;
coinex

گوگل پیکسل 2018 در سه مدل روانه بازار می‌شود؛ یک گوشی فوق پیشرفته در میان آنهاست!

گوگل پیکسل 2018 در سه مدل روانه بازار می‌شود؛ یک گوشی فوق پیشرفته در میان آنهاست!
گوگل احتمالا برای سال آینده بر روی سه مدل از گوشی‌های خود کار می کند. یکی از این دستگاه‌ها به احتمال بسیار زیاد با اسم رمز crosshatch خودنمایی خواهد کرد. در میان گوشی های گوگل پیکسل 2018 یک گوشی فوق پیشرفته نیز وجود دارد.

در کنار این اسم مستعار که برای یکی از گوشی‌های گوگل پیکسل 2018 عنوان شده دو اسم رمز دیگر نیز به چشم می‌خورد. آلباکور (Albacore) و بلولاین (blueline) دو نام دیگر است که در کنار خبرهای مربوط به گوشی های گوگل پیکسل 2018  خودنمایی می‌کنند.

droid-life می‌گوید که این خبر از یک منبع معتبر به دست آمده و به این موضوع اشاره دارد که این همان منبع خبری است که از اسم مستعار تایمن (taimen) برای یکی از گوشی‌های گوگل پیکسل 2 یاد کرد. همان طور که می‌دانید تایمن چندی پیش توسط گوگل معرفی شد، این همان گوگل پیکسل 2 ایکس ال است که توسط کمپانی کره‌ای ال جی و به سفارش گوگل تولید شده است.

این منبع خبری اضافه می کند که گوگل در سال آینده از سه گوشی هوشمند پیشرفته رونمایی خواهد کرد. دو گوشی پرچمدار که می تواند گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال باشد و یک مدل دیگر که وب سایت phonearena از آن به عنوان یک مدل فوق پیشرفته یاد می‌کند.

گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال؛ نام گوشی دیگر گوگل پیکسل 2018 چیست؟

گوگل پیکسل 3 و گوگل پیکسل 3 ایکس ال؛ نام گوشی دیگر چیست؟

فون‌آرنا در واقع استراتژی معرفی محصولات سال آینده گوگل را با معرفی آیفون های 2017 اپل مقایسه کرده و می‌گوید که دو مدل بالا رده گوگل پیکسل در سال 2018 درست به مانند آیفون 8 و آیفون 8 پلاس خواهند بود و مدلی که از آن با عنوان فوق پیشرفته‌ و یا سوپر پریمیوم یاد می‌شود، چیزی شبیه به آیفون X است.

نویسنده droid-life می‌گوید که تفاوت بین این سه مدل از گوشی‌های 2018 گوگل همچنان برای ما یک راز سر به مهر است، اما به گفته منبع این خبر، همه آنها دستگاه‌های پیکسل خواهند بود.

صحبت از اسم مستعار crosshatch برای یکی از گوشی‌های گوگل پیکسل 2018 شد. نام این دستگاه نه تنها در شایعات که در اسناد پروژه متن باز اندروید گوگل نیز دیده شده است.

اسامی مستعار آلباکور و بلولاین در هیچ جای دیگری آشکار نشده است، اما در اسناد گوگل به اسم wahoo نیز برمی‌خوریم. چیزی زیادی از این اسم مستعار نمی‌دانیم به غیر از اینکه، این نام نیز به یک ماهی دیگر اشاره دارد. اصولا گوگل دوست دارد که در نامگذاری گوشی‌های خود از موجودات عجیب دریایی استفاده کند. ممکن است که این نام به دستگاه دیگری از گوگل پیکسل اشاره داشته باشد.

البته wahoo می‌تواند از محصولات سال 2017 غول موتورهای جستجو نیز باشد و نه لزوما یک گوشی هوشمند که در سال 2018 معرفی شود.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر