;
coinex

بهترین خودروهای شاسی بلند 2018 که ارزش انتظار را دارند

بهترین خودروهای شاسی بلند 2018 که ارزش انتظار را دارند

خودروهای شاسی بلند یا SUV با توجه به قابلیت‌ها و جذابیت‌های ظاهری، چند سالی است که مورد توجه بسیاری از خریداران قرار گرفته اند. در ادامه به معرفی 10 نمونه از بهترین خودروهای شاسی بلند 2018 میلادی خواهیم پرداخت.

برای سال 2017 میلادی تعداد زیادی از خودروهای شاسی بلندی که در بازار موجود بودند، مورد بازنگری در طراحی قرار گرفتند. برای سال 2018 میلادی نیز با توجه به نمونه های به نمایش درآمده در نمایشگاه های خودرو، تعداد زیادی از آنها با تغییر روبرو شده و تعدادی مدل جدید نیز قرار است به بازارهای جهانی عرضه گردند.

 

 

بهترین خودروهای شاسی بلند 2018

اگر شما نیز قصد خرید خودرویی جدید در کلاس بدنه شاسی بلند دارید، گزینه هایی متنوع در کلاس ها و سایزهای مختلف برای سال 2018 میلادی پیش روی شما قرار دارند. در این نوشته به معرفی 10 نمونه از بهترین خودروهای شاسی بلند 2018 در کلاس‌های بدنه سایز فوق کوچک (Sub Compact SUV) ، کوچک (Compact SUV)، متوسط (Mid Size SUV) و سایز بزرگ (Full Size SUV) خواهیم پرداخت. این ماشین ها عبارتند از:

  • آلفارومئو استلویو (Alfa Romeo Stelvio)
  • آئودی Q5
  • ب ام و X3
  • بیوک انکلیو (Buick Enclave)
  • شورولت تراورس (Chevrolet Traverse)
  • فورد اکو اسپرت (Ford Eco Sport)
  • هیوندای کونا (Hyundai Kona)
  • رنج روور ولار (Range Rover Velar)
  • لینکلن نویگیتور (Lincoln Navigator)
  • ولوو XC60

آلفارومئو استلویو (Alfa Romeo Stelvio)

آلفارومئو استلویو یک نمونه در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند سایز کوچک لوکس (Luxury Compact SUV) است که توسط شرکت ایتالیایی معتبر و مشهور آلفارومئو به مجموعه خودروهای شاسی بلند سال 2018 میلادی این برند مطرح اضافه خواهد شد. آلفارومئو استلویو مانند سایر نمونه های موجود در این کلاس از بدنه قصد دارد تا با ارائه قدرت و کارایی بالا، خود را از بقیه رقبا متمایز نماید. بر اساس تجربیات منتقدینی که موفق به آرمایش این خودرو و مدل پرقدرت و گرانقیت آن، آلفارومئو استلویو Quadrifogilio شده اند، شتاب و هندلیگ این خودرو همانطور که از خودروهای تولیدی این شرکت انتظار می رفت بوده و این ماشین، یک نمونه بسیار سریع و در کنترل راننده خواهد بود.

بهترین خودروهای شاسی بلند سال 2018 میلادی : آلفارومئو استلویوو

طراحی خارجی و بدنه زیبا و کابین لوکس و مجهز نیز در کنار عملکرد و قابلیت های دینامیکی بالا نیز از سایر نکاتی است که آلفارومئو استلویو را به یکی از جذاب ترین و بهترین ماشین های شاسی بلند سال 2018 تبدیل می کند. این خودرو در آینده نزدیک (نیمه اول سال 2018) و با قیمت پایه ای در حدود 42.000 دلار (معادل 168 میلیون تومان با احتساب دلار 4.000 تومانی در زمان نگارش) در دسترس علاقنمدان خودروهای شاسی بلند قرار خواهد گرفت.

آئودی Q5

آئودی Q5 برای سال 2018 میلادی دچار پوست اندازی کامل شده و با ظاهر و امکاناتی جدید، یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند 2018 در گونه سایز کوچک لوکس خواهد بود. نسل جدید این ماشین مانند نسل قبلی، اتومبیلی قدرتمند بوده و علاوه بر مجهز شدن به امکانات و تجهزات جدید و مدرن، از پیشرانه‌های قدرتمند تری نیز در مدل پایه به صورت استاندارد سود می برد.

بهترین خودروهای شاسی بلند سال 2018 میلادی : آئودی Q5

امکاناتی مانند سیستم اطلاعاتی/سرگرمی (Infotainment) جدید با کاربری ساده تر و تجهیزات ایمنی با تکنولوژی های روز نیز کابین لوکس این ماشین را کامل تر از پیش نموده است. آئودی Q5 مدل سال 2018 به صورت استاندارد از سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ (AWD) سود برده و با قرار گرفتن کامل در دستان راننده، از هندلینگ بسیار بالایی نیز برخوردار است. آئودی Q5 مدل سال 2018 در حال حاضر در بازارهای جهانی در دسترس خریداران قرار داشته و با قیمت پایه ای در حدود 41.500 دلار (معادل 166 میلیون تومان) به فروش می رسد.

ب ام و X3

حضور یک نمونه جدید دیگر در جمع بهترین خودروهای شاسی بلند سال 2018 میلادی نوید یک بازار پویا و رقابتی را برای سال آینده می دهد. ب ام و X3 موجود در بازارهای فعلی، یکی از پرسابقه ترین نمونه های موجود در کلاس بدنه ماشین های شاسی بلند سایز کوچک بوده و برای سال 2018 میلادی نسل سوم آن نیز پا به بازارهای اتومبیل جهان خواهد گذاشت.

بهترین خودروهای شاسی بلند سال 2018 میلادی : ب ام و X3

ب ام و X3 مدل 2018 دیگر از پیشرانه های دیزلی استفاده نکرده و موتورهای موجود برای آن، مدل های 4 سیلندر و 6 سیلندر بنزینی خواهند بود که عملکردی قابل توجه دارند. برای سال 2018 میلادی، تمامی مدل های ب ام و X3 از سیستم انتقال قدرت به هر چهار چرخ به صورت استاندارد استفاده خواهند کرد. ب ام و X3 مدل 2018 قرار است که در ماه نوامبر راهی بازارهای جهانی شده و با اندکی افزایش قیمت نسبت به مدل فعلی و با مبلغی در حدود 40.000 دلار (معادل 160 میلیون تومان) در اختیار علاقمندان قرار گیرد.

 بیوک انکلیو (Buick Enclave)

با عرضه نسل جدیدی از بیوک انکلیو در سال آینده، این ماشین یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند 2018 در گونه لوکس خواهد بود. این خودرو یک نمونه با سه ردیف صندلی بوده در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند سایز متوسط (Mid Size SUV) بوده و علاوه بر تغییرات ظاهری، با بهینه سازی تکنولوژی های استفاده شده نسبت به نسل قبلی برای سال 2018 میلادی به جمع ماشین های شاسی بلند خواهد پیوست.

بهترین خودروهای شاسی بلند سال 2018 میلادی : بیوک انکلیو

بیوک انکلیو مدل سال 2018 میلادی بزرگتر از مدل سال گذشته بوده و در سه ردیف صندلی خود، گنجایش 7 سرنشین را داشته و علاوه بر آن فضای نسبتا زیادی را برای صندوق عقب و محفظه بار در اختیار سرنشینان قرار می دهد. وزن این اتومبیل نیز نسبت به نسل قبلی دچار کاهش اندکی شده که این مساله توانایی ها و مصرف سوخت این خودرو را کاهش داده است. کابین این ماشین برای سال 2018 میلادی دچار تغییرات زیادی شده و تکنولوژی های استفاده شده در آن نیز به روز شده اند. بیوک انکلیو مدل سال 2018 میلادی در ماه آینده میلادی راهی بازارهای جهانی شده و با قیمتی در حدود 40.000 دلار (معادل 160 میلیون تومان) در مدل پایه به فروش خواهد رسید.

شورولت تراورس (Chevrolet Traverse)

برای سال 2018 میلادی، شورولت تراورس شاهد تحولی شگرف بوده و سه ردیف صندلی و گنجایش حمل 7 تا 8 سرنشین، بزرگ تر، مرتفع تر و عریض تر از گذشته شده است. این اتومبیل با امکاناتی متشکل از تجهیزات موجود در مدلهای سال گذشته و امکاناتی مدرن و جدید راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

بهترین خودروهای شاسی بلند سال 2018 میلادی : شورولت تراورس

نسل جدید شورولت تراورس مدل سال 2018 میلادی با استفاده از پیشرانه های 4 سیلندر و 6 سیلندر خورجینی قابل سفارش بوده که هر دو مدل با استفاده از جعبه دنده مدرن 9 سرعته اتوماتیک و تجهیز به تکنولوژی و سامانه هوشمند Stop/Start، مصرف سوخت مناسب تری را برای این خودروی بزرگ به ارمغان آورده است. شورولت تراورس که یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند 2018 نیز به حساب می آید، در انتهای سال جاری و با قیمت پایه ای در حدود 30.000 دلار (معادل 120 میلیون تومان) در اختیار خریداران قرار خواهد گرفت.

فورد اکو اسپرت (Ford Eco Sport)

فورد اکو اسپرت مدل سال 2018 میلادی جدیدترین عضو شرکت خودرو سازی آمریکایی فورد در خودروهای کلاس بدنه شاسی بلند فوق کوچک یا کراس اوور (Sub Compact SUV یا Crossover) خواهد بود. نمای ظاهری آن نیز چیزی مابین خودرو هاچ بک (Hatchback) فورد فوکاس (Ford Focus) و فورد اسکیپ (Ford Escape) بوده ولی جذابیت های خاص خود را دارد.

بهترین خودروهای شاسی بلند سال 2018 میلادی : فورد اکو اسپرت

فضای داخل کابین محیطی نسبتا بزرگ و مجهز بوده که نمایی مدرن را برای آن رقم می زند. مجموعه نسبتا کاملی از سیستم های کمکی رانندگی نیز برای این خودرو در نظر گرفته شده که به زودی در دسترس مشتریان یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند سال 2018 قرار خواهد گرفت. بر اساس اعلام شرکت سازنده، فورد اکو اسپرت در اوایل سال 2018 راهی بازارهای جهانی خواهد شد. اما هنوز اطلاعاتی در خصوص تیپ های مختلف و قیمت آن به صورت رسمی اعلام نشده است. اما بر اساس اطلاعات غیر رسمی منتشر شده این خودرو با قیمت پایه ای در حدود 21.000 دلار (معادل 84 میلیون تومان) به فروش خواهد رسید.

هیوندای کونا (Hyundai Kona)

نمونه های موجود در کلاس بدنه خودروهای شاسی بلند سایز فوق کوچک یا کراس اوور هر ساله شاهد نمونه های جدیدی بوده که خانواده آن را پر جمعیت تر از گذشته می کنند. شرکت خودرو سازی کره ای هیوندای یکی از غایبان این کلاس از ماشین ها بود. اما امسال این خودروساز با ارائه هیوندای کونا به جمع بهترین خودروهای شاسی بلند 2018 پیوسته است. خودروی جدید هیوندای کونا با توجه به ظاهر و قابلیت های دینامیکی، نام خود را به عنوان یکی از نمونه های ارزشمند و قابل احترام این کلاس بدنه از خودروها مطرح نموده است.

بهترین خودروهای شاسی بلند سال 2018 میلادی : هیوندای کونا

این اتومبیل که به احتمال زیاد در اوایل سال 2018 راهی بازارهای جهانی خواهد شد با امکانات و تجهیزات مدرن، کابین جادار و مجهز و امکانات رانندگی با تمرکز بر راحتی و تسلط راننده، به احتمال بسیار زیاد مورد استقبال خریداران قرار خواهد گرفت. هیوندای کونا با استفاده از یک پیشرانه 4 سیلندر در مدل استاندارد یا نمونه پر قدرت 4 سیلندر مجهز به سیستم توربو شارژر (Turbo Charger) عرضه خواهد شد. هنوز به صورت رسمی قیمتی برای این خودرو اعلام نشده است، اما به احتمال بسیار زیاد، هیوندای کونا با قیمتی رقابتی با سایر نمونه های موجود در این کلاس بدنه و مبلغ پایه ای در حدود 20.000 تا 22.000 دلار (معادل 80 تا 88 میلیون تومان) در اوایل سال 2018 میلادی به فروش خواهد رسید.

رنج روور ولار (Range Rover Velar)

تمامی خودروهای تولیدی شرکت بریتانیایی لندرور (Land Rover) نمونه هایی با قابلیت های عبور از مسیرهای صعب العبور و خارج از جاده و مجهز به پیشرانه های قدرتمند هستند. اما بسیاری از خریداران، تاکید کمتری بر روی قابلیت های فنی و دینامیکی این ماشین ها داشته و اهمیت بیشتری به ظاهر جذاب و امکانات فراوان و مدرن موجود در آنها می دهند.

بهترین خودروهای شاسی بلند سال 2018 میلادی : رنج روور ولار

خودروی جدید تولیدی این شرکت، رنج روور ولار مدل سال 2018 میلادی نمونه ای است در خودروهای کلاس بدنه شاسی بلند سایز متوسط لوکس که علاوه بر توانایی های خارج از جاده تولیدات این شرکت، سلیقه خریداران را نیز لحاظ نموده و با ظاهر بسیار زیبا و امکانات متنوع رفاهی، کمکی رانندگی و ایمنی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های موجود، تجربه بسیار لوکسی را نیز در اختیار آنان قرار می دهد. رنج روور ولار مدل سال 2018 میلادی در حال حاضر در بازارهای جهانی حضور داشته و با قیمت پایه ای در حدود 51.000 دلار (معادل 204 میلیون تومان) یکی از بهترین اتومبیل های شاسی بلند 2018 به حساب می آید.

لینکلن نویگیتور (Lincoln Navigator)

همانطور که مشاهده کردید، بیشتر خودروسازان برای سال 2018 میلادی تمرکز خود را بر روی طراحی و تولید خودروهای شاسی بلند سایز کوچک قرار داده اند. اما اگر نمونه مورد نظر شما در خودروهای کلاس بدنه شاسی بلند سایز بزرگ لوکس (Full Size Luxury SUV) قرار دارد، لینکلن نویگیتور مدل سال 2018 قطعا یکی از گزینه های قابل اعتنا در فهرست شما خواهد بود. بر اساس اعلام این شرکت، لینکلن نویگیتور 2018 که خودرویی است با سه ردیف صندلی، بیشترین فضای ممکن برای قرار دادن پاهای سرنشینان را در این کلاس داشته و حتی اگر این فضا نیز برای شما کافی نباشد، یک نمونه کشیده تر از آن با فاصله دو محور عقب و جلوی بیشتر نیز در دسترس قرار خواهد داشت!

بهترین خودروهای شاسی بلند سال 2018 میلادی : لینکلن نویگیتور

این ماشین امکانات فراوانی را به سرنشینان ارائه کرده و هر سه ردیف صندلی های موجود در آن مجهز به تجهیزاتی مانند خروجی برق 12 ولت، سیستم کنترل الکتریکی و نورپردازی محیطی با استفاده از لامپ های LED مجهز شده اند. تنها پیشرانه موجود برای لینکلن نویگیتور مدل 2018 یک موتور 6 سیلندر خورجینی مجهز به سیستم توربو شارژر بوده که توانایی تولید نیروی کافی برای این خودروی عظیم الجثه را دارد. لینکلن نویگیتور 2018 تا قبل از شروع سال 2018 میلادی راهی بازارهای جهانی شده و با قیمت پایه ای در حدود 72.000 دلار (معادل 288 میلیون تومان) یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند 2018 خواهد بود.

ولوو XC60

ولوو XC60 نیز یکی دیگر از اتومبیل های شاسی بلند سایز کوچک لوکس بوده که برای سال 2018 میلادی با ظاهر و امکاناتی جدید در اختیار علاقمندان خودروهای شاسی بلند قرار خواهد گرفت و با استفاده از امکانات و تجهیزات مدرن، حتی لوکس تر از مدل های پیشین خود نیز شده است.

بهترین خودروهای شاسی بلند سال 2018 میلادی : ولوو XC60

شرکت اتومبیل سازی سوئدی ولوو یکی از مطرح ترین شرکت ها در زمینه استفاده از سیستم های کمکی رانندگی و ایمنی بوده و ولوو XC60 مدل سال 2018 نیز از این قائده مستثنی نیست. کابین این ماشین بسیار مجلل و راحت بوده و آسایش کاملی را برای سرنشینان آن که یکی از بهترین خودروهای شاسی بلند سال 2018 میلادی است، به ارمغان می آرود. پیشرانه های استفاده شده در ولوو XC60 مدل سال 2018 میلادی نیز شامل سه نمونه از موتورهای موجود برای مدل بزرگ تر ولوو XC90 است. این خودرو در حال حاضر در بازارهای جهانی حضور داشته و با قیمت پایه ای در حدود 46.000 دلار (معادل 184 میلیون تومان) در اختیار علاقمندان به خودروهای شاسی بلند لوکس سایز کوچک قرار می گیرد.

بهترین ماشین های شاسی بلند 2018 که ارزش انتظار را دارند

نام خودرو زمان عرضه قیمت (دلار)
آلفارومئو استلویو نیمه اول سال 2018 42.000 تا 46.000
آئودی Q5 موجود در بازار. 41.500 تا 47.500
ب ام و X3 ماه نوامبر سال 2017 40.000 تا 50.000
بیوک انکلیو ماه نوامبر سال 2017 40.000 تا 51.000
شورولت تراورس انتهای سال 2017 30.000 تا 45.000
فورد اکو اسپرت اوایل سال 2018 21.000 (غیر رسمی)
هیوندای کونا اوایل سال 2018 22.000 (تخمینی)
رنج روور ولار موجود در بازار. 51.000 تا 90.000
لینکلن نویگیتور انتهای سال 2017 72.000 (پایه)
ولوو XC60 موجود در بازار. 46.000 تا 52.000

گالری تصاویر بهترین خودروهای شاسی بلند 2018

منابع :

USNews

Netcarshow

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر