;
coinex

چرا باید به جای گوشی پرچمدار آیفون X گوشی آیفون 8 اپل را بخریم؟

چرا باید به جای گوشی پرچمدار آیفون X گوشی آیفون 8 اپل را بخریم؟اپل ماه پیش در یک رویداد از آیفون 8، آیفون 8 پلاس و آیفون X رونمایی کرد. آیفون X گل سرسبد این رویداد بود اما بهتر است که به جای این محصول آیفون 8 را بخریم؛ اما چرا؟

آیفون X خاص‌ترین و پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند اپل محسوب می‌شود. این گوشی زیبا قرار است که از تاریخ 12 آبان (3 نوامبر) با حداقل قیمت 999 دلار وارد بازار شود؛ قیمتی که برای بیشتر کاربران چندان ارزان نیست اما پرداختن آن امکانات و ویژگی‌های منحصر بفردی را در اختیار آن‌ها می‌گذارد.

در این میان آیفون 8 با قیمت 699 دلار وارد بازار شده است. حال این سوال مطرح می‌شود که آیا دلیلی وجود دارد که به جای مدل پیشرفته‌تر آیفون X گوشی آیفون 8 اپل را بخریم؟ پاسخ این سوال مثبت است. در این نوشتار به شرح این دلایل پرداخته‌ایم.

دلیل اول: آیفون 8 جمع و جورترین آیفون جدید اپل است!

 آیفون 8 جمع و جورترین آیفون جدید اپل است!آیفون 8 اپل تقریبا همه قابلیت‌های آیفون 8 پلاس و آیفون X را در اختیار کاربرش می‌گذارد. شما با خرید این گوشی هوشمند از همان تراشه ای 11 بیونیک (A11 BIONIC) به کار رفته در مدل‌های پلاس و X و همچنین قابلیت‌های پایدارسازی بصری تصاویر و شارژ بی سیم این دو گوشی پیشرفته بهره می‌برید. در یک نگاه می‌توان گفت که این محصول مدل 2017 گوشی آیفون اس ای است و عرضه شده تا ثابت کند که گوشی‌های کوچک هنوز هم می‌توانند وظایف برادران بزرگ‌تر خود را انجام دهند. نکته دیگری که در رابطه با اندازه گوشی‌های جدید اپل باید مورد توجه قرار گیرد این است که آیفون X به یک نمایشگر 5.8 اینچی با نسبت تصویر 19.5 به 9 مجهز شده است به همین دلیل کاربر باید با دو دست خود با این گوشی هوشمند کار کند در حالی که آیفون 8 از یک نمایشگر 4.7 اینچی بهره می‌برد و به راحتی در یک دست کاربر جای می‌گیرد.

دلیل دوم: آیفون 8 با ظاهر قدیمی‌اش تقریبا از همه تجهیزات گوشی‌های قبلی اپل پشتیبانی می‌کند!

آیفون 8 با ظاهر قدیمی‌اش تقریبا همه تجهیزات گوشی‌های قبلی اپل را پشتیبانی می‌کند!

آیفون 8 چهارمین نسل از گوشی‌های سازنده برتر آمریکایی است که با سبک طراحی به کار رفته در مدل آیفون 6 وارد بازار شده است. این ویژگی شاید از دید برخی از کاربران کمی خسته کننده به نظر برسد اما باید به این نکته اشاره کرد که آیفون 8 علیرغم این که کمی از مدل‌های آیفون 7 و آیفون 6 اس ضخیم‌تر است می‌تواند تقریبا همه تجهیزات جانبی عرضه شده برای این دو محصول را پشتیبانی کند به این نحو که شما حتی می‌توانید از کاورهای طراحی شده برای آیفون 6 اس و آیفون 7 هم برای محافظت از آیفون 8 خود استفاده کنید.

 

بیشتر بخوانید: مقایسه مشخصات سه آیفون 2017 اپل!

 

دلیل سوم: آیفون 8 از یک کلید هوم و اسکنر اثر انگشت واقعی بهره می‌برد!

آیفون 8 از یک کلید هوم و اسکنر اثر انگشت واقعی بهره می‌برد!

اپل برای این که بتواند گوشی پرچمدار آیفون X خود را به یک نمایشگر تمام صفحه مجهز کند، کلید فیزیکی به کار رفته در گوشی‌های قبلی خود را کنار گذاشته و این تغییر باعث شده که قابلیت امنیتی تاچ آی دی هم از روی آیفون X حذف شود و شما مجبور شوید که از قابلیت فیس آی دی به جای آن استفاده کنید؛ صرف نظر از این که این احتمال وجود دارد که فیس آی دی عملکرد ساده و موثر تاچ آی دی را نداشته باشد؛ با این حال آیفون X در حال حاضر تنها عضو از خانواده گوشی‌های جدید اپل است که کلید هوم و قابلیت تاچ آی دی را بر روی خود ندارد به این نحو که شما می‌توانید با خریدن یک آیفون 8 همچنان از این دو ویژگی محبوب استفاده کنید.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر