;
coinex

پتنت سامسونگ جزئیاتی از اسکنر تعبیه شده در زیر صفحه نمایش را نشان داد

پتنت سامسونگ جزئیاتی از اسکنر تعبیه شده در زیر صفحه نمایش را نشان داد
ثبت پتنت جدیدی از سامسونگ جزئیاتی را از اسکنر تعبیه شده در زیر صفحه نمایش را به تصویر کشید که تا حدودی با مفاهیم و تعریف‌های قبلی ارائه شده، متفاوت است.

متفاوت بودن این فاکتور شاید به دلیل ویژگی حساس به فشاری است که در پتنت جدید سامسونگ به نمایش درآمده است. اسناد ارائه شده از سامسونگ، اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در زیر نمایشگری را نشان می دهد که می تواند در موقعیت‌های متفاوتی قرار بگیرد. چندین موقعیت مختلف برای این سنسور تعریف شده که حتی برخی از آنها وضعیت قرارگیری آن را کمی بالاتر از حد معمول نشان می‌دهد.

چندین موقعیت مختلف برای این سنسور تعریف شده که حتی برخی از آنها وضعیت قرارگیری آن را کمی بالاتر از حد معمول نشان می‌دهد.

این پتنت در اواخر ماه مارس در اداره مالکیت معنوی کره (KIPRIS) به ثبت رسیده است و حتی اگر KIPRIS این پتنت را تایید کند، روند این پروسه تا سال 2018 ادامه خواهد یافت. این یک شیوه معمول در سازمان ثبت اختراعات است. طرح‌های مرتبط با این پتنت که می‌توانید آنها را در ادامه این مطلب ببینید، اسکنر اثر انگشت حساس به فشاری را نشان می‌دهد که در زیر پنل نمایشگری شبیه به گلکسی نوت 8 تعبیه شده است.

اسکنر اثر انگشت قرار گرفته در زیر نمایشگری را نشان می دهد که می تواند در موقعیت‌های متفاوتی قرار بگیرد

اگرچه این طرح گوشی، به طور طبیعی تنها بیانگر عملکرد و نشان دهنده موقعیت این سنسور تعبیه شده در زیر صفحه نمایش است، اما شاید شباهت طراحی این گوشی به گلکسی نوت 8 باعث شده تا فون‌آرنا این پتنت را مربوط به گلکسی نوت 9 سامسونگ بداند و اعتقاد داشته باشد که این ویژگی منحصر به فرد برای اولین بار در پرچمدار سری گلکسی نوت 2018 سامسونگ خودنمایی خواهد کرد.

جزئیات زیادی از پتنت جدید سامسونگ منتشر نشده، ولی اندرویدهدلانز گمان می‌کند که شرایط حساس به فشار این سنسور می‌تواند مکانیسم‌های مختلف دیگری را انجام داده و به عنوان یک میانبر فیزیکی کارایی داشته باشد. به عنوان مثال یکی از کاربردهای احتمالی این تکنولوژی می‌تواند در پرداخت‌های موبایلی خود را نشان دهد.

سامسونگ بزرگترین تولید کننده گوشی‌های هوشمند در این سیاره است و یکی از بزرگترین کمپانی‌های تکنولوژی در جهان بوده که هر ساله پتنت‌ها و ایده‌های مختلفی را به نمایش می گذارد، اما این دلیل نمی‌شود که تمامی پتنت‌های به ثبت رسیده، قدرت اجرایی داشته و بتواند در دنیای واقعی خودی نشان دهد.

هر چند که این پتنت احتمال ورود به دنیای حقیقی را دارد و شایعات مختلف زیادی این امکان را محتمل می دانند. باید کمی صبر کرد. سامسونگ مسلما شیوه جدید امنیتی را برای پرچمداران سال آینده خود پیاده خواهد کرد. این کمپانی برای مقابله با ویژگی فیس آی دی در آیفون X اپل هم که باشد، مجبور است تا روش جدیدی را به نمایش بگذارد.

بیشتر بخوانید: 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر