچنین احتمالا از استاندارد مقاومت IP68 پشتیبانی خواهد کرد.

هواوی واچ ۲ پرو به شکل خاص برای بازار چین طراحی شده و به همین دلیل از سرویس‌های گوگل استفاده نمی‌کند. همچنین دستیار صوتی این دستگاه کارکردهای متفاوت‌تری خواهد داشت و از سرویسی به نام بایدو استفاده می‌کند که به «گوگل چین» معروف است.

ساعت جدید هواوی احتمالا ۳۹۰ دلار (حدود ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان) قیمت خواهد داشت که هم‌رده‌ی سایر پرچمدارهای موجود در بازار است. هرچند اگر ساکن چین نباشید، استفاده از این ساعت بسیار دشوار خواهد بود. همچنین عدم استفاده از سرویس‌ها و دستیار گوگل، استفاده از آن را در سایر کشورها غیرممکن می‌کند.

هواوی اطلاعاتی درباره‌ی حضور احتمالی هواوی واچ ۲ پرو در بازارهای جهانی منتشر نکرده است.

منبع: Android Authority

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر