;
coinex

رندرهایی از شیائومی می 7 منتشر شد؛ طرحی از پرچمدار آینده چین

رندرهایی از شیائومی می 7 منتشر شد؛ طرحی از پرچمدار آینده چین
شیائومی در سال جاری پرچمداران قابل قبولی را به بازار عرضه کرد. شیائومی می 6، شیائومی می میکس 2، شیائومی می نوت 3 و اکنون نوبت به نسل بعدی این گوشی‌های هوشمند است که اولین آنها به احتمال زیاد شیائومی می 7 (Xiaomi MI7) خواهد بود.

به تازگی رندرهایی از شیائومی می 7 منتشر شده که طراحی نسل بعدی گوشی پرچمدار سری می این گوشی ساز چینی را به تصویر کشیده است. نمایشگری کشیده و باریک در پنل جلویی این دستگاه خودنمایی می‌کند و می‌توان با استناد به این تصاویر تایید کرد که نسبت تصویر در این نمایشگر 18 به 9 خواهد بود. شیائومی می 7 می‌تواند با این طراحی در بین گوشی‌هایی قرار گیرد که دارای بهترین نسبت نمایشگر به بدنه باشد.

با توجه به رندرهای ارائه شده، سنسور اثر انگشت به نظر می‌رسد که در زیر صفحه نمایش جای خوش کرده و کناره‌های صفحه نمایش با طراحی منحنی شکلی که دارد، گوشی شبیه به گلکسی نوت 8 را نشان می‌دهد.

رندرهایی از شیائومی می 7

در پنل پشتی شیشه منحنی شکلی که در شیائومی می 6 دیده می‌شود به این دستگاه به ارث رسیده و در قسمت پایین لوگوی شیائومی خودنمایی می‌کند. در گوشه سمت چپ بالایی نیز سیستم دوربین دوگانه قرار گرفته که با چینش عمودی سنسورها خودی نشان می‌دهد.

سیستم دوربین دوگانه‌ای نیز در پنل جلو دیده می‌شود که گویا ترکیبی از دو سنسور 12 مگاپیکسل + 5 مگاپیکسلی خواهد بود. درباره دوربین عقب هم  شایعات از وجود دو سنسور 16 مگاپیکسلی خبر می‌دهند که هر دو سنسور به لرزشگیر اپتیکال مجهز بوده و از ضبط ویدیویی 4K نیز پشتیبانی می‌کنند.

دوربین دوگانه در شیائومی می 7

شیائومی می 7 یکی از گوشی‌هایی است که به عنوان اولین کاندید برای به خدمت گرفتن اسنپدراگون 845 کوالکام شناخته می‌شود، البته این احتمال قدری ضعیف است؛ چرا که بسیاری بر این عقیده‌اند که سامسونگ با قراردادی که با کوالکام دارد، اولین محموله از تولیدات اسنپدراگون 845 را در گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به خدمت خواهد گرفت.

جزئیات هنوز در ابتدایی‌ترین شکل ممکن منتشر شده و نمی‌توان چندان به آنها اعتماد کرد، فقط رندرهای شیائومی می 7 را ببینید و برداشت کلی از پرچمدار آینده این شرکت چینی داشته باشید.

رندر شیائومی می 7

.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر