;
coinex

کراس سی 3 جدیدترین محصول شرکت پارس خودرو

کراس سی 3 جدیدترین محصول شرکت پارس خودرو

چندی است خودروی کراس سی 3 که جدیدترین محصول پارس خودرو است، مهمان جاده‌های کشور شده است. به همین بهانه بهانه بررسی مختصری از این مدل را آماده کرده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

کراس سی 3 نیز از خانواده‌ی هاچ‌بک کراس‌ها است و قرار است تا با محصولاتی چون لیفان X50، دانگ فنگ H30 کراس و رنو ساندرو استپ‌وی به رقابت بپردازد.

البته کراس سی 3 خودرویی جدید نیست و ارتقا یافته برلیانس اچ 320 است و به ارتفاع کلی آن 5 سانتی‌متر اضافه شده و از سطح زمین فقط 2 سانتی‌متر بیشتر نسبت به نمونه‌های دیگر هاچ بک ارتفاع دارد.

بررسی خودروی کراس سی 3

بر روی سقف جدیدترین محصول شرکت پارس خودرو یعنی کراس سی 3 ، باربندی قرار داده شده است. شاید هدف تولید کننده این بوده که کراس سی 3 در ظاهر چیزی از رقیبان خود کم نداشته باشد.

مدیران خط تولید برلیانس عقیده دارند که پارس خودرو می‌تواند کراس سی 3 را با سه نوع رنگ سقف متفاوت به بازار عرضه کند. یعنی انواعی از سقف‌های سیاه، نقره‌ای و سفید در کنار 6 رنگ بدنه در معرض انتخاب خریداران قرار داشته باشد.

جدیدترین محصول شرکت پارس خودرو

اصول فنی سیستم تعلیق کراس سی 3 و اچ 320 یکسان طراحی شده‌اند، اما از نظر کد فنی و نوع قطعات با نسخه هاچبک متفاوت هستند. بنابراین این افزایش ارتفاع در کراس سی 3 فقط به خاطر متفاوت بودن ظاهر آن نیست.

کراس سی 3 خودرویی است که برخلاف تمام برلیانس‌های دیگر، فقط با گیربکس اتوماتیک به بازار عرضه می‌شود. گیربکس اتوماتیکی که در این خودرو استفاده شده است، چهار سرعته بوده و ساخت کمپانی هیوندای پاورتِک کره جنوبی است.

این گیربکس در همان کشور تولید شده و سپس به خط تولید سایر کشورها ارسال شده است. این خودرو نیز مانند خانواده اچ 300 یک پیشرانه نمونه 1.5 لیتری دارد که اسب بخار آن 1.3 و گشتاور آن 138 نیوتن‌متر است.

کراس سی 3 دیفرانسیل جلو است و در هر 100 کیلومتر به صورت ترکیبی حدود 7.5 لیتر سوخت مصرف می‌کند. فرمان این خودرو از نوع کمکی برقی است و سنسور سرعت دارد و همین باعث نرمی بیشتر آن شده است.

سپر، چراغ‌ها و برخی طرح‌هایی که روی بدنه این خودرو وجود دارد، باعث شده است تا این خودرو در مقایسه با رنو ساندرو استپ‌وی، اسپورت‌تر به نظر آید.

جدیدترین محصول شرکت پارس خودرو ارائه شد

معرفی امکانات کراس سی 3

برلیانس کراس سی 3 دارای تجهیزات مختلفی است که از جمله می‌توان سانروف، ستون فرمان قابل تنظیم، گیربکس اتوماتیک با قابلیت تیپترونیک، شیشه‌ها و آینه‌های برقی، استارت بدون کلید، سیستم تهویه برقی، سیستم صوتی و تصویری با قابلیت اجرای GPS، غربیلک فرمان چرمی، ترمز ABS و EBD و کامپیوتر سفری را نام برد.

از جمله نقاط ضعف این خودرو و دیگر خانواده‌های اچ 300، می‌توان به نبود دوربین عقب و کروزکنترل بر روی فرمان اشاره کرد که سطح رضایتمندی مشتریان را کاهش خواهد داد.

بررسی قیمت جدیدترین محصول شرکت پارس خودرو

کراس سی 3 که جدیدترین محصول شرکت پارس خودرو است، قرار شده تا با قیمت 59 میلیون تومان به بازار عرضه شود. البته به نظر می‌رسد که این قیمت برای این خودرو زیاد باشد زیرا از نظر تجهیزات چیزی بیشتر از استپ‌وی ندارد. البته شاید طراحی جذاب‌تری داشته باشد و همین باعث فروش بیشتر آن شود.

 

بیشتر بخوانید: معرفی برلیانس کراس سی 3 ؛ ورود به بازار کشور

 

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    با سلام
    عکس بالا خودرو برلیانس V5 هست نه برلیانس C3!!!!!

    پاسخ

    بله
    ممنون از توجه شما

    پاسخ