;
coinex

اپل با خرید پاوربی پروکسی به آینده‌ای بدون سیم قدم می‌گذارد

اپل با خرید پاوربی پروکسی به آینده‌ای بدون سیم قدم می‌گذارد
اپل به تازگی کمپانی پاوربی پروکسی (PowerbyProxi) را به مایملک خود اضافه کرده است. پاوربی پروکسی یک شرکت فناوری در زمینه توسعه شارژ بی سیم است و کوپرتینو با خرید این شرکت نشان داد که در تلاش است تا به آینده‌ای بدون سیم قدم بگذارد.

در حالی که هنوز شرایط این قرارداد مشخص نشده است، اما Dan Riccio، معاون ارشد مهندسی سخت افزار اپل، در بیانیه‌ای برای stuff توضیح داد که این قرار داد در راستای توجه کوپرتینو به توسعه شارژ بی سیم منعقد شده و توجه اپل را به آینده‌ای بدون کابل نشان می‌دهد. این فناوری نه تنها برای آیفون که حتی برای محصولات دیگر اپل نیز در نظر گرفته شده است. Dan Riccio می‌گوید که ما می‌خواهیم تا به معنای واقعی شارژ بی‌دردسری را به مشتریان خود در سراسر جهان برسانیم.

 

بیشتر بخوانید:  شارژ وایرلس چیست و چرا باید گوشی‌های همراه به آن مجهز شوند؟

 

در حال حاضر مشخص نیست که چگونه تکنولوژی پاوربی پروکسی (PowerbyProxi) در محصولات اپل ادغام خواهد شد، اما آن طور که معلوم است، این شرکت در حال ساخت سیستم‌هایی با وات بالاست و این موضوع نشان می‌دهد که کوپرتینو نه تنها به شارژ سریعتر می‌اندیشد، بلکه قصد دارد تا این سیستم شارژ را برای محصولات دیگری همچون لپ تاپ های خود نیز گسترش دهد.

شارژ بی سیم در آیفون های جدید

شارژ بی سیم در آیفون های جدید

اپل در مورد استفاده از شارژ بی سیم بسیار هیجان زده است. این شرکت آمریکایی در نهایت شارژ بی سیم را به آیفون 8 و آیفون X خود وارد کرد. شارژ وایرلس برای مدت زمان نسبتا زیادی است که توسط دستگاه‌های اندرویدی مورد استفاده قرار می‌گیرد و با اینکه این تکنولوژی به شکلی مشابه در آیفون‌های جدید اپل به کار گرفته شده است، اما اپل آن را یک ویژگی نوآورانه می‌داند که در آینده می‌تواند دوره‌ای متفاوت را از نظر قابلیت استفاده و راحتی ارائه دهد.

 

بیشتر بخوانید:  اپل: هی نگویید ما از دیگران کپی می‌کنیم، ما به شدت نوآوریم!

 

با توجه به پتنتی که اپل در چند ماه قبل به ثبت رساند، به نظر می‌رسد که این شرکت در چند سال گذشته به دنبال یک تکنولوژی شارژ بی سیم پیشرفته بوده است. اپل یک شارژ وایرلس واقعی را توسعه داده که بتوان از طریق آن، به معنای واقعی و از هر گوشه یک اتاق، بدون نیاز به هیچگونه کابل و یا سیمی، دستگاه‌ خود را شارژ کرد.

اپل بیش از این درباره جذابیت های سیستم شارژ بی سیم خود توضیح نداده است، اما به نظر می‌رسد که با جاه طلبی های اپل، نسل بعدی مدل‌های آیفون یک سیستم شارژ بی سیم پیشرفته را در اختیار داشته باشند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر