;
coinex

تماشا کنید: شبیه سازی از نوع چینی؛ آیفون X هم در امان نماند!

تماشا کنید: شبیه سازی از نوع چینی؛ آیفون X هم در امان نماند!
شبیه سازی و کپی برداری چینی‌ها از محصولات مختلف دیگر به یک روال طبیعی تبیدل شده است، مخصوصا ما ایرانی‌ها به خوبی با این موضوع آشنا هستیم. اکنون این کپی‌برداری به آیفون جدید اپل رسیده است. آیفون X هم از شبیه سازی چینی‌ها در امان نماند.

هات ویو سیمبول اس 3 (Hotwav Symbol S3) اسمی کاملا ناآشناست، اما این دستگاه در واقع یک آیفون X است که سیستم عامل اندروید را اجرا می‌کند. همان طور که در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده در یوتیوب مشاهده می‌کنید، همه چیز در ظاهر شبیه به آیفون X (آیفون 10) است. مجموعه‌ای از کلیدهای ناوبری درست به مانند گوشی‌های مدرن امروزی موجود در بازار بر روی نمایشگر آن دیده می شود.

شبه آیفون X

شبه آیفون X در نمایشگاه جهانی الکترونیک 2017 به روی صحنه رفت و توجهات زیادی را به سوی خود جلب کرد، چراکه این دستگاه به نوعی ظاهر یک آیفون X را با خود یدک می‌کشد. حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن به نظر نمی‌رسد که چندان هم نازک طراحی شده باشد، به همین دلیل مطمئنا نسبت صفحه نمایش به بدنه در این گوشی باید کمتر از آیفون X واقعی باشد؛ اما یک چیز قابل پیش بینی است، این دستگاه به مراتب ارزان‌تر از آیفون 10 اپل است.

 

بیشتر بخوانید:  بیشترین نسبت صفحه نمایش به بدنه متعلق به کدام گوشی‌ها است؟

 

 

گوشی Hotwav Symbol S3 از فلز و شیشه ساخته شده و در رنگ‌های مشکی، طلایی و سفید در دسترس خواهد بود. شرکت سازنده دو نسخه از این مدل را تولید کرده است. نسخه‌ای با پردازنده چهار هسته‌ای 64 بیتی مدیاتک MT6739 با سرعت کلاک 1.3 گیگاهرتز قدرتنمایی کرده و نسخه دیگر به پردازنده هشت هسته‌ای مدیاتک MT6592 با سرعت پردازشی 1.8 گیگاهرتز مجهز است.

هر دو نسخه 2 گیگابایت رم از نوع LPDDR3 دارد و 16 گیگابایت حافظه داخلی آنها از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود. نمایشگر هر دو نسخه از این شبه آیفون X دارای رزولوشن 720 در 1440 پیکسل و نسبت تصویر 18 به 9 است و یک شیشه منحنی 2.5D بر روی صفحه نمایش 6 اینچی آن قرار گرفته است.

هات ویو سیمبول اس 3 (Hotwav Symbol S3) اسمی کاملا ناآشناست، اما این دستگاه در واقع یک آیفون X است که سیستم عامل اندروید را اجرا می‌کند

سیستم عامل این دستگاه با پیش فرض اندروید 8 اوریو خودنمایی می کند؛ هر چند که پوسته طراحی شده برای رابط کاربری ان شبیه به iOS 11 است. این دستگاه در اندازه‌های 7.3 در 75.5 در 152 میلی‌متر چیزی بین 300 تا 400 یورو (حدود 350 تا 470 دلار) قیمت دارد.

.

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام چنده میخوام بخرم…09217557312

    پاسخ