;
coinex

این اپلیکیشن های پولی آی او اس موقتا رایگان هستند! همین حالا دانلود کنید

این اپلیکیشن های پولی آی او اس موقتا رایگان هستند! همین حالا دانلود کنیدبسیاری از اپلیکیشن های پولی آی او اس درواقع همان بهترین‌ها هستند که گاهی اوقات، در یک باره زمانی محدود توسط توسعه‌دهندگان به صورت رایگان در دسترس قرار می‌گیرند.

بنابراین، تا فرصت هست می‌توانید این اپلیکیشن های پولی آی او اس را دریافت کنید. البته به خاطر داشته باشید که این بازه زمانی محدود است؛ بنابراین زمانی که به لینک مربوطه مراجعه کرده و قیمت را در کنار آنها مشاهده کردید، باید بدانید که فرصت از دست رفته است. پس همین حالا اقدام کنید!

بهترین اپلیکیشن های پولی آی او اس

1. Data Monitor Pro

1. Data Monitor Pro

این اپلیکیشن می‌تواند مصرف داده موبایل (4G/LTE/3G/GPRS) و وای فای را در آن واحد محاسبه کرده و آنها را در دسترس شما قرار دهد. با اپلیکیشن Data Monitor Pro می‌توانید مصرف اینترنت خود را تحت کنترل داشته باشید تا از هزینه‌های اضافی جلوگیری شود. (لینک دانلود)

2. Sooshi

2. Sooshi

اپلیکیشن سوشی می‌تواند تمامی اطلاعات مورد نیاز درباره یکی از محبوب‌ترین غذاهای دنیا را در اختیار شما قرار دهد. فرقی نمی‌کند یک تازه کار هستید یا اینکه سوشی را غذای محبوب خود می‌دانید، در هر صورت با انبوهی از اطلاعات درباره سوشی روبرو هستید. می‌توانید دستور پخت بهترین نوع سوشی را یاد بگیرید. (لینک دانلود)

3. Picture Perfect

3. Picture Perfect

پیکچر پرفکت ابزارهای لازم برای ساخت یک عکس حرفه‌ای و بی‌نقص را فراهم می‌کند. با این اپلیکیشن به سرعت می‌توانید یک عکس باکیفیت ایجاد کنید و آن را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. (لینک دانلود)

4. Safety Photo+Video

4. Safety Photo+Video

این اپلیکیشن شرایطی را برایتان فراهم می‌کند که خصوصی‌ترین عکس‌ها و ویدیوهای خود را در امن‌ترین حالت ممکن ذخیره و نگهداری کنید. با امکانات رمزگذاری این اپلیکیشن، دیگر نگران چشم‌های کنجکاو اطرافیان نباشید. (لینک دانلود)

5. Boba

5. Boba

این افزونه مرورگر سافاری در موبایل به شما اجازه می‌دهد که سریع‌تر به محتوای وب محبوب خود دسترسی داشته و آنها را بخوانید. (لینک دانلود)

6. Stacheify

6. Stacheify

این ابزار یک آینه‌ی سبیل است! تنها کافیست که اپلیکیشن را فعال کنید و چهره خود را با انواع مختلف سبیل مشاهده کنید. (لینک دانلود)

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر