;
coinex

انتشار بسته آپدیت امنیتی اکتبر برای گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ

انتشار بسته آپدیت امنیتی اکتبر برای گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگگلکسی نوت 8 سامسونگ در حال دریافت بسته آپدیت امنیتی اندروید برای ماه اکتبر است؛ این بسته امنیتی در حال حاضر در کشورهای چین و هنگ کنگ منتشر می‌شود و به زودی در سایر بازارها نیز در دسترس خواهد بود.

آپدیت‌های امنیتی ماهانه با هدف تامین امنیت و بروزرسانی در برابر آسیب‌پذیری‌های جدید منتشر می‌شوند. کمپانی گوگل در آغاز هر ماه این بسته‌های امنیتی را منتشر می‌کند؛ اما این تولیدکنندگان هستند که باید این آپدیت‌ها را در دسترس کاربران خود قرار داده و تنظیمات لازم با حامل‌ها و نرم‌افزارهای داخلی را انجام دهند. کمپانی سامسونگ از زمان عرضه گلکسی اس 8 به بعد، بسته‌های آپدیت امنیتی را به سرعت منتشر می‌کند؛ البته کمی طول می‌کشد تا در دسترس تمامی کاربران جهانی قرار بگیرد.

بسته آپدیت امنیتی ماه اکتبر گلکسی نوت 8 سامسونگ با شماره مدل SM-N9508 و SM-N9500 منتشر می‌شود که با برخی از بهینه‌سازی‌ها همراه است. نوت 8 با شماره مدل SM-N9500 با شماره ساخت N9500ZCU1AQJ1 و شماره مدل SM_N9508 با شماره ساخت N9508ZMU1AQJ1 همراه می‌شود. این آپدیت با بهینه‌سازی در عملکرد، اجرای بهتر اسکنر تشخیص چهره، ثبات بیشتر در اسکنر اثرانگشت، ثبات بهتر در تنظیم روشنایی اتوماتیک و امنیت بالاتر دستگاه ارائه خواهد شد. بسیاری از باگ‌ها نیز در این آپدیت برطرف شده و تجربه بهتری را برای کاربر فراهم می‌کند.

بسته آپدیت امنیتی اکتبر اندروی در مجموع، 215 آسیب‌پذیری اندروید و موبایل را برطرف کرده که 6 نوع از آنها به نرم‌افزارهای سامسونگ مربوط هستند. این آپدیت برای بهینه‌سازی امنیت و ثبات دستگاه طراحی شده و تغییراتی در ویژگی‌های دستگاه ایجاد نشده است.

سامسونگ گلکسی نوت 8 یکی از قدرتمندترین موبایل‌هایی است که در حال حاضر در بازار به فروش می‌رسد. این موبایل در مرداد ماه گذشته معرفی شد و برای از بین بردن خاطره بد گلکسی نوت 7 سامسونگ به میدان آمد. این موبایل در بسیاری از ویژگی‌های ظاهری و سخت افزاری با گوشی‌های سری اس 8 سامسونگ برابر است. نوت 8 از نمایشگر 6.3 اینچی سوپر آمولد اینفینیتی دیسپلی با رزولوشن کواد اچ دی پلاس 2970 در 1440 برخوردار بوده و در نسبت ابعاد 18:9 ساخته شده است. یک تراشه کوالکام اسنپدراگون 835 تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد؛ البته بسیاری از بازارها نسخه مجهز به اگزینوس 8895 را دریافت کرده‌اند. این موبایل با رم 6 گیگابایتی و سه حافظه 64، 128 و 256 گیگابایتی عرضه شده که از نصب میکرو اس دی نیز پشتیبانی می‌کند. این موبایل به صورت پیش فرض به اندروید 7.1.1 نوقا مجهز شده و رابط کاربری سامسونگ نیز در کنار نسخه اصلی سیستم عامل اجرا می‌شود.

آپدیت امنیتی اکتبر برای نوت 8 به صورت OTA منتشر خواهد شد؛ کاربران ایرانی نیز به زودی این آپدیت امنیتی را دریافت خواهند کرد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر