;
coinex

کاهش تعرفه اپراتورهای ایرانی برای زائرین کربلا به صورت یک طرفه انجام شد

کاهش تعرفه اپراتورهای ایرانی برای زائرین کربلا به صورت یک طرفه کاهش یافت!

با وجود مذاکرات محمد جواد آذری جهرمی با کشور عراق برای کاهش تعرفه اپراتورهای عراقی، این کشور بدقولی کرده و کاهش تعرفه اپراتورهای ایرانی برای زائرین کربلا به صورت یک طرفه انجام شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش از این اعلام نمود که با کشور عراق در مورد کاهش تعرفه اپراتورهای ایرانی برای زائرین کربلا مذاکره کرده است. اما به نظر می‌رسد کشور عراق آن را نپذیرفته و فقط تعرفه اپراتورهای ایرانی به صورت یکطرفه کاهش یافته است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام نمود که بسته‌های مناسبی برای زوار اربعین، از سوی اپراتورهای ایرانی طراحی شده تا زائرین از آنها استفاده کنند.

برگزاری جلسه ستاد اربعین در خوزستان

در جلسه ستاد اربعین که در خوزستان برگزار گردید، محمد جواد آذری جهرمی اعلام کرد مردمی که در این مناطق زندگی می‌کنند، با محرومیت‌ها و مشکلات زیادی درگیر هستند. وی ادامه داد وقتی با وجود تمام این مشکلات این مردم باز هم به نظام علاقه‌مند هستند، حق بیشتری بر گردن کشور دارند.

آذری جهرمی ادامه داد که خدمت به زوار امام حسین علیه السلام در ادبیات مذهبی شرف است و گویا این شرف توفیق مردم استان خوزستان شده است. وی همچنین اعلام نمود که بخشی از این شرف در حوزه ارتباطات، نصیب آنها نیز شده است.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جلسه برگزار شده، در مورد تامین نیازهای ارتباطی زوار اربعین سخن گفت و  به دلیل کاهش تعرفه اپراتورهای ایرانی برای زائرین کربلا از اپراتورهای کشور تشکر نمود.

به گفته وی با وجود اینکه اپراتورهای عراقی در مورد کاهش تعرفه بد قولی کرده بودند اما اپراتورهای کشور به قول خود عمل کردند و صورت یک طرفه تعرفه‌های خود را کاهش دادند و همچنین به طراحی بسته‌های مناسبی برای زائرین پرداختند.

وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطات به راه اندازی زیر ساخت‌های فناوری مناسبی که در منطقه آزاد اروند وجود دارد اشاره کرد و اعلام نمود که فرآیند کسب و کار در این منطقه آغاز و شکل گرفته است. به گفته وی امکان استفاده از این الگوی پیاده شده برای سایر مناطق آزاد هم وجود دارد.

آذری جهرمی همچنین اعلام نمود که با توجه همه توسعه‌های انجام شده در شمال خوزستان، مردم هنوز هم از حوزه ارتباطات ناراضی هستند و لازم است تا مخابرات این استان سریعا مشکلات ارتباطی موجود را پیگیری و رفع نماید.

وزیر ارتباطات اعلام نمود که نسبت به شبکه تلفن همراه هم نارضایتی‌هایی وجود دارد. به گقته وی استان خوزستان از نظر شاخص‌های ارتباطی، از رتبه 16 به 11 رسیده و توانسته رشد موفقی داشته باشد. وی تاکید نمود که هنوز هم جای رشد بیشتر وجود دارد و لازم است تا سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در این منطقه انجام گیرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه از نصب تعدادی خود پرداز در 79 روستای این منطقه در دو ماه اخیر خبر داد و اعلام کرد که شرکت پست هم توانسته توسعه مناسبی در این استان داشته باشد.

وی همچنین تاکید نمود که مشکلات ارتباطی که در روستاهای بالای 20 خانوار وجود دارد، تا پایان دولت حتما حل خواهند شد.

وی در ادامه در مورد همکاری با شرکت مخابرات سخن گفت و تاکید نمود که لازم است برای سرمایه گذاری در سراسر کشور، به شرکت مخابرات کمک شود. وی این کمک را برای نوسازی این شبکه ضروری دانست.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر