;
coinex

شایعات از حسگر اثر انگشت معمولی در گلکسی اس 9 سامسونگ خبر می‌دهند

شایعات از حسگر اثر انگشت معمولی در گلکسی اس 9 سامسونگ خبر می‌دهند

به نظر می رسد هنوز هم بعد از مدت‌ها شرکت سامسونگ از ساخت یک حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش عاجز مانده و بار دیگر در گلکسی اس 9 نیز از حسگرهای قدیمی استفاده خواهد کرد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید.

ظاهرا گوشی‌های سری سامسونگ گلکسی اس 9 تنها یک حسگر اثر انگشت معمولی خواهند داشت و خبری از حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش نخواهد بود. یکی از منابع خبری چین با اطمینان اعلام کرده که خبری از حسگر اثر انگشت جاسازی شده در زیر صفحه نمایش گوشی‌های گلکسی اس 9 نیست و شرکت سامسونگ همانند روال همیشگی به استفاده از یک حسگر اثر انگشت معمولی در این گوشی ها بسنده خواهد کرد.

آخرین خبرها مربوط به طیف گسترده‌ای از گزارش‌های اخیر در مورد این موضوع بوده و این در حالی است که منابع قبلی نیز ادعا کرده بودند که سامسونگ هنوز هم در حال تلاش برای ساخت حسگر اثر انگشت نوری در ابعاد تجاری است و هنوز هم قادر به تولید انبوه این محصول برای به کارگیری آن در گوشی‌های هوشمند تولید شده تا قبل از میانه سال 2018 نیست و این دقیقا زمانی است که تولید انبوه گوشی‌های گلکسی نوت 9 آغاز خواهد شد.

شرکت کره‌ای تولید کننده که سال‌هاست در حال تولید این حسگرهای اثر انگشت است، در گذشته و براساس برنامه‌ریزی‌های  انجام شده، قصد داشت تا این تکنولوژی را در گوشی‌های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به کار ببرد؛ اما بعدها با وجود مشکلاتی که برای این شرکت به وجود آمد، گفته شد که استفاده از آن تا گلکسی نوت 8 در اوایل سال 2017 به تعویق افتاده است. اما اکنون با وجود اینکه چیزی حدود 6 ماه از آخرین زمان اعلام شده نیز می‌گذرد، این شرکت هنوز به ساخت گسترده این سنسورها برای استفاده تجاری در محصولات آینده خود نزدیک نشده است.

طبق گزارش‌ها به نظر می‌رسید که شرکت سامسونگ یک سال تاخیر بیشتر برای این موضوع را نیز پذیرفته، اما اکنون گفته می‌شود که به زودی در گلکسی نوت 9 شاهد این تکنولوژی خواهیم بود. چنین رویکردی همچنین می‌تواند به سیاست سامسونگ برای متمایز کردن و جدا کردن هرچه بیشتر گوشی‌های سری اس با گوشی‌های سری نوت کمک کند، زیرا این شرکت چند سالی است که سخت در تلاش بوده تا با افزودن ویژگی‌های متفاوت به گوشی‌های سری نوت نسبت به سری اس، این دو خانواده را از یکدیگر تفکیک کند.

در سالی که گذشت، شرکت سامسونگ میزان رم و همچنین دوربین قوی‌تری نسبت به گوشی‌های سری اس در نوت امسال قرار داد؛ بنابراین، ظاهرا قرار است تا لقب بهترین گوشی های سامسونگ را فبلت های نوت این شرکت به دوش بکشند.

ظاهرا استفاده گلکسی اس 9 از حسگرهای اثر انگشت نسل‌های پیشین قطعی شده، هرچند با انتشار یک پتنت جدید راهکار دیگری نیز وجود دارد و آن ایجاد یک برش در پایین صفحه برای قرار گرفتن سنسور اثر انگشت است. این برش شبیه به همان چیزی است که برای دوربین سلفی اسنشال فون در نظر گرفته شده است. گوشی‌های سری گلکسی اس 9 انتظار می‌رود که در نمایشگاه MWC 2018 معرفی شوند.

نظر شما در این باره چیست؟ آیا سامسونگ می‌تواند به اولین شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند با نسل جدید حسگرهای اثر انگشت بدل شود؟ دیدگاه‌های خود را در این باره با ما به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: 

.

منبع : androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر