;
coinex

ویژگی ویدیو لایو اینستاگرام با دوستان؛ قابلیت جدید این پلتفرم اجتماعی

ویدیو لایو اینستاگرام ویژگی جدیدی است که با نام Go Live with a Friend معرفی شده است. این پلتفرم شبکه اجتماعی دائما به دنبال راه‌های جدیدی برای اشتراک گذاری تجربه‌های شخصی با دوستان است.

کاربران اینستاگرام می‌توانند از ویژگی‌های متنوع، سرگرم کننده و جالب این شبکه استفاده کنند؛ برخی از این ویژگی‌ها ایده‌های نابی هستند که کاربران را شگفت زده می‌کنند.

اینستاگرام در حال حاضر، نسخه بیستم اپلیکیشن رسمی خود را منتشر می‌کند. ویژگی جدیدی که اینبار معرفی شده، به شما اجازه می‌دهد که با دوستان خود ویدیو لایو گرفته و به اشتراک بگذارید.

ویژگی جدید ویدیو لایو اینستاگرام با یک آیکون جدید، یعنی Add همراه شده که سمت راست نمایشگر و سمت پایین قرار دارد. ضربه روی این آیکون باعث می‌شود لیستی از افراد به نمایش گذاشته شود، افرادی که در حال تماشای ویدیوی لایو شما هستند. به محض اینکه یکی از این افراد را انتخاب کنید، درخواستی برای او ارسال می‌شود که با تایید آن می‌تواند در ویدیو لایو اینستاگرام شما شریک شود.

به محض اینکه دوست شما به ویدیو لایو ملحق شود، صفحه به صورت اسپلیت اسکرین به نمایش گذاشته شده و چهره هر دو نفر را نشان می‌دهد. دوست یا فردی که انتخاب کرده‌اید می‌تواند هر زمان که بخواهد، ویدیو لایو اینستاگرام را ترک کند. شما نیز می‌توانید هر زمان که خواستید، فرد مورد نظر را حذف کنید.

حال اگر شما در حال تماشای ویدیو لایو دو نفر از دوستان یا فالورهایتان با یکدیگر هستید، عکسی از پروفایل این دو نفر در کنار هم برایتان به نمایش گذاشته می‌شود تا بدانید چه کسانی با هم این ویدیو لایو را به اشتراک گذاشته‌اند.

.

منبع: androidcentral

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر