;
coinex

به جای خرید آیفون 8 اپل، گلکسی اس 7 بخرید!

به جای خرید آیفون 8، گلکسی اس 7 بخرید!
مجله غیر انتفاعی Consumer Reports با آخرین نگاه به صنعت گوشی‌های هوشمند در یک توصیه کاملا بدون غرض و بی طرفانه به کاربران خود پیشنهاد می‌کند که، به جای خرید آیفون 8 گوشی گلکسی اس 7 بخرید!

هیچ اشتباهی نشده است. طرفداران سیب گاز زده ناراحت نشوند. این فقط یک توصیه است! به گزارش Consumer Reports که وب سایت فونارنا آن را منتشر کرده است، خرید گلکسی اس 7 مدل 2016 به خرید آیفون 8 برتری داده شده است. جالب است این مدل نه تنها یکسال از آیفون 8 اپل، قدیمی‌تر است که از مدل نسل قبلی (سال 2016) کهکشانی های سامسونگ به حساب می‌آید.

Consumer Reports به گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس امتیاز 81 داده است. آیفون 8 اپل در کنار گلکسی اس 7 سامسونگ امتیاز 80 را کسب کرده‌اند، اما به گفته این مجله، گلکسی اس 7 به دلیل عمر باتری بیشتر و البته کیفیت تماس بهتر به عنوان گوشی باارزشمندتری انتخاب شده است.

 

بیشتر بخوانید:  محبوب‌ترین و بهترین گوشی های سامسونگ در دنیای گوشی های همراه!

 

به دنبال گلکسی S7، خرید آیفون 8 پیشنهاد می‌شود و پس از آن سامسونگ گلکسی نوت 8 و ال جی جی 6 پیشنهاد شده است. این دو دستگاه نیز در کنار گلکسی اس 7 و آیفون 8، امتیاز 80 را به دست آورده‌اند.

البته یکی از دلایلی  که این مجله پیشنهاد خرید آیفون 8 را کمی به تاخیر انداخته، وجود برند جدیدی از آیفون است که به زودی اولین محموله آن عرضه خواهد شد. عرضه جهانی آیفون X (آیفون 10) در دوازدهم آبان ماه آغاز خواهد شد و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد و جذابی که در این آیفون جدید وجود دارد، بسیاری از مشتریان منتظرند تا کارایی این گوشی را دیده و بعد از آن نسبت به خرید گوشی جدید اقدام کنند.

در هر صورت اگر قصد خرید یک گوشی جدید دارید و نمی‌توانید تا عرضه آیفون X صبر کنید، شاید بد نباشد که به توصیه Consumer Reports عمل کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر