;
coinex

1+2+3 مساوی با 6 نخواهد بود؛ باگ عجیبی در ماشین حساب iOS 11

1+2+3 مساوی با 6 نخواهد بود؛ باگ عجیبی در ماشین حساب iOS 11
اپلیکیشن ماشین حساب در گوشی‌های هوشمند به نظر می‌رسد که یک برنامه کاملا ساده است. ما همیشه فکر می‌کنیم که این برنامه باید به راحتی کار خود را انجام دهد و معمولا هیچ کس فکر نمی‌کند که این اپلیکیشن حتی نتواند یک محاسبات پیچیده را انجام دهد، چه برسد به یک جمع ساده!

این موضوع به ظاهر ساده و کاملا منطقی، به نظر می‌رسد که برای کاربران iOS 11 اپل به یک چالش جدی تبدیل شده است. یک باگ عجیب و غیرعادی در ماشین حساب این پلتفرم موبایلی گزارش شده است. این طور که از شواهد پیداست، تایپ کردن 1+2+3 به کاربران جواب 6 را نشان نمی‌دهد!

این مساله که یک محاسبه بسیار ساده ریاضی است، در هنگام تایپ سریع به نظر می‌رسد که چنین جوابی را به شما ارائه نخواهد داد. ظاهرا این موضوع به دلیل تاخیر و یک لگ در انیمیشن است که اگر در آن تعدادی از اعداد را به سرعت وارد کنید، ورودی نادیده گرفته می‌شود. ظاهرا این اشکال بیشتر مربوط به انیمیشن مورد استفاده در آی او اس 11 است تا خود اپلیکیشن.

اپل به نظر می‌رسد که از این مشکل در برنامه ماشین حساب iOS 11 خود آگاه است. یکی از کارکنان اپل به نام کریس اسپینوسا در یکی از توییت‌های خود به این موضوع اشاره کرده که تاکنون بیش از 70 نفر این مشکل را گزارش کرده اند. هنوز مشخص نیست که آیا با آپدیت بعدی iOS 11 این مشکل برطرف خواهد شد یا خیر، اما در حال حاضر کاربران می‌توانند از یک برنامه ماشین حساب سوم شخص استفاده کنند و یا اینکه برای محاسبات خود به سادگی، تایپ آهسته‌تری انجام دهند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر