;
coinex

برنامه آزمایشی بروزرسانی گلکسی اس 8 از چند روز آینده آغاز خواهد شد

برنامه آزمایشی بروزرسانی گلکسی اس 8

شرکت سامسونگ قصد دارد تا راه شرکت نوکیا را در پیش گرفته و به زودی برنامه آزمایشی بروزرسانی گلکسی اس 8 را آغاز کند. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکراتو همراه باشید.

به تازگی شرکت HMD یک برنامه آزمایشی برای بروزرسانی گوشی‌های نوکیا به سیستم عامل اندروید 8.0 آغاز کرده است و حالا نیز شرکت سامسونگ قرار است این مسیر را دنبال کند. اگر اطلاعات موجود در تصویر گرفته شده از صفحه نمایش گوشی سامسونگ واقعی باشد، به نظر می‌رسد که شرکت کره‌ای سامسونگ قصد دارد تا برنامه آزمایشی بروزرسانی گلکسی اس 8 را از هفته آینده یعنی روز 31 اکتبر آغاز کند.

برای هر دستگاه 7500 نقطه وجود خواهد داشت و ظاهرا تنها کاربران اپراتورهای T-Mobile و Sprint قادر خواهند بود در این لیست 7500 نفری جای گیرند و این بدین معنی است که کاربران سایر اپراتورهای اجازه ورود به این برنامه آزمایشی را نخواهند داشت و برای دریافت این به‌روزرسانی باید تا انتشار نسخه اصلی آن صبر کنند.

برای ثبت نام در این برنامه آزمایشی، سامسونگ روش‌های مانند سامسونگ ممبر و یا اپلیکشن های سامسونگ پلاس را معرفی کرده است.

علاوه بر اینکه این برنامه در روز 31 اکتبر راه اندازی خواهد شد، نسخه بتا نیز دقیقه در همان روز منتشر می‌شود. علاوه بر مزایای اصلی اندروید 8 اوریو، به‌روزرسانی به این نسخه از اندروید ممکن است با یک رابط و تجربه کاربری جدید نیز همراه باشد.

از آن جا که این اطلاعات به طور رسمی توسط شرکت سامسونگ منتشر و یا تایید نشده است، بنابراین نمی‌توان به عنوان یک خبر رسمی بر روی آن حسابی باز کرد و ممکن است دارای اطلاعات غلطی باشد. نسخه نهایی اندروید 8.0 اوریو به احتمال فراوان در اوایل سال آینده میلادی برای کاربران سراسر دنیا منتشر خواهد شد.

.

منبع : gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر