;
coinex

منتظر معرفی هواوی نوا 3 در آذرماه باشید

منتظر معرفی هواوی نوا 3 در آذرماه باشید
هواوی نوا 3 (Huawei Nova 3) گوشی میان رده‌ای است که احتمالا در آذر ماه امسال معرفی خواهد شد. برخی از رسانه‌های چینی گزارش کرده‌اند که این دستگاه یک گوشی بدون حاشیه است و چیزی شبیه به هواوی میت 10 لایت خواهد بود.

همان طور که در گزارش‌های متعددی دیده شد، هواوی میت 10 لایت نسخه‌ای است که در بازارهای مختلف با نام‌هایی همچون هواوی آنر 9 آی و هواوی مایمانگ 6 دیده شد.

بر اساس شایعات هواوی نوا 3 دارای دوربین دوگانه‌‌ای در پنل پشتی خواهد بود که از یک سنسور 20 مگاپیکسلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی که به صورت عمودی بر روی یکدیگر قرار گرفته‌اند، برخوردار خواهد بود و البته یک دوربین دوگانه سلفی نیز خواهد داشت.

 

بیشتر بخوانید:  هواوی میت ۱۰ لایت معرفی شد؛ میان‌رده‌ای با چهار دوربین

 

دوربین دوگانه سلفی آن نیز شامل یک سنسور 20 مگاپیکسلی است و از سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر آن برای ثبت عمق میدان استفاده خواهد شد. گفته می‌شود که نمایشگر هواوی نوا 3 یک صفحه نمایش 5.93 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن 1080 در 2160 پیکسل است و از نسبت تصویر 18 به 9 برخوردار خواهد بود.

به دلیل استفاده هواوی از نمایشگر تمام صفحه در این گوشی، سنسور اثر انگشت به پنل پشتی منتقل شده و احتمالا فاقد دکمه اصلی هوم خواهد بود. در مورد پردازنده این دستگاه نیز گفته می‌شود که کرین 670 هایسیلکون در درون آن قدرتنمایی خواهد کرد.

این یک پردازنده میان رده است که می تواند عملکردی معادل با اسنپدراگون 660 کوالکام داشته و با حداکثر سرعت کلاک 2.2 گیگاهرتز داده‌ها را پردازش کند. پردازنده گرافیکی که در کنار آن قرار می‌گیرد، Mali G72MP4 خواهد بود.

یک باتری با ظرفیت 3340 میلی‌آمپر ساعت انرژی مورد نیاز روزانه آن را تامین کرده و با سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو از جعبه خارج خواهد شد. پنجم دسامبر (14 آذرماه) تاریخی است که برای معرفی هواوی نوا 3 ذکر شده است. این دستگاه به احتمال بسیار زیاد در هنگام ورود به بازار قیمتی در حدود 450 دلار خواهد داشت.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر