;
coinex

مقایسه گلکسی نوت 8 با هواوی میت 10 پرو : برتری با کدام است؟

مقایسه گلکسی نوت 8 با میت 10 پرو هواوی: برتری با کدام فبلت است؟

هواوی و سامسونگ هر دو از بزرگ‌ترین شرکت‌های گوشی سازی جهان هستند. در این نوشتار به مقایسه مقایسه گلکسی نوت 8 با هواوی میت 10 پرو این دو سازنده پرداخته‌ایم.

مقایسه گلکسی نوت 8 با هواوی میت 10 پرو : مقدمه

هواوی، دومین شرکت گوشی سازی بزرگ جهان، سال پیش گوشی بسیار پیشرفته میت 9 را وارد بازار کرد. این سازنده سپس گوشی میت 10 پرو را از خانواده محصولات سری میت 10 خود در معرض عموم گذاشت تا به واسطه آن خط پیشرفت را در گوشی‌های هوشمندش جلوتر ببرد. این گوشی هوشمند از یک نمایشگر لبه به لبه و پردازشگر قدرتمند کایرین 970 بهره می‌برد و علاوه بر این می‌تواند یک دوربین دوگانه اصلی و قابلیت‌های جالبی را در زمینه هوش مصنوعی در اختیار شما قرار دهد؛ با اینحال، میت 10 پرو تنها فبلت پرچمدار موجود در بازار نیست از این رو باید با چند گوشی دیگر هم برای کسب برتری رقابت کند.

یکی از این گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت 8 محسوب می‌شود که از طرف سامسونگ با یک پردازشگر قوی، نمایشگر منحنی شکل، دستیار مجازی هوشمند و قابلیت پشتیبانی استاندارد شارژ وایرلس چی (Qi) وارد بازار شده است. حال این سوال مطرح می‌شود که کدام یک از این دو محصول فبلت بهتری به شمار می‌آید؟ در این نوشتار به این سوال پاسخ داده‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

مقایسه گلکسی نوت 8 با هواوی میت 10 پرو : مشخصات فنی

گلکسی نوت 8 سامسونگ و میت 10 پرو هواوی از نظر طراحی خارجی و مشخصات فنی داخلی شباهت چندان زیادی به یکدیگر ندارند. گوشی هواوی به پردازشگر کایرین 970، جدیدترین پردازشگر سازنده چینی، مجهز شده است. این پردازشگر در مقایسه با تراشه کایرین 960 در حدود 25 درصد سریع‌تر و 50 درصد کم مصرف‌تر است، با اینحال هواوی گفته که هنوز باید صبر کنیم تا ببینیم که این فناوری در دنیای واقعی چگونه خود را نشان می‌دهد. در مقابل گلکسی نوت 8 به پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 835 مجهز شده است؛ تراشه‌ای که مسئولیت فعال نگه داشتن گوشی‌هایی مثل ال جی وی 30 و اچ تی سی یو 11 را نیز بر عهده دارد.

هر دو تراشه هشت هسته‌ای هستند به این نحو که با 4 هسته خود کارهای سبک و با 4 هسته دیگر کارهای سنگین درخواست شده از طرف کاربر را انجام می‌دهند. این دو تراشه با دو رم 6 گیگابایتی پشتیبانی می‌شوند؛ البته باید به این نکته اشاره کرد که هواوی مدل 64 گیگابایتی میت 10 پرو را به یک رم 4 گیگابایتی مجهز کرده است.

کایرین 970 در مقایسه با اسنپدراگون 835 برتری‌های خاص خود را دارد. این تراشه از یک واحد پردازش عصبی (NPU) اختصاصی با وظیفه انجام کاربردهای هوش مصنوعی بهره می‌برد که 2.6 برابر سریع‌تر از فناوری به کار رفته در تراشه کایرین 960 است. کایرین 970 علاوه بر این قابلیت اتصالی کت 18 ال تی ای (Cat. 18 LTE) را نیز دارد از این رو می‌تواند سرعت دانلودی معادل 1.2Gbps را در اختیار کاربرش بگذارد، در حالی که اسنپدراگون 835 تنها می‌تواند به واسطه قابلیت اتصالی کت 16 خود سرعت دانلودی معادل 1Gbps را ارائه کند. علاوه بر این کایرین 970 اولین پردازشگر جهان است که قابلیت اتصالی 4 جی و  VoLTE را برای هر دو سیمکارت خود پشتیبانی می‌کند.

میت 10 پرو شاید پردازشگر قوی‌تری داشته باشد اما از نظر سایر مشخصات فنی در مقایسه با گلکسی نوت 8 در رتبه پایین‌تری قرار می‌گیرد. حافظه داخلی یکی از این مشخصه‌ها است به این نحو که نوت 8 با سه حافظه داخلی 64، 128 و 256 گیگابایتی قابل ارتقاء عرضه می‌شود در حالی که میت 10 پرو از دو حافظه داخلی ثابت 64 و 128 گیگابایتی بهره می‌برد. فبلت پرچمدار جدید هواوی همچنین فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون است از این رو کاربر را مجبور می‌کند که برای استفاده از یک هدفون عادی از یک مبدل استفاده کند. میت 10 همچنین نسخه 4.2 بلوتوث را بر روی خود دارد در حالی که گلکسی نوت 8 نسخه 5 این فناوری را به کاربرش هدیه می‌کند. با توجه به این مشخصات می‌توان گفت که فبلت پرچمدار سازنده کره‌ای به دلیل داشتن یک حافظه داخلی بهتر، جک 3.5 میلی متری هدفون و بلوتوث سریع‌تر از نظر مشخصات فنی در رتبه بهتری نسبت به میت 10 پرو قرار می‌گیرد.

 

بیشتر بخوانید: 

مقایسه گلکسی نوت ۸ با گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ: برادری به جای خود!

مقایسه گلکسی نوت ۸ با اچ تی سی یو ۱۱ ؛ نبردی بین کره و تایوان

 

مقایسه گلکسی نوت 8 با هواوی میت 10 پرو : نمایشگر و طراحی

مقایسه گلکسی نوت 8 با هواوی میت 10 پرو : نمایشگر و طراحی

همان طور که گفته شد این دو گوش هوشمند از نظر طراحی ظاهری شباهت زیادی به یکدیگر ندارند. فبلت چینی از یک نمایشگر 6 اینچی 2160 در 1080 پیکسلی فول اچ دی OLED تمام شیشه‌ای فول ویوو (FullView) با حاشیه‌های باریک در هر چهار طرف خود بهره می‌برد. این نمایشگر کیفیت بالایی را در نشان دادن رنگ‌ها ارائه می‌کند.

به طور کلی می‌توان گفت که میت 10 پرو طراحی ساده‌ای دارد به این نحو که در حاشیه بالایی خود یک دوربین سلفی و گیرنده صدا و در قسمت‌های جانبی خود یک پورت سیمکارت و یو اس بی نوع سی، غلتانک صدا و کلید پاور را ارائه می‌کند. این ساده گرایی در مقابل ظریف کاری‌های گلکسی نوت 8 قرار می‌گیرد، زیرا سازنده مشهور کره‌ای در ساخت پیشرفته‌ترین محصولش از یک نمایشگر 6.3 اینچی 2960 در 1440 پیکسلی AMOLED لبه به لبه منحنی شکل استفاده کرده است. در زمینه پنل نمایشگر باید به این نکته اشاره کرد که هر دو صفحه نمایش توانایی پشتیبانی فناوری HDR را دارند. گلکسی نوت 8 حاشیه‌های باریکی را در قسمت بالا و پایین خود دارد و در قسمت جانبی خود یک پورت یو اس بی نوع سی، غلتانک صدا، کلید بیکسبی و کلید پاور را در اختیار کاربر می‌گذارد.

در نمای پشت گلکسی نوت 8 یک دوربین دوگانه اصلی، اسکنر اثر انگشت و فلش دوربین با آرایشی افقی قرار گرفته است. در رابطه با مکان قرارگیری اسکنر اثر انگشت گلکسی نوت 8 می‌توان گفت که سامسونگ عملکرد خوبی را از خود ارائه نکرده، زیرا گذاشته شدن این سنسور در این مکان باعث کثیف شدن آن می‌شود و علاوه بر این، دسترسی کاربر را نیز به این فناوری سخت می‌کند. نقطه ضعف دیگر طراحی نوت 8 این است که پنل شیشه‌ای پشتی این فبلت پرچمدار جای انگشتان کاربر را نیز بر روی خود حفظ می‌کند.

میت 10 پرو از نظر طراحی پشتی وضعیت بهتری دارد. این گوشی هوشمند از یک کاور پشتی دو رنگی بهره می‌برد. ویژگی منحصر بفردی که در این قسمت وجود دارد یک نوار براق است که سنسور دوگانه دوربین، فلش دوربین و ماژول فوکوس خودکار فبلت پرچمدار چینی را در یک آرایش صلیبی شکل در خود جای داده است. در زیر این ترکیب زیبا یک اسکنر اثر انگشت قرار گرفته که دسترسی راحت‌تری نسبت به اسکنر اثر انگشت نوت 8 دارد.

از نظر مقاومت هر دو گوشی تقریبا به یکدیگر شبیه هستند به این نحو که گلکسی نوت 8 شاخص مقاومتی IP68 و میت 10 پرو شاخص مقاومتی IP67 را بر روی خود دارد. هر دو گوشی می‌توانند به مدت 30 دقیقه در آب سالم باقی بمانند با این تفاوت که نهایت عمق مجاز برای نوت 8 سامسونگ 1.52 متر و برای میت 10 پرو هواوی 1.06 متر است.

در مجموع هر دو فبلت سبک طراحی زیبایی دارند و به راحتی متمایز جلوه می‌کنند با وجود این می‌توان گفت که گلکسی نوت 8 امتیاز بیشتری را از نظر طراحی کسب می‌کند زیرا رزولوشن تصویر بیشتر، مقاومت بهتر و ظاهر کلی زیباتری را ارائه می‌کند.

 

بیشتر بخوانید:

مقایسه گلکسی نوت ۸ با ال جی وی ۳۰؛ مقایسه دو گوشی قدرتمند قبل از معرفی رسمی

مقایسه گوگل پیکسل ۲ ایکس ال با گلکسی نوت ۸ سامسونگ؛ گران‌ترین گوشی‌های اندرویدی

 

مقایسه گلکسی نوت 8 با هواوی میت 10 پرو : دوربین

مقایسه گلکسی نوت 8 با هواوی میت 10 پرو : دوربین

میت 10 پرو و نوت 8 هر دو از دوربین‌های اصلی دوگانه بهره می‌برند اما این مشخصه تنها ویژگی مشترکی است که در این زمینه بین این دو فبلت پرچمدار وجود دارد.

دوربین اصلی میت 10 پرو از یک سنسور 12 مگاپیکسلی آر جی بی با قابلیت پایدارسازی بصری تصویر و یک سنسور 20 مگاپیکسلی تک فام بهره می‌برد. هر دو سنسور لنزهای  SUMMILUX-H و دیافراگم‌های F/1.6 را بر روی خود دارند. این سیستم با یک آی پی اس دوگانه و فوکوس خودکار لیزری پشتیبانی می‌شود و به کمک یک فیلتر شبیه به حالت تصویربرداری پرتره آیفون 7 پلاس با ترکیب اطلاعات تصویربرداری سنسورهای دوربین یک اثر بوکه برجسته را بر روی پیش زمینه تصاویر مورد نظر کاربر اعمال می‌کند.

همان طور که گفته شد پردازشگر کایرین 970 میت 10 پرو به یک تراشه اختصاصی برای انجام کاربردهای مرتبط با هوش مصنوعی مجهز شده است. این تراشه قابلیت‌های خود را در زمینه عکس برداری و فیلم برداری هم ارائه می‌کند. قابلیت‌هایی مثل منظره جدید کنونی (New Real-Time Scene)  و تشخیص اشیاء (Object Recognition) از جمله ویژگی‌های این تراشه هستند که دوربین میت 10 پرو را قادر می‌سازند تا تنظیمات خود را مطابق با شرایط منظره مورد نظر کاربر برای عکس برداری تطبیق دهد. افزایش وضوح تصویر به واسطه قابلیت تشخیص حرکت (Motion Detection) و همچنین پردازش سریع‌تر تصاویر توسط نرم افزارهای دوربین از دیگر قابلیت‌های برجسته تصویر برداری میت 10 پرو هستند. فبلت پرچمدار چینی به کمک سنسور 20 مگاپیکسلی تک فام خود تصاویر را در حالت سیاه و سفید هم ارائه می‌کند.

فرآیند عکس برداری دوربین اصلی دوگانه گلکسی نوت 8 کمی متفاوت است. این دوربین از یک سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی با لنزهای واید انگل و دیافراگم f/1.7 و یک سنسور ثانویه با لنزهای تله فوتو و دیافراگم f/2.4 بهره می‌برد. هر دو سنسور از نوع آر جی بی هستند و توانایی پشتیبانی قابلیت پایدارسازی تصاویر را دارند. لایو فوکوس (Live Focus) و اثر بوکه از قابلیت‌های برجسته دوربین اصلی نوت 8 هستند که کاربر را قادر می‌سازند تا میزان بزرگ نمایی تصاویر را قبل و بعد از گرفتن عکس تنظیم کنند. سامسونگ علاوه بر این با ارائه یک حالت تصویربرداری جدید به نام دوال شات (Dual Shot) کاربران نوت 8 را قادر ساخته تا به طور همزمان از منظره مورد نظر خود تصویر کلوز آپ واید انگل بگیرند. نوت 8 می‌تواند به واسطه نرم افزارهای خود حالت تصویربرداری سیاه و سفید را نیز در اختیار شما بگذارد. از نظر سایر مشخصه‌های عکاسی باید به این نکته اشاره کرد که میت 10 پرو و گلکسی نوت 8 هر دو توانایی فیلم برداری با کیفیت 4 کی در نرخ 30 فریم بر ثانیه را دارند و از دوربین‌های سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می‌برند.

در زمینه قابلیت‌های دوربین می‌توان گفت که میت 10 پرو در مقایسه با گلکسی نوت 8 عملکرد بهتری دارد زیرا می‌تواند به واسطه دیافراگم خود عکس‌های بسیار خوبی را در شرایط کم نور بگیرد و علاوه بر این در زمینه عکس برداری سیاه و سفید نیز از هر نظر نسبت به گلکسی نوت 8 بهتر است. دوربین گلکسی نوت 8 از قابلیت‌های پیشرفته‌ای مثل پایدارسازی دوگانه بصری تصاویر بهره می‌برد اما این قابلیت‌ها در مقایسه با توانایی‌های هوش مصنوعی دوربین میت 10 پرو چندان برجسته نیستند.

 

بیشتر بخوانید: مقایسه هواوی میت ۱۰ پرو با ال جی وی ۳۰ ؛ نبرد هوش مصنوعی با صفحه نمایش بدون حاشیه

 

مقایسه گلکسی نوت 8 با هواوی میت 10 پرو : شارژ و عملکرد باتری

مقایسه گلکسی نوت 8 با هواوی میت 10 پرو : شارژ و عملکرد باتری

میت 10 پرو از یک باتری 4,000mAh و گلکسی نوت 8 از یک باتری 3,300mAh بهره می‌برد. این اختلاف شاید در نگاه اول ناچیز به نظر برسد اما در عمل رزولوشن تصویر بالای نمایشگر نوت 8 باعث می‌شود که باتری این فبلت پرچمدار عملکرد ضعیف‌تری را از خود نشان دهد. در این قسمت باید به این نکته نیز اشاره کرد که نوت 8 با یک بار شارژ تقریبا به مدت یک روز کامل روشن باقی می‌ماند اما میت 10 پرو، به گفته هواوی، می‌تواند 2 روز کامل خود را فعال نگه دارد.

باتری به کار رفته در هر دو گوشی سریع شارژ می‌شوند. باتری میت 10 پرو قابلیت پشتیبانی فناوری سوپر شارژ 4.5V/5A  را دارد، از این رو بعد از 30 دقیقه اتصال به برق تا 58 درصد شارژ می‌شود. این فناوری نسبت به فناوری شارژ سریع انطباقی گلکسی نوت 8 که باتری این فبلت را در مدت زمان تقریبی 60 دقیقه به طور کامل شارژ می‌کند، سرعت شارژ بیشتری دارد. باتری میت 10 پرو همچنین تاییدیه امنیتی شارژ سریع تی یو وی را نیز بر روی خود دارد.

گلکسی نوت 8 این دو قابلیت را ندارد اما می‌تواند فناوری شارژ وایرلس را پشتیبانی کند. این قابلیت کاربران را قادر می‌سازد تا باتری این فبلت پرچمدار را به واسطه پایه‌های شارژ پشتیبانی کننده استاندارد چی (Qi) و همچنین صفحه شارژ وایرلس سریع سازنده کره‌ای شارژ کنند.

میت 10 پرو توانایی پشتیبانی قابلیت شارژ وایرلس را ندارد اما از یک باتری بزرگ‌تر بهره می‌برد که به واسطه یک فناوری شارژ سریع معتبر در بازه زمانی کوتاه‌تری شارژ می‌شود از این رو می‌توان گفت که میت 10 پرو در زمینه سرعت شارژ و عملکرد باتری نسبت به گلکسی نوت 8 امتیاز بیشتری را کسب می‌کند.

 

بیشتر بخوانید: مقایسه هواوی میت ۱۰ و هواوی میت ۱۰ پرو؛ تفاوت‌های میان این دو پرچمدار در چیست؟

 

مقایسه گلکسی نوت 8 با هواوی میت 10 پرو : نرم افزار

مقایسه گلکسی نوت 8 با هواوی میت 10 پرو : نرم افزار

میت 10 پرو جدیدترین نسخه از رابط کاربری اموشن هواوی را بر روی خود دارد. این نرم افزار برمبنای سیستم عامل اندروید 8 اوریو ساخته شده و تا حد زیادی نسبت به نسخه پیشین رابط کاربری هواوی ارتقاء یافته است. رابط کاربری نصب شده بر روی میت 10 پرو به واسطه تراشه پردازش عصبی به کار رفته در این گوشی هوشمند راندمان عملکرد بسیار بالایی را در اختیار کاربر می‌گذارد و علاوه بر این توصیه‌های سودمندی را برای بالا بردن راندمان میت 10 پرو ارائه می‌کند.

رابط کاربری جدید هواوی همچنین می‌تواند میانبرهای صفحه خانه میت 10 پرو را برحسب میزان سادگی دسترسی به طور افقی در اختیار کاربر بگذارد. این رابط علاوه بر این در هنگامی که فبلت جدید سازنده چینی به یک مانیتور متصل می‌شود، همه امکانات گوشی را بر روی مانیتور نمایش می‌دهد.

گلکسی نوت 8 در مقابل رابط کاربری اموشن میت 10 پرو، رابط کاربری تاچ ویز (TouchWiz) را ارائه می‌کند. این رابط کاربری بر مبنای سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا ساخته شده، اما توانایی پشتیبانی سنسورهای اسکنر چهره نوت 8 را دارد و علاوه بر این دستیار مجازی بیکسبی و رابط کمکی دکس را برای نشان دادن محتویات موجود در گوشی بر روی یک مانیتور ارائه می‌کند.

سیستم عامل نوت 8 همچنین کاربر را قادر می‌سازد تا به واسطه یک قابلیت به نام اسمارت سلکت (Smart Select) فایل متحرک گیف بسازد و با استفاده از قلم اس پن این فبلت پرچمدار در هنگام خاموش بودن نمایشگر یادداشت بنویسد. ایر کامند (Air Command) با قابلیت نمایش دادن نرم افزارهای قلم اس پن در هنگام خارج شدن این گجت و مگنیفای (Magnify) با قابلیت بزرگ‌تر کردن نوشته‌های روی یک متن در هنگام تماس اس پن با نمایشگر گلکسی نوت 8 از دیگر ویژگی‌های نرم افزاری فبلت پرچمدار جدید سامسونگ هستند.

انتخاب کردن یک برنده از نظر قابلیت‌های نرم افزاری بین گلکسی نوت 8 و میت 10 پرو کار بسیار سختی است مخصوصا زمانی که سازنده کره‌ای سیستم عامل اندروید 8 اوریو را برای این فبلت منتشر کند. با توجه به این امر می‌توان گفت در صورتی که به قلم اس پن علاقه دارید گلکسی نوت 8 برای شما بهتر است اما اگر که به کاربردهای هوش مجازی بیشتر وابسته هستید بهتر است که میت 10 پرو را انتخاب کنید.

مقایسه گلکسی نوت 8 با هواوی میت 10 پرو : قیمت و عرضه

مقایسه گلکسی نوت 8 با هواوی میت 10 پرو : قیمت و عرضه

هواوی هنوز مطلبی را در زمینه قیمت و زمان عرضه میت 10 پرو منتشر نکرده، اما می‌توان انتظار داشت که این ماشین هوشمند با قیمت بالایی عرضه شود. این محصول در اروپا با قیمت 945 دلار عرضه می‌شود اما به احتمال زیاد در ایالات متحده با قیمت ارزان‌تری عرضه می‌گردد. برخی از منابع خبری گفته‌اند که میت 10 پرو مانند میت 9 به صورت آنلاک از طرف هواوی و شرکت‌های خرده فروشی عرضه می‌گردد.

در مقابل سامسونگ مدل 64 گیگابایتی نوت 8 را با قیمت 930 دلار عرضه کرده و گفته است که آن را از طریق نمایندگی‌های بیشتری ارائه می‌کند. این گوشی هوشمند هم اکنون از طرف شرکت‌های خرده فروشی آنلاین و حقیقی عرضه می‌گردد.

هواوی گفته است که مدل 64 و 128 گیگابایتی میت 10 پرو را در بیش از 12 کشور از جمله فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن، لهستان، تایلند و انگلیس عرضه می‌کند. تا زمانی که میت 10 پرو در ایالات متحده عرضه نشود در مورد قیمت و مکان‌های عرضه این محصول نمی‌توان به طور دقیق مطلبی را بیان کرد اما در صورتی که بخواهیم بر مبنای قیمت این محصول در بازارهای اروپایی حرفی بزنیم می‌توان گفت که گلکسی نوت 8 از نظر قیمت و عرضه در مقایسه با میت 10 پرو امتیاز بیشتری را کسب می‌کند.

مقایسه گلکسی نوت 8 با هواوی میت 10 پرو : حرف آخر

میت 10 پرو بدون شک یک گوشی فوق العاده است. دوربین اصلی، قابلیت‌های برجسته نرم افزاری و باتری قدرتمند این گوشی هوشمند آن را به یک محصول برتر تبدیل می‌کند با اینحال، گلکسی نوت 8 هم گوشی ناکارآمدی نیست زیرا علاوه بر این که عرضه وسیع‌تری دارد، می‌تواند مشخصه‌هایی مثل یک دوربین دوگانه قدرتمند، نمایشگر بزرگ‌تر، شارژ وایرلس و قلم اس پن را در اختیار کاربرش بگذارد.

گلکسی نوت 8 ارزش قیمتی بیشتری نیز دارد، زیرا یک پردازشگر هشت هسته‌ای، حافظه قابل ارتقاء و جک 3.5 میلی متری هدفون را نیز در کنار مشخصه‌های فوق ارائه می‌کند. میت 10 پرو دوربین و باتری قدرتمندتری دارد و نرم افزارهایی با قابلیت پشتیبانی فناوری هوش مجازی را در اختیار کاربرش می‌گذارد اما نمی‌تواند با کمک این مشخصه‌ها با نمایشگر منحنی شکل، اسکنر قرنیه چشم و ویژگی‌های منحصر بفرد قلم اس پن گلکسی نوت 8 برابری کند از این رو توصیه می‌کنیم که گلکسی نوت 8 را برای خرید انتخاب کنید.

مقایسه گلکسی نوت 8 با هواوی میت 10 پرو
مشخصات گلکسی نوت 8 میت 10 پرو
نمایشگر 6.3 اینچی سوپر AMOLED با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسلی و تراکم 522 پی پی آی 6.0 اینچی OLED با رزولوشن 1440 در 2960 پیکسلی و تراکم 402 پی پی آی
اندازه 162.5 x 74.6 x 8.6  میلی متر 154.2 x 74.5 x 7.9 میلی متر
وزن 195 گرم 178 گرم
پردازشگر هشت هسته‌ای 2.35 GHz کوالکام اسنپدراگون 835 با واحد پردازش گرافیکی آدرینو 540 در چین و ایالات متحده، هشت هسته‌ای 2.3 GHz اگزینوس 8895 با واحد پردازش گرافیکی مالی جی – 71 ام پی 20 در سایر نقاط جهان هواوی کایرین 970
رم 6 گیگابایت 4 و 6 گیگابایت
حافظه داخلی 64 گیگابایتی (ایالات متحده)، 128 و 256 گیگابایتی (سایر کشورهای جهان) با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو SD 64 و 128 گیگابایتی
باتری 3,300mAh با قابلیت پشتیبانی 22 ساعت مکالمه، 13 ساعت وب گردی، 16 ساعت پخش فیلم و 74 ساعت پخش موسیقی 4,000mAh با قابلیت پشتیبانی شارژ سریع
دوربین اصلی دوگانه مجهز به لنزهای 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری 4 کی در نرخ 30 فریم بر ثانیه و 720 پیکسلی در نرخ 240 فریم بر ثانیه 20 مگاپیکسلی تک فام در کنار 12 مگاپیکسلی آر جی بی با قابلیت فیلم برداری 4 کی در نرخ 30 فریم بر ثانیه
دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی 8 مگاپیکسلی
سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا اندروید 8 اوریو
مقاومت در برابر آب دارای شاخص مقاومتی IP68 دارای شاخص مقاومتی IP67
ویژگی‌های خاص مجهز به سنسورهای اسکنر اثر انگشت، شتاب سنج، فشارسنج، ژیروسکوپ، مجاورت، ضربان قلب، اسکنر قرنیه چشم و ژئومغناطیس مجهز به سنسورهای اسکنر اثر انگشت، شتاب سنج، فشارسنج، ژیروسکوپ، مجاورت و ژئومغناطیس
قابلیت‌های اتصالی جی اس ام، اچ اس پی ای، سی دی ام ای، ال تی ای (کت 16)، ای وی دی او، ان اف سی، بلوتوث 5، وای فای 802.11a/b/g/n/ac و یو اس بی نوع سی جی اس ام، اچ اس پی ای، سی دی ام ای، ال تی ای (کت 18)، ای وی دی او، ان اف سی، بلوتوث 4.2، وای فای 802.11a/b/g/n/ac و یو اس بی نوع سی
رنگ مشکی، خاکستری، طلایی و آبی آبی، خاکستری، قهوه‌ای و صورتی
قیمت و عرضه 930 دلار، موجود 945 دلار، از ماه نوامبر (10 آبان تا 10 آذر)

.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر