;
coinex

به‌روز‌ رسانی جدید پاییز ایکس باکس وان هم‌اکنون برای همگان قابل دانلود است

به‌روز‌ رسانی جدید پاییز ایکس باکس وان هم‌اکنون برای همگان قابل دانلود استپس از ماه‌ها تست در تمامی رده‌های برنامه‌های داخلی، مایکروسافت اعلام کرده است که به‌ روز رسانی پاییز ایکس باکس وان بالأخره در دسترس تمامی کاربران قرار می‌گیرد.

مایکروسافت از مرداد ماه تا به حال در حال جمع‌آوری نظرات، آزمودن و اصلاح کردن قابلیت‌های جدید این به‌روز‌رسانی پیش از عرضه‌ی جهانی آن بوده است، که در نهایت مایک ایبارا خبر عرضه‌ی آن را در بلاگ ایکس باکس اعلام کرد.

همانطور که انتظار داشتید، این به‌روز‌رسانی که کمی زودتر از عرضه‌ی کنسول ایکس باکس وان ایکس در دسترس قرار می‌گیرد، حجیم بوده و به کاربران امکانات جدید زیادی می‌دهد تا با آن‌ها آشنا شوند.

ظاهری نو

با این به‌روز‌رسانی و صفحه‌ی هومی که بیش از پیش از بلوک‌ها پر شده، تأکید بر شخصی‌سازی است. حالا صفحه‌ی هوم پر از بلوک‌هایی با قابلیت شخصی‌سازی است که می‌توانید درون هرکدام چیزهای دلخواهتان مانند بازی‌های مورد علاقه، دوستان، ایکس باکس لایو گُلد یا ایکس باکس گیم پَس را قرار دهید تا بتوانید فوراً به چیزی که برایتان مهم است دسترسی داشته باشید.

برای مثال، اگر یک بازی خاص را زیاد بازی می‌کنید می‌توانید برای آن یک بلوک مجزا در صفحه‌ی هوم در نظر بگیرید تا در اسرع وقت بتوانید آن را اجرا کنید.

یا اگر به طور خاص دوست دارید بدانید یکی از دوست‌هایتان با کنسول چه کارهایی می‌کند، می‌توانید آن دوست را به یکی از بلوک‌های صفحه‌ی هوم بیاورید و تمام فعالیت‌های اخیر وی را به سادگی مشاهده کنید.

هنگامی که نوبت به طرح‌های رنگی می‌رسد نیز باید گفت، با اضافه شدن انتخاب‌های جدید کنتراست کم و زیاد در کنار طرح تاریک سنتی‌تر، انتخاب‌ها بیشتر شده‌اند.

هنگامی که نوبت به طرح‌های رنگی می‌رسد نیز باید گفت، با اضافه شدن انتخاب‌های جدید کنتراست کم و زیاد در کنار طرح تاریک سنتی‌تر، انتخاب‌ها بیشتر شده‌اند.

در مورد منوی راهنما نیز باید گفت که علیرغم اضافه شدن ویژگی‌های جدید به آن، کار کردن با آن در به‌روز‌رسانی جدید سریع‌تر شده است. برای مثال، اگر منوی راهنما را هنگامی که در یک پارتی فعال هستید یا هنگام پخش مستقیم بازی خود بر روی اینترنت باز کنید، منو به شکلی هوشمندانه شما را از ابتدا در قسمت پارتی یا پخش قرار می‌دهد تا سریعاً به کنترل‌های مورد نظرتان دسترسی داشته باشید.

یک قسمت شناور جدید نیز تحت عنوان “دوستان در بازی” به منوی راهنما اضافه شده است. هنگامی که دوست شما مشغول به یک بازی باشد و شما نیز در حال بازی کردن آن هستید، به شما اطلاع می‌دهد و اگر در این حین، دعوتی دریافت کنید دیدن آن بسیار راحت‌تر شده است؛ چرا که دیگر در قسمتِ چند‌نفره (Multiplayer) منوی راهنما قرار خواهد گرفت.

با اینکه یک منوی راهنمای بهتر برای زمانی که به صورت فعال از کنسول استفاده می‌کنید خوب است، ویژگی‌های جدیدی نیز اضافه شده که به شما اجازه می‌دهند حتا هنگامی که از کنسول دور هستید نیز متصل بمانید.

با اینکه یک منوی راهنمای بهتر برای زمانی که به صورت فعال از کنسول استفاده می‌کنید خوب است، ویژگی‌های جدیدی نیز اضافه شده که به شما اجازه می‌دهند حتا هنگامی که از کنسول دور هستید نیز متصل بمانید.

سیستم جدید و بهبود‌یافته‌ی اطلاع‌رسانی به این معناست که اگر کنسول‌تان را بیکار رها کرده باشید، فعالیت‌های حساس به زمان از دور نیز قابل مشاهده هستند. اگر مدتی است ایکس باکس‌تان را روشن نکرده‌اید، باخبر شدن از فعالیت‌های دوستان‌تان و بازی‌ها با این Community Feed جدید بسیار راحت‌تر خواهد بود.

البته، تغییرات مهمی نیز در حال اعمال شدن هستند که مناسب کسانی‌اند که قصد دارند به ایکس باکس وان ایکس کوچ کنند.

به‌روز‌رسانی جدید برای سهولت هرچه‌بیشتر راه‌اندازی برای کسانی که کنسول را ارتقا داده‌اند یا به تازگی خریداری کرده‌اند، این امکان را به شما می‌دهد تا بازی‌های‌تان را از طریق هارد اکسترنال یا کپی کردن آن‌ها از طریق قابلیت انتقال اطلاعات از شبکه‌ی خانگی (روشی کندتر که نیازی به هارد اکسترنال ندارد) به کنسول جدید منتقل کنید. خبر خوب برای کسانی که اطلاعات زیادی برای جا‌به‌جا کردن دارند این است که با این قابلیت جدید دیگر نیازی نیست هر برنامه یا بازی را تک تک انتخاب کرده و کپی کنید.

آن‌هایی که می‌خواهند از ایکس باکس وان یا ایکس باکس وان اس به سراغ ایکس باکس وان ایکس بروند می‌توانند محتوای 4K بعضی از بازی‌ها را پیش از موعد دانلود کنند تا به محض خریداری وان ایکس آن‌ها را به کنسول منتقل کنند.

آن‌هایی که می‌خواهند از ایکس باکس وان یا ایکس باکس وان اس به سراغ ایکس باکس وان ایکس بروند می‌توانند محتوای 4K بعضی از بازی‌ها را پیش از موعد دانلود کنند تا به محض خریداری وان ایکس آن‌ها را به کنسول منتقل کنند.

در مورد عناوین ارتقایافته‌ی ایکس باکس وان اکس باید بگوییم که آن‌ها دیگر در استور بخش مخصوص به خود را دارند و شما می‌توانید با جست و جو در قسمت بازی‌های نصب شده و آماده‌ی نصب خود بازی‌های ارتقایافته‌ی مورد نظرتان را پیدا کنید.

استریمیرها خوشحال می‌شوند بشنوند مایکروسافت این بار هم با امکانات و ویژگی‌های جدید به نیازهای آن‌ها پاسخ می‌دهد.

استریمیرها خوشحال می‌شوند بشنوند مایکروسافت این بار هم با امکانات و ویژگی‌های جدید به نیازهای آن‌ها پاسخ می‌دهد. مایکروسافت با استفاده از این فرصت و تأکید بر سرویس استریم خودش به نام میکسر، یک تبِ میکسر در دشبورد قرار داده که علاوه بر پخش استریم‌ها، از استریم‌های محبوب پیش‌نمایش نشان می‌دهد.

چه در حال پخش بازی خود باشید یا تماشای استریم دیگران، در صورت حمایت پهنای باند شما از رزلوشن P۱۰۸۰ تمام کنسول‌های خانواده‌ی ایکس‌ باکس وان به این رزلوشن ارتقا پیدا می‌کنند. اما داستان برای وان ایکس متفاوت است، Game DVR حالا می‌تواند اسکرین‌شات و کلیپ‌های K/HDR۴ را کپچر کند، شما حتا می‌توانید محتوای مورد نظر را به صورت مستقیم بر روی هارد اکسترنال کپچر کنید.

به طور کلی، این بزرگ‌ترین به‌روز‌رسانی برای ایکس باکس وان است که در این مدت دیده‌ایم. مایکروسافت این به‌روز‌رسانی را در چندین سطح مورد آزمایش قرار داده و به نظرات و بازخوردها توجه کرده است، به همین دلیل تصور می‌کنیم که این به‌روزرسانی همانقدر که به نظر می‌رسد گذاری راحت و آسوده خواهد بود.

با این حال، مایکروسافت گفته است که هنوز هم خواهان شنیدن نظرات و بازخوردهای طرفداران است، پس هنگامی که این به‌روزرسانی را دانلود می‌کنید، همیشه ارزشش را دارد که اگر مورد خاصی باب میل‌تان نیست به اطلاع‌شان برسانید.

 

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر